Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku przy ul. Głowackiego 17 w Olsztynie.

Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa ogłasza przetarg

  • Adres: 10-562 Olsztyn, ul. Emilii Plater 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5219100 , fax. 089 5219109, 5219849
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
    ul. Emilii Plater 1 1
    10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5219100, fax. 089 5219109, 5219849
    REGON: 51075050900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku przy ul. Głowackiego 17 w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w budynku przy ul. Głowackiego 17 w Olsztynie, obejmują one wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym opracowaną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 1.1. Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem obejmuje: - przebudowa pomieszczeń biblioteki (ścianki lekkie), - remont łazienek, - wymiana posadzek w niektórych pomieszczeniach i na klatce schodowej, - wentylacja nowych pomieszczeń, - sieć teletechniczna: telefoniczna i komputerowa, - sieć energetyczna: oświetlenie i gniazda el., - oświetlenie ewakuacyjne. 1.2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.2.1. Przebudowę pomieszczeń biblioteki (ścianki lekkie) w zakresie: - ścianki działowe wg rysunków architektonicznych, - wentylacja mechaniczna uzyskanych pomieszczeń biurowych, - strop podwieszony typu OWA w korytarzu, - stolarka drzwiowa z ościeżnicami nakładanymi, - wymiana grzejników c.o. zgodnie z dokumentacją, - instalacje elektryczne telekomunikacyjne i nisko prądowe wg dokumentacji 1.2.2. Remont łazienek obejmujący: - zmiana układu funkcjonalnego, - wymiana posadzek i okładzin ściennych, - wykonanie wc dla osób niepełnosprawnych, - stolarka drzwiowa z ościeżnicami nakładanymi - nowa instalacja wod-kan, - wymiana grzejników c.o. zgodnie z dokumentacją, - instalacje elektryczne. 1.2.3. Wymiana posadzek w niektórych pomieszczeniach i na klatce schodowej - wymiana posadzek i warstw podposadzkowych w pom. biurowych, - wykonanie nowych posadzek w korytarzach i pom. biurowych oprócz hallu wejściowego 1.2.4. Wentylacja nowych pomieszczeń w zakresie: - wentylacja mechaniczna pomieszczeń biurowych uzyskanych po bibliotece 1.2.5. sieć teletechniczna: telefoniczna i komputerowa obejmuje: - w pomieszczeniach biurowych wg dokumentacji 1.2.6. sieć energetyczna: oświetlenie i gniazda el. w zakresie: - we wszystkich pomieszczeniach 1.2.7. oświetlenie ewakuacyjne obejmujące: - oświetlenie ewakuacyjne w korytarzach Szczegółowy zakres i opis zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej. Prace budowlane mają być wykonane w oparciu o specyfikację istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 500 zł ( słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych ). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest wskazane ale nie wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: nr konta: 02 1240 5598 1111 0010 3382 7590, z dopiskiem ZP.272.1.2.2011- Wadium na roboty budowlane w budynku przy ul. Głowackiego 17 . b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) 4.W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych pod lit. b - e stosowny oryginał dokumentu należy zdeponować: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, Olsztyn, ul. Emilii Plater 1 pok. 438 - przed upływem terminu składania ofert. Kopię w/w dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust.4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach