Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO NA TERENIE JW. 4222 PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ JW. 3797 PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 W GIŻYCKU

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI NAWIERZCHNI PLACU APELOWEGO NA TERENIE JW. 4222 PRZY UL. MONIUSZKI 7 ORAZ JW. 3797 PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja nawierzchni placu apelowego na terenie JW. 4222 w Giżycku przy ulicy Moniuszki 7, oraz na terenie JW. 3797 w Giżycku przy al. Wojska Polskiego 21. 1.Plac apelowy na terenie JW. 4222 w Giżycku przy ul. Moniuszki 7 Zakres prac obejmuje: Ułożenie masy bitumicznej na istniejącym placu apelowym przy ulicy Moniuszki 7. Wylanie masy bitumicznej (asfaltowej) w miejscu istniejącego placu, który w części posiada nawierzchnię asfaltową: 1.1.Zdjęcie starej spękanej warstwy asfaltu. 1.2.Mechaniczne wykonanie koryta pod podbudowę placu, grubość 30cm, pod wjazd dla samochodów ciężarowych grubość 40 cm 1.3.Wykonanie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa grubości warstwy 22 cm, pod wjazd dla samochodów ciężarowych grubości warstwy 32 cm o uziarnieniu 31,5. 1.4.Niwelacja i wyznaczenie spadków na powierzchni placu. 1.5.Wyznaczenie i obsadzenie krawężników drogowych wg. Załącznika graficznego (załącznik nr 12 do SIWZ). 1.6.Nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych wylać w dwóch warstwach jedna grubości 4cm, jako warstwa gruntowa, która będzie stanowiła warstwę spodnią placu, druga jako warstwa ścieralna grubości 4 cm, 1.7.Należy pamiętać o przełożeniu, przemurowaniu istniejących studzienek, wpustów tak, aby dopasować ich poziom do poziomu nowo wylanego asfaltu, 1.8.Ukształtowanie powierzchni placów wykonać tak, aby umożliwić swobodny spływ wód opadowych, 1.9.Powierzchnię do wylania pod plac pokazano w załączniku graficznym (załącznik nr 12 do SIWZ). 1.10.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.Plac apelowy na terenie JW. 3797 w Giżycku przy al. Wojska Polskiego 21 Zakres prac obejmuje: Wylanie masy bitumicznej (asfaltowej) w miejscu istniejącego placu, który w całości posiada nawierzchnię asfaltową: 2.1.Zdjęcie starej spękanej warstwy asfaltu. 2.2.Uzupełnienie braków w powierzchni placu. 2.3.Niwelacja i wyznaczenie spadków na powierzchni placu. 2.4.Nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych wylać w dwóch warstwach pierwsza grubości 4cm, jako warstwa gruntowa, która będzie stanowiła warstwę spodnią placu, druga jako warstwa ścieralna grubości 4cm, 2.5.Prace drogowe wykonać zgodnie z warunkami technicznymi i normami dotyczącymi dylatacji powierzchni asfaltowych. 2.6.Należy pamiętać o przełożeniu, przemurowaniu istniejących studzienek, wpustów, tak aby dopasować ich poziom do poziomu nowo wylanego asfaltu, 2.7.Ukształtowanie powierzchni placów wykonać tak, aby umożliwić swobodny spływ wód opadowych. 2.8.Powierzchnię do wylania pod plac pokazano w załączniku graficznym (załącznik nr 12a do SIWZ). 2.9.Namalować białą farbą drogową linie wg załącznika graficznego (załącznik nr 12a do SIWZ). 2.10.Regulacja krawężników granitowych, na wjeździe wykonanie nowego krawężnika granitowego najazdowego. 2.11.Przełożenie istniejącej kostki kamiennej. 2.12.Demontaż i ponowny montaż w tym samym miejscu szpilek do namiotu. 2.13.Demontaż betonowych donic. 2.14.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3. Warunki realizacji zadania: 3.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 01.10.2014r. do 07.10.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 3.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oraz Dowódcę JW. 4222. 3.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorom BHP wskazanym przez Dowódców JW. 3797 oraz JW. 4222, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 3.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.12.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 3.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 4.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21, oraz na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4222 w Giżycku przy ul. Moniuszki 7. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocników Dowódcy JW. 3797 oraz Dowódcy JW. 4222 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 101/2014 - konserwacja nawierzchni placu apelowego 1.4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.5.1odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.5.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach