Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 20 ORAZ 30 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4226 SKŁAD W SZEROKIM BORZE

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 20 ORAZ 30 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4226 SKŁAD W SZEROKIM BORZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa konserwacyjna - w zakresie wymiany pokrycia papowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, wymianie okien i drzwi, krat okiennych, drzwiowych i wentylacyjnych na budynku nr 20 oraz wymiana rur spustowych na budynku nr 30 w Szerokim Borze na terenie JW. 4226. Budynek nr 20 Budynek konstrukcji murowanej, parterowy. Konstrukcja dachu drewniana, poszycie dachu - kryty papą asfaltową. Stolarka okienna drewniana. Obiekty wyposażone w urządzenie piorunochronne, wentylację grawitacyjną, rampę kolejową i samochodową. Dojazd do budynku drogą żużlową, podjazdy do ramp samochodowych betonowe. Budynek nr 30 Budynek konstrukcji murowanej, parterowy. Konstrukcja dachu drewniana, poszycie dachu - kryty papą asfaltową. Stolarka okienna drewniana. Obiekty wyposażone w urządzenie piorunochronne, wentylację grawitacyjną, rampę kolejową i samochodową. Dojazd do budynku drogą żużlową, podjazdy do ramp samochodowych betonowe. 2 Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1 MAGAZYN NR 20 Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - pierwsza warstwa. Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - następna warstwa. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbek blacharskich kołnierzy z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbek blacharskich nie nadających się do użytku - pasy nadrynnowe. Uzupełnienie gładzi cementowej na rolkach z cegieł o szerokości 1cegły pochyłych. Izolacje z papy asfaltowej na sucho poziome - jedna warstwa. Obróbki przy szerokości w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej pasy nadrynnowe. Obróbki przy szerokości w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej kołnierze murów i wywietrzników. Obróbki przy szerokości w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej mury ogniowe. Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15cm - z blachy ocynkowanej. Rury spustowe okrągłe o śr. 12cm - z blachy ocynkowanej. Mechaniczne wykonanie otworów na przelot fi13cm w betonie (w rampie w celu przeprowadzenia rur spustowych poprzez płytę rampy do poziomu terenu). Przecinanie poprzeczne palnikiem prętów okrągłych o śr. do 20mm. Miski odpływowe pod rury spustowe. Wymiana deskowania dachu (dach + dźwigar). Impregnacja ogniochronna desek. Pokrycie dachów papa termozgrzewalną dwuwarstwowe. Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z płaskownika o przekroju do 120mm2 w ciągu poziomym. Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z pręta o przekroju do 120mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym. Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu płaskim. Demontaż złączy rynnowych instalacji odgromowej na dachu płaskim. Demontaż zacisków krzyżowych i uniwersalnych odstępowych instalacji odgromowej dachu płaskim, złącz kontrolnych. Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na ścianie z cegły (uchwyt odgromowy do muru). Montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr. 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim. Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu mechanicznie - pręt o śr.8mm. Łączenie pręta o śr. 8mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych. Montaż złączy do rynny okapowej na dachu, okratowanie okien, kratek wentylacyjnych i pozostałych części metalowych instalacji uziemiającej i odgromowej. Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji uziemiającej i odgromowej. Montaż na gotowym podłożu konstrukcji wsporczych przykręcanych do 2kg na stropie. Pierwszy pomiar instalacji odgromowej - ciągłość połączeń. Następny pomiar instalacji odgromowej. Wykucie z muru skorodowanych kratek wentylacyjnych w istniejących otworach nawiewu powietrza do pomieszczeń magazynowych. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych, ościeżnic krat stalowych wewnętrznych oraz demontaż drzwi stalowych i krat drzwiowych. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych. Powiększenie otworów drzwiowych ( poszerzenie i podwyższenie). Wykucie z muru krat okiennych. Montaż nadproży drzwiowych. Montaż nowych stalowych drzwi dwuskrzydłowych (po 3 zawiasy na skrzydle) w poszerzonych otworach drzwiowych, o łącznej gr. blachy 5 mm, zaopatrzonych w dwa zamki certyfikowane klasy C, sztabę stalową z płaskownika 45x6mm, zamykana na kłódkę atestowaną klasy C oraz blokadę antywyważeniową zawiasów. Montaż nowych wewnętrznych stalowych krat drzwiowych, dwuskrzydłowych w poszerzonych otworach drzwiowych, zaopatrzonych w kłódkę atestowaną oraz blokadę antywyważeniową zawiasów. Kraty wykonać z prętów stalowych okrągłych o średnicy min. 12,0 mm w obramowaniu z kątownika 45x45x6 mm, wypełnionych siatką o oczku max. 25x25 mm i średnicy druta min. 1,5 mm ( oczka w siatce przeplatane). Montaż nowych ościeżnic stalowych w otworach drzwiowych. Montaż stalowych krat okiennych, stałych od strony zewnętrznej, w istniejących otworach okiennych z prętów stalowych okrągłych o średnicy min. 12,0 mm, oczku 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie, w obramowaniu z kątownika 35x35x6 mm, wypełnionych siatką o oczku max. 25x25 mm i średnicy druta min. 1,5 mm ( oczka w siatce przeplatane) i 3 krat otwieranych przystosowanych do zamykania na kłódkę atestowaną klasy C. Montaż stolarki okiennej PCV z szybami matowymi . Obróbki przy szer. w rozw. do 25cm - z blachy ocynkowanej - parapety. Zabezpieczenie otworów wentylacji nawiewu powietrza kratkami z prętów stalowych gładkich o śr. 12 mm w obramowaniu z kątownika, wypełnionej siatką stalową z drutu o śr. min. 1,5 mm i oczku nie większym niż 25x25 mm (oczka w siatce przeplatane). Zabezpieczenie otworów wentylacji wywiewu powietrza (wywietrzaki dachowe) kratkami z prętów stalowych gładkich o śr. 12 mm w obramowaniu z kątownika, wypełnionej siatką stalową z drutu o śr. min. 1,5 mm i oczku nie większym niż 25x25mm (oczka w siatce przeplatane). Rozebranie i wykonanie nowych filarków podtrzymujących rampę kolejową. Wywiezienie i utylizacja papy samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km. Wywiezienie i utylizacja papy samochodami skrzyniowymi - dopłata za każdy następny 1 kilometr. Wywiezienie gruzu i złomu na odległość do 1 km. Wywiezienie gruzu i złomu - za każdy następny 1 km. 2.2 MAGAZYN NR 30 Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku. Rury spustowe okrągłe o śr.12cm - z blachy ocynkowanej. Mechaniczne wykonanie otworów na przelot (w rampie w celu przeprowadzenia rur spustowych poprzez płytę rampy do poziomu terenu). Przecinanie poprzeczne palnikiem prętów okrągłych o śr. do 20mm. Miski odpływowe pod rury spustowe. 3 Warunki realizacji zadania: 3.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 02.04.2013r. do 05.04.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. 87437 22 20 bądź z Z-cą Panem Janem SULŻYCKIM tel. 87 437 22 21. 3.2 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.3 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 10 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.4 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.5 Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.6 Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). 3.7 Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.8 W terenie administracyjnym wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.9 W terenie technicznym objętym szczególnymi warunkami ochrony Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy źródło poboru: energii elektrycznej np. agregat prądotwórczy, wody do celów socjalnych, technologicznych, urządzenie do celów socjalno - bytowych - kabiny toaletowe. 3.10 Na terenie technicznym objętym niniejszym postepowaniem występuje zakaz palenia papierosów, używania telefonów komórkowych oraz używania innych urządzeń służących do rejestrowania dźwięku i wideo etc. 3.11 Utylizację materiałów pochodzących z budowy należy ująć w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji należy dołączyć do dokumentów najpóźniej w dniu odbioru robót. 3.12 Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. 3.13 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.14 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.15 Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.17 W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8:2006. 3.18 Uwaga: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie objęte niniejszą procedurą zobowiązuje się poddać przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnej przeprowadzone przez pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych JW. 4352 w Giżycku. Termin przeszkolenia zostanie ustalony w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia do wykonania prac w pomieszczeniach objętych klauzulą Niejawne osoby przeszkolone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych lub posiadające UPOWAŻNIENIA lub poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. 4 Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, w Jednostce Wojskowej Nr 4226 Skład w Szerokim Borze. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4226 (w składzie Szeroki Bór) ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 5 Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 28/2013 na roboty budowlane na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4226 Skład Szeroki Bór Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach