Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 3 W JW. 3797 GIŻYCKO UL. 1-GO MAJA 11 POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO, DOCIEPLENIU DACHU I REMONCIE I, II PIĘTRA I PODDASZA.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 3 W JW. 3797 GIŻYCKO UL. 1-GO MAJA 11 POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO, DOCIEPLENIU DACHU I REMONCIE I, II PIĘTRA I PODDASZA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budynek koszarowy nr 3 w JW. 3797 Giżycko, ul. 1-go Maja 11 - remont polegający na wymianie pokrycia dachowego, dociepleniu dachu i remoncie I,II piętra oraz poddasza Charakterystyka budynku: Budynek czterokondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, ze ścianami murowanymi. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana, konstrukcja dachu drewniana, dach kryty dachówką ceramiczną. Stolarka budowlana częściowo z PCV, stolarka drewniana do wymiany. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. Ogólny zakres robót do wykonania dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót - załącznik nr 9 do siwz: Piwnica: - Wymiana okien - Demontaż krat - Wymiana instalacji elektrycznej Parter: - Wymiana okien i drzwi w dobudówce - Wykonanie instalacji hydrantowej na klatce schodowej wykonanej na podstawie ekspertyzy p-poż; - wymiana/wstawienie drzwi przeciwpożarowych EI60 oddzielających strefy p-poż; - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej na podstawie ekspertyzy p-poż; UWAGA: - Wykonawca ma wykonać ekspertyzę p-poż obejmującą cały przedmiotowy budynek; - Wykonawca musi brać pod uwagę zmiany, które mogą wyniknąć z zaleceń zawartych w ekspertyzie p-poż, koszt takich zmian ponosi Wykonawca. I piętro: remont korytarza: - ułożenie terakoty; - wymiana instalacji elektrycznej - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; remont pomieszczeń magazynowych: - wymiana okładzin podłogowych; - wymiana instalacji elektrycznej - montaż podokienników z konglomeratu - wymiana stolarki drzwiowej przed zamówieniem pobrać wymiary stolarki z natury; - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; remont łazienek - wymiana naświetli nad drzwiami - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki drzwiowej przed zamówieniem pobrać wymiary stolarki z natury; - wymiana białego montażu - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; II piętro: remont korytarza: - ułożenie terakoty - wymiana instalacji elektrycznej - przyklejenie płyty k-g do sufitu - montaż podokienników z konglomeratu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej przed zamówieniem pobrać wymiary stolarki z natury; - malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów; remont pomieszczeń magazynowych i kancelaryjnych: - wymiana okładzin podłogowych; - montaż podokienników z konglomeratu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; przed zamówieniem zweryfikować wymiary stolarki w naturze; - wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem; - rozebranie wygłuszenia na ścianach i sufitach - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; remont łazienek - wymiana naświetla nad drzwiami - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki drzwiowej przed zamówieniem pobrać wymiary stolarki z natury; - wymiana białego montażu - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; III piętro- poddasze: remont korytarza: - ułożenie terakoty - malowanie, szpachlowanie ścian i sufitów; remont pomieszczeń magazynowych: - wymiana części legarów; - wymiana okładzin podłogowych; - zamurowanie drzwi i okienka - montaż podokienników z konglomeratu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; przed zamówieniem pobrać wymiary stolarki z natury; - wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem; - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; remont łazienek - zamurowanie okienka nad drzwiami - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki drzwiowej przed zamówieniem zweryfikować wymiary stolarki w naturze; - wymiana glazury - wymiana białego montażu - szpachlowanie, malowanie, ścian i sufitów; Dach: - Wymiana części krokwi - Całkowita wymiana deskowania - Impregnacja starych drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu - Przemurowanie kominów ponad dachem z nowej cegły klinkierowej o kl.150 - Wymiana pokrycia dachowego należy zastosować rozwiązanie systemowe, tj: dachówki, dachówki skrajne, gąsiory, szpilki do dachówek, klamry pod gąsiory, taśma kalenicowa oraz pozostałe elementy systemowe - Docieplenie poddasza - Wymiana orynnowania Warunki realizacji zadania: - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 17.06.2014 r. do 25.06.2014 r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. 87 429-49-81 lub 87 429-49-81 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. - Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Realizacja robót w godzinach 700-1500 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek - piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. - Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. - Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. - Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP JW. 3797 - Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 11 do siwz, nr 3 do umowy wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. - W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. - Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie objęte niniejszą procedurą zobowiązuje się poddać przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnej przeprowadzonemu przez pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych JW. 4352 w Giżycku. Po odbyciu przeszkolenia Wykonawca otrzyma upoważnienie informujące o dostępie do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE. Termin przeszkolenia zostanie ustalony w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia do wykonania prac w pomieszczeniach, obszarach objętych klauzulą NIEJAWNE osoby przeszkolone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych lub posiadające UPOWAŻNIENIA lub poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. Ponadto informuje się, że obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. słownie osiem tysięcy złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 60.2014 - ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 3 W JW. 3797 GIŻYCKO UL. 1-GO MAJA 11 POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO, DOCIEPLENIU DACHU I REMONCIE I, II PIĘTRA I PODDASZA Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Szczegóły zostały opisane w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach