Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 32, 48 ORAZ 62 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 32, 48 ORAZ 62 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budynek nr 32, 48, 62 w JW. 3797 Giżycko ul. Wojska Polskiego 21 - konserwacja pomieszczeń z wymianą stolarki, naprawą podłóg, elewacji i dachu JW. 3797 ul. Wojska Polskiego w Giżycku. 2.Opis budynków: 2.1.Budynek nr 32 to budynek obsługi stacji paliw, wolnostojący, jednokondygnacyjny, o konstrukcji murowanej z dachem w konstrukcji drewnianej. Dach kryty papą. Budynek wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. Stolarka drzwiowa i okienna drewniana. Rok budowy - 1952r. Powierzchnia użytkowa - 32 m? 2.2.Budynek nr 48 to budynek magazynowy, wolnostojący, jednokondygnacyjny, o konstrukcji żelbetowej. Dach żelbetowy, kryty papą. Stolarka drzwiowa i okienna stalowa. Rok budowy - 1940r. Powierzchnia użytkowa - 16 m? 2.3.Budynek nr 62 to budynek magazynowy MPS, znajdujący się w skarpie, w konstrukcji stalowej ze ścianami wypełniającymi z cegły. Rok budowy - 1939r. Powierzchnia użytkowa - 45 m? 3.Zakres robót budowlanych obejmuje: 3.1.Usunięcie ziemi pod nawierzchnię z kostki brukowej oraz pod posadzkę. 3.2.Układanie podsypki cem. - piaskowej luzem. 3.3.Układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cem. - piaskowej. 3.4.Montaż tablicy z numeracją budynku. 3.5.Rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich okapów, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku. 3.6.Rozbiórka pokrycia dachu z papy. 3.7.Rozbiórka deskowania dachowego. 3.8.Rozbiórka ołacenia dachu. 3.9.Rozbiórka elementów więźby dachowej- krokwi, desek okapowych, gzymsowych, wiatrowych, podsufitek. 3.10.Zerwanie otrzcinowania i odbicie tynków wewnętrznych. 3.11.Wykucie z murów ościeżnic drewnianych- ram okiennych. 3.12.Wykucie z murów ościeżnic stalowych. 3.13.Wykucie z murów podokienników betonowych. 3.14.Wymiana progów w drzwiach wejściowych na progi aluminiowe. 3.15.Odbicie tynków zewnętrznych. 3.16.Rozebranie fragmentu ścian- poszerzenie otworów drzwiowych. 3.17.Rozebranie posadzek z płytek na kleju. 3.18.Rozebranie posadzki betonowej, murków przy rozdzielni, podjazd betonowego, gzymsu. 3.19.Wywóz gruzu i elementów drewnianych z demontażu. 3.20.Wymiana drzwi drewnianych na drzwi zewnętrzne ocieplone, pełne, kompletne z ościeżnicą, klamką i dwoma zamkami certyfikowanymi klasy C oraz plombowniczką. 3.21.Montaż ościeżnicy stalowej dla drzwi wewnątrzlokalowych. 3.22.Montaż skrzydeł drzwiowych płytowych. 3.23.Montaż okien z PCV. 3.24.Zamurowanie bruzd pionowych i poziomych po wykuciu ościeżnic. 3.25.Uzupełnienie ścian cegłami. 3.26.Ułożenie nadproży prefabrykowanych. 3.27.Montaż wywietrzaków dachowych cylindrycznych z przewodami wentylacyjnymi. 3.28.Osadzenie podokienników z konglomeratu gr. 30mm. 3.29.Wykonanie ław betonowych pod obrzeża betonowe. 3.30.Osadzenie obrzeży betonowych. 3.31.Uzupełnienie gzymsu betonowego. 3.32.Wykonanie wieńców monolitycznych żelbetowych wraz z montażem zbrojenia. 3.33.Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach i suficie. 3.34.Okładziny stropów płytami g-k wodo i ognioodpornymi na ruszcie podwieszanym podwójnym wraz z izolacją z wełny mineralnej, do spełnienia wymagania EI 60 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 14.12.1994r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 3.35.Układanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na płytach g-k. 3.36.Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych z gruntowaniem. 3.37.Tynki zewnętrzne cem. - wap. kat. III na ścianach i ościeżach. 3.38.Izolacja pionowa cieplna. płyt ze styropianu XPS grubości 8cm współczynnik przewodności=0,036 W/mK. Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty na cokole. 3.39. Docieplenie ścian i ościeży styropianem z mocowaniem siatki, z montażem narożników i zamocowaniem listwy cokołowej. Przyklejenie płyt ze styropianu hydroizolacyjnego EPS 70 grubości 10cm współczynnik przewodności=0,038W/mK. Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 3.40.Gruntowanie podłoży pod tynk mozaikowy oraz pod tynk silikatowy. 3.41.Wykonanie tynków mozaikowych na cokole i tynków cienkowarstwowych silikatowych na ścianach. 3.42.Montaż murłat, krokwi, ołacenie, odeskowanie z tarcicy nasyconej. 3.43.Impregnacja ognioochronna elementów drewnianych więźby dachowej. 3.44.Pokrycie dachu papa termozgrzewalną dwuwarstwowe. 3.45.Obróbki, rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. 3.46.Dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych. 3.47.Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym. 3.48.Izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej gr. 0,2, 0,3 i 0,4mm. 3.49.Podkłady z chudego betonu. 3.50.Posadzki cementowe zatarte na ostro. 3.51.Uszczelnienie pomieszczeń folią w płynie. 3.52.Układanie posadzek i cokolików z płytek typu gres. 3.53.Montaż krat otwieranych stalowych. 3.54.Założenie zamków wpuszczanych. 3.55.Rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej. 3.56.Rozebranie bram z siatki. 3.57.Wykucie z muru kratek wentylacyjnych. 3.58.Rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych. 3.59.Wywóz gruzu i elementów z demontażu. 3.60.Zdjęcie warstwy humusu. 3.61.Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi. 3.62.Zasypanie wykopów ziemią. 3.63.Ręczne karczowanie drzew. 3.64.Wykonanie trawników dywanowych siewem. 3.65.Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych. 3.66.Warstwy podsypkowe pod opaskę betonową. 3.67.Wykonanie opaski betonowej. 3.68.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm. 3.69.Montaż drzwi stalowych. 3.70.Montaż okien z PCV. 3.71.Ręczna reprofilacja ubytków w konstr. betonowych. 3.72.Izolacje szczelin dylatacyjnych. 3.73.Mechaniczne przeszlifowanie, odkurzenie, oczyszczenie i zmycie posadzki cementowej. 3.74.Ułożenie podkładu samopoziomującego. 3.75.Ułożenie przewodów uziemiających i wyrównawczych. 3.76.Montaż uziomów poziomych w wykopie. 3.77.Łączenie przewodów uziemiających na ścianie i w wykopie. 3.78.Układanie antyelektrostatycznej posadzki epoksydowej. 3.79.Montaż progów drzwiowych. 3.80.Zerwanie nawierzchni z kamienia polnego. 3.81.Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi. 3.82.Układanie podbudowy betonowej. 3.83.Wykonanie ścianek oporowych z kamienia łupanego. 3.84.Zasypanie wykopów ziemia z ukopów. 3.85.Rozbiórka ścianek oporowych z kamienia. 3.86.Rozebranie posadzki z cegły. 3.87.Osadzanie wrót stalowych na istniejących ościeżnicach. 3.88.Wycinanie otworów w blasze pod wentylator. 3.89.Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do 3 stopnia czystości konstrukcji stalowych. 3.90.Odtłuszczanie rozpuszczalnikiem konstrukcji stalowych 3.91.Malowanie pędzlem lub wałkiem konstrukcji stalowej farbami jednoskładnikowymi. 3.92.Zbrojenie podkładów betonowych. 3.93.Uziomy ze stali wykonywane met. Udarową. 3.94.Demontaż przewodów elektrycznych. 3.95.Demontaż puszek i osprzętu elektrycznego. 3.96.Demontaż wysięgników i słupów oświetleniowych. 3.97.Demontaż opraw żarowych lub plafonier. 3.98.Demontaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych (rozdzielnia żeliwna). 3.99.Montaż rozdzielnic. 3.100.Montaż rur winidurowych p.t. w bruzdach. 3.101.Montaż wyłączników i rozłączników 3.102.Montaż szyny łączeniowej. 3.103.Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur. 3.104.Przebijanie potworów w ścianach lub stropach. 3.105.Przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach 3.106.Wykonanie ślepych otworów w podłożu. 3.107.Montaż puszek instalacyjnych. 3.108.Montaż łączników bryzgoszczelnych. 3.109.Montaz opraw świetlówkowych tunelowych. 3.110.Zaprawianie bruzd. 3.111.Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy. 3.112.Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy. 3.113.Badania i pomiary skuteczności zerowania pierwszy i następne pomiary. 3.114.Montaż opraw oświetleniowych OUS. 3.115.Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z pręta fi 6 . 3.116.Demontaż wsporników instalacji odgromowej na dachu 3.117.Demontaż osłon przewodów instalacji odgromowej. 3.118.Montaz wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych. 3.119.Montaż wsporników instalacji odgromowej na ścianie i na dachu płaskim. 3.120.Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta oc. Fi 8mm, ściana. 3.121.Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej naprężanej z pręta oc. Fi 8mm, dach płaski. 3.122.Montaż osłon PCV przewodów odprowadzających o grubości ścianki min. 4mm. 3.123.Łączenie pręta o śr. 8mm na dachu za pomocą złącza krzyżowego. 3.124.Montaż złączy krzyżowych, rynnowych i kontrolnych w instalacji odgromowej. 3.125.Montaż uchwytów uziemiających na rurach (wysięgniki opraw oświetlenia zewnętrznego). 3.126.Rozebranie i ułożenie chodników z kostki kamiennej rzędowej. 3.127.Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 3.128.Montaż przycisku p.poż. na ścianie budynku. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 4.Warunki realizacji zadania: 4.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 8 czerwca 2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Bogusław BOROWIEC, tel. 261 335 981, 723 663 258. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 4.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 4.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW). 4.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 4.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 4.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 4.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797. 4.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 4.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 4.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.12.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 4.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 4.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 4.18.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 4.19.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Wartość kosztorysu pomniejszyć o koszt zdemontowanego złomu. 5.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ). Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysięce złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.06.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 46/2015 - roboty budowlane w budynkach nr 32, 48, 62 na terenie JW. 3797 w Giżycku 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach