Przetargi.pl
Roboty budowlane: przebudowa wejścia głównego do szpitala wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Leśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (023) 6972653 , fax. (023) 6972653
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Leśna 1 1
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (023) 6972653, fax. (023) 6972653
    REGON: 00031017200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane: przebudowa wejścia głównego do szpitala wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia głównego do szpitala wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym i kosztorysem ofertowym (załączniki do siwz). Dokładny opis robót określony jest szczegółowo w kosztorysie stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Wykonawca rozpocznie roboty nie później niż 90 dni od zawarcia umowy, a termin wykonania rozpoczętych robót będzie nie dłuższy niż 6 tygodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił na kwotę: 1.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 PZP. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 3. Oferta nie zabezpieczona wadium podlega odrzuceniu. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Pekso S.A. o/Działdowo Nr konta: 64 1240 5338 1111 0000 5064 7587 z adnotacją: Wadium nr sprawy: 1/PN/PW/10. 5. Za moment wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w inny sposób musi być zdeponowane w Kasie Szpitala w terminie jak wyżej w formie oryginału. 7. Kserokopia dowodu wpłaty wadium w jakiejkolwiek formie musi być także załączona do oferty i potwierdzona za zgodność z oryginałem. 8. Do pozostałych kwestii związanych z wadium stosuje się wprost art. 46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (z późn. zm.) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. - posiadają wiedzę i doświadczenie. - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz wraz z wypełnionym i podpisanym kosztorysem ślepym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz (w kosztorysie ślepym Wykonawca jest zobowiązany podać ceny brutto) 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 1.5 posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.6 posiadanie odpowiednich uprawnień i kwalifikacji umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia (np. stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego). 1.7 dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.8 wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat 2 robót budowlanych o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto (nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej 1 robota budowlana oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605 ze zm.). 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach