Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE JW. 4226 W SZEROKIM BORZE

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE JW. 4226 W SZEROKIM BORZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja ogrodzenia zewnętrznego na terenie JW. 4226 w Szerokim Borze. Ogrodzenie zostało wybudowane w 1952r . Dane charakterystyczne: - długość ogrodzenia do wymiany 191,10 mb plus 2 bramy wjazdowe i furtka plus ogrodzenie wewnętrze do biura przepustek. 1.Zakres robót do wykonania: 1.1.Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych o grub. ponad 15cm- cokół -15.466 m3; 1.2.Analogia - Demontaż ogrodzenia siatka w ramach z kątownika plus wycięcie słupków - 402.000 szt. 1.3.Wykopanie dołów o powierzchni dna do 0.2 m2 i głębokości do 1.0 m (kat. gr. III)- doły pod słupki - 83.000 szt; 1.4.Ręczne kopanie rowów dla cokołu o głębokości. do 0.6 m i szer. dna do 0.4m w gruncie kat. III - 191.100 m. 1.5.Cokoły - Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szer. do 0.6m - ( 35 cm poniżej terenu plus 20 cm ponad teren) - 21.021 m3; 1.6.Ogrodzenie z siatki wys. 2 m na słupkach stal. o przekroju nie mniejszym niż 15cm2 ze stali konstrukcyjnej zwykłej jakości o grubości minimum 3 mm, rozstaw 2.5m obsadzonych w gruncie i obetonowanych+ dodatkowo rząd linki - dokładny opis w SIWZ - 191.100 m; 1.7.Osadzenie przęseł z siatki w ramach z kształtowników - wejście na biuro przepustek - 13.350 m2; 1.8.Furtki wys.1.5 m szer.1,20 i 0,90 m z siatki w ramach stal. na got .słupkach bez pasa dolnego z blachy - wyposażone w zamki - 2.00 kpl. 1.9.Wsporniki ze stali teowej ramienne - wysięgniki do drutu kolczastego przyspawane do słupków. - 83.000 szt. 1.10.Zabezpieczenie z drutu kolczastego na słupkach + bramy i furta - 3 rzędy (góra ) - 203.700 m; 1.11.Analogia - Bramy przesuwne 2 szt. z furtką 1 szt. wys.2.0 m szer. bram 4,80 i 6,50 m i furtki 1,30 m wraz ze słupami przy bramowymi i mechanizmem przesuwnym (mechanizm przesuwny zdalnie sterowany przy bramie szerokości 4,80m) - dokładny opis w SIWZ, nad bramami i furtką trzy rzędy drutu kolczastego na wysięgnikach - 2.000 kpl. 1.12.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 607.500 m2; 1.13.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek - dodatek za każde dalsze 5 cm grubości - 1215.000 m2; 1.14.Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm na podsypce cem. Piaskowej - 80.150 m; 1.15.Podbudowa betonowa z dylatacją - grub. warstwy po zagęszczeniu 12cm - 607.500 m2; 1.16.Podbudowa betonowa z dylatacją - za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu - 1822.500 m2; 1.17.Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - 21-50 elementów m2 - 607.500 m2; 1.18.Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl. do 1 km - 15.466 m3; 1.19.Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy nast. 1 km - 139.194 m3; 1.20.Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odl. do 1 km - 1,200 t; 1.21.Transport złomu samochodem skrzyniowym - dodatek za każdy rozpoczęty km ponad 1 km - 46.800 t 2. Warunki realizacji zadania: 2.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 15.09.2014r. do 18.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. (87) 429-49-81 lub (87) 437-22-20 bądź z z-cą Panem Janem SULŻYCKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 2.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 2.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4226. 2.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4226, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.13.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.14.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.15.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4226 w Szerokim Borze. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4226 ds. Ochrony Informacji Niejawnych (Skład Szeroki Bór) jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 96/2014 - konserwacja ogrodzenia w Szerokim Borze 1.4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.5.1odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.5.2zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach