Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku łącznika Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie.

Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko ogłasza przetarg

  • Adres: 81-759 Sopot, ul. Grunwaldzka 1-3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5557528 , fax. 58 5557528, 58 5511426
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko
    ul. Grunwaldzka 1-3 1-3
    81-759 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 5557528, fax. 58 5557528, 58 5511426
    REGON: 19258779500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku łącznika Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku łącznika Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie. Termomodernizacja realizowana jest na podstawie umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działania 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A) -roboty przygotowawcze, zabezpieczające i rozbiórkowe, -montaż i demontaż rusztowań oraz zabezpieczenie strefy niebezpiecznej w obrębie budynku, -docieplenie ścian zewnętrznych płytami fenolowymi gr. 8 cm, -wykonanie nowych obróbek blacharskich, -docieplenie dachu płaskiego styropianem gr. 15 cm, -montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej, -docieplenie stropu posadzki od spodu płytami fenolowymi gr. 8 cm, -wymiana stolarki okiennej i drzwi, -montaż nawiewników higrosterowanych w oknach, -modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wymiana i izolacja termiczna rur przesyłowych c.w.u. i c.o., -modernizacja instalacji elektrycznej i telefonicznej, -wykonanie nowej posadzki oraz wykończenie wewnętrzne budynku łącznika (ściany, sufit, pochwyty), -wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych, -uporządkowanie terenu, -opracowanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku: Zakres docieplenia obejmuje całą powierzchnię ścian zewnętrznych budynku łącznika wraz z dociepleniem posadzki od spodu. Technologię wykonania ocieplenia stanowi bezspoinowy system dociepleń budynków, wykonany z płyt fenolowych (płyty termoizolacyjne z rdzeniem ze sztywnej piany fenolowej) grubości 8 cm, naklejanych specjalną masą klejącą (mineralna zaprawa klejąco-szpachlowa do styropianu lub płyt fenolowych) na ściany i mocowanych mechanicznie do podłoża łącznikami stalowymi wkręcanymi o odporności ogniowej 0,5 godziny i długości zapewniającej zakotwienie ich w konstrukcji ściany minimum 7 cm, następnie na nich powłoka z cienkiej warstwy klejącej z materiału jw. zbrojona siatką szklaną. Warstwę wierzchnią stanowi cienko powłokowa wyprawa elewacyjna - tynk silikatowy barwiony w masie (faktura-baranek średnioziarnisty 1,5 mm). Uwaga: z uwagi na liczne zarysowania, odpryski tynku, jak i odspojenia tynku na całej powierzchni elewacji, koniecznym jest skucie tynków na całej powierzchni ścian zewnętrznych łącznika wraz z myciem i szczotkowaniem przy użyciu wody i słabych detergentów. Zakres czynności: -przygotowanie materiałów, sprzętu i urządzeń, -prace przygotowawcze i zabezpieczające, w tym zabezpieczenie strefy niebezpiecznej w obrębie budynku i otoczeniu, -montaż rusztowań, -przygotowanie powierzchni ścian: skucie starych, odspojonych tynków, demontaż obróbek blacharskich i in., -odbicie luźnych warstw betonu słupów, w kształcie litery V, i uzupełnienie betonem drobnoziarnistym, -próba klejenia płyt fenolowych, -przygotowanie masy klejącej, -mocowanie listwy startowej, listew krawędziowych, -przyklejenie płyt fenolowych, -dodatkowe mechaniczne zamocowanie płyt fenolowych do podłoża za pomocą łączników rozporowych, -naklejenie siatek z włókna szklanego i zatopienie w masie klejącej, -wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym część przed osiatkowaniem, -wykonanie zewnętrznej warstwy elewacyjnej, -likwidacja urządzeń, uporządkowanie terenu po pracach na budynku. Docieplenie dachu budynku łącznika: Zakres docieplenia obejmuje całą powierzchnię dachu płaskiego. Docieplenie stanowi styropian frezowany o współczynniku przewodności cieplnej /lambda/ = 0,04 W/m2K grubości 15 cm. Zakres czynności: -przygotowanie materiałów, sprzętu i urządzeń, -prace przygotowawcze i zabezpieczające w tym zabezpieczenie strefy niebezpiecznej w obrębie budynku i otoczeniu, -demontaż istniejących warstw wierzchnich stropodachu oraz skucie okapu i attyczki, -rozebranie rynien, rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich, -docieplenie dachu płytami styropianowymi, frezowanymi - na obrzeżach i kominach mocować kantówki 14cmx14cm z drewna nasyconego za pomocą śrub kotwiących o średnicy 12 mm celem późniejszego zamocowania obróbek blacharskich, -krycie dachu dwiema warstwami papy: podkładową i wierzchniego krycia - po wykonaniu pierwszego krycia należy wykonać wszelkie obróbki blacharskie wraz z zamontowaniem nowych rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej. Rynny zabezpieczyć siatkami przeciw gromadzeniu się liści, -istniejące opierzenia na styku z sąsiednimi budynkami (Pawilon II i budynek Zakładu Rehabilitacji Leczniczej (budynek Balneologii)) zdjąć, a następnie po wykonaniu nowych warstw izolacyjnych wykonać nowe opierzenia, -likwidacja urządzeń, wywóz odpadów budowlanych i uporządkowanie terenu po pracach na budynku. Warstwy docieplenia dachu: -demontaż istniejących warstw papy wraz z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową anionową, -wykonanie paraizolacji bitumicznej na całej powierzchni stropodachu z materiału o dużej szczelności na przenikanie pary wodnej tzn. o dużym oporze dyfuzyjnym, -docieplenie dachu płytami styropianowymi, frezowanymi grubości 15 cm, -krycie dachu papą podkładową z osnową z tkaniny szklanej o gramaturze 200 g/m2, z wierzchniej strony papy posypka drobnoziarnista, spodnia strona pokryta folią z tworzywa sztucznego, -krycie dachu papą nawierzchniową z osnową z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2, z wierzchniej strony posypka gruboziarnista, spodnia strona zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. Kolor papy-czarny. Stolarka otworowa: Z uwagi na bardzo zły stan techniczny okien, luźne osadzenie, nieszczelność i ubytki drewna wszystkie okna w ilości 40 szt. należy wymienić na nowe. Projektowane okna drewniane w kolorze białym, dwuszybowe (szkło przezroczyste bezbarwne) o współczynniku przenikania ciepła U=1,50 (W/m2 x K) dla całego okna. W co drugim oknie należy zainstalować nawiewniki higrosterowane, listwowe celem zapewnienia prawidłowej wymiany powietrza w budynku łącznika w ilości 20 sztuk. Także od strony budynku Pawilonu II należy wymienić drzwi na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=2,60 (W/m2 x K) o odporności ogniowej EI 60 wraz z pomurowaniem ściany z gazobetonu 24,00 cm EI 60 oraz ułożeniem tynków i malowaniem farbami. Zakres prac obejmuje wywóz i utylizację zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostawę i montaż nowych okien, osadzenie nadproży, wymianę parapetów zewnętrznych (podokienniki zewnętrzne z blachy tytanowo-cynkowej) oraz wykonanie niezbędnych obróbek budowlanych i opierzeń wraz ze wszystkimi robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi, napraw i uzupełnień związanych z realizowanymi robotami. Wykończenie wewnętrzne: A. Część główna łącznika (pomiędzy drzwiami ppoż) Część główną łącznika należy wykonać zgodnie z projektem wnętrza łącznika. W tym celu należy: Na ścianach i sufitach w budynku łącznika-skuć wszystkie tynki i następnie po zakończeniu prac instalacyjnych nałożyć nowe i pomalować farbą lateksową w kolorze białym (ściany), RAL 7004 (ściany i wnęki sufitu) i RAL 7047 (sufit bez wnęk) zgodnie z projektem wnętrza łącznika. Po demontażu starych rur przesyłowych oraz istniejącej instalacji c.o. należy skuć istniejące płytki posadzki, wykonać bruzdy w posadzce w celu obniżenia rur przesyłowych, (połączenie dotychczasowej instalacji c.w.u. oraz c.o. wykonać poza główną częścią łącznika) wykonać zabudowę kartonowo-gipsową rur i ułożyć nowe płytki gresowe w kolorze szarym o wymiarach 598mmx598mm wraz z elementami mozaiki ściennej na cokole o wymiarach 314mmx314mm. Kolorystykę farb oraz płytek określa projekt wnętrza łącznika. Parapety wewnętrzne istniejące żelbetowe należy skuć a następnie po wyrównaniu obłożyć płytkami gresowymi w kolorze płytek gresowych posadzki. Drzwi istniejące EI 60 od strony budynku Zakładu Rehabilitacji Leczniczej (budynek Balneologii) pomalować od strony łącznika farbą w kolorze AF-550. Wykonać nową instalację c.o. i podłączyć do niej grzejniki w kolorze RAL 7037 typ FCv33 o wymiarach 200mm x 152mm x 1800mm w ilości 5 sztuk. Wewnątrz głównej części łącznika należy wykonać na całej długości przy oknach, po obu stronach pochwyty ze stali nierdzewnej, zamontowane na wysokości 110 cm od posadzki, z możliwością demontażu na czas mycia okien. Pochwyty należy mocować do ościeży za pomocą łączników ze stali nierdzewnej. Ostateczna konstrukcja pochwytu do uzgodnienia na etapie wykonania. B. W przedsionku łącznika w Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej, po demontażu starej instalacji c.o. należy wykonać zabudowę rur z płyty kartonowo-gipsowej oraz wyrównać tynki, w miejscach po demontażu instalacji c.o. Przedsionek łącznika pomalować dwukrotnie farbami lateksowymi w kolorystyce zgodnej z korytarzem w ZRL. C. W przedsionku łącznika od strony Pawilonu II należy wyjąć okienko do WC personelu i zamurować bloczkami z betonu komórkowego. Po wykonaniu podłączeń rur przesyłowych należy wykonać zabudowę kartonowo-gipsową rur wraz z montażem drzwiczek rewizyjnych przy łączniku i nad licznikami wody. Po uzupełnieniu tynku wewnętrznego przedsionek łącznika i WC personelu należy dwukrotnie wymalować farbami lateksowymi w kolorystyce zgodnej z korytarzem w Pawilonie II. W przedsionku należy zdemontować istniejącą wykładzinę oraz przygotować powierzchnię podłogi i położyć wykładzinę tarkett. Przed oddaniem do użytku wykładzina tarkettowa musi być zaimpregnowana. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: Istniejąca instalacja systemu zamkniętego dwururowa z rozdziałem dolnym zasilana z istniejącej kotłowni gazowej, wykonana z rur stalowych. Modernizacja instalacji c.o. obejmuje wymianę przewodów przesyłowych c.o. i c.w.u., przeniesienie całej instalacji c.o. na drugą stronę łącznika i umieszczenia nad istniejącymi przewodami przesyłowymi, oraz wymianę grzejników na nowe płytowe z odpowietrznikami, umieszczonych pod oknami w modernizowanym pomieszczeniu, zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą w tym projektem wnętrza łącznika. Całość instalacji c.o., istniejące przewody wody ciepłej, grzejników, cyrkulacji musi być zabezpieczona antykorozyjnie oraz izolowana termicznie zgodnie z projektem. Po zamontowaniu grzejników należy wykonać próby i badania działania instalacji, zgodnie z PN/B-10400. Modernizacja instalacji elektrycznej: Istniejąca instalacja oświetleniowa oraz gniazd wtyczkowych w budynku łącznika zasilona jest z rozdzielnicy piętrowej T-11 obwód nr 17, zlokalizowanej w korytarzu budynku na poziomie I piętra. Sterowanie oświetleniem odbywa się za pomocą łączników oświetleniowych. Projektowany zakres obejmuje wymianę istniejącej instalacji elektrycznej na nową, spełniającą obecne wymagania norm i przepisów, oraz dodatkowo wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, wymianę przewodu telefonicznego oraz wykonanie dwóch przepustów z tworzywa sztucznego na kable. Oświetlenie podstawowe: Instalację oświetleniową wykonać w oparciu o oprawy nastrojowe z dyfuzorem pryzmatycznym. Rozmieszczenie opraw musi spełniać wymagania normowe w zakresie średniego natężenia (200 lx) oraz równomierności (0,5) oświetlenia. Instalację oświetlenia należy wykonać przewodami o izolacji 450/750V. Zasilanie instalacji oświetlenia podstawowego wykonać z rozdzielnicy T-11, po uprzednim jej rozbudowaniu o dodatkowy wyłącznik instalacyjny nadprądowy B10. Całość instalacji należy wykonać jako w/t przy zapewnieniu pokrycia przewodu warstwą tynku o minimalnej grubości 5 mm. Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne: Instalacje awaryjnego oświetlenia wykonać w oparciu o oprawy nastropowe, ledowe przystosowane do pracy awaryjnej (zasilone na /ciemno/), z autotestem, z optyką do korytarzy (2szt.) oraz optyką do przestrzeni otwartej (1szt.), z wbudowanymi akumulatorami zasilania awaryjnego (min. 2h). Zasilanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego należy wykonać z rozdzielnicy T-11, zgodnie z dokumentacją elektryczną wykonawczą. Przewód telefoniczny: Należy wymienić istniejący stary przewód telefoniczny na przewód 2 x YTKSY 50x2x0,5 oraz przenieść jedną rozdzielnię telefoniczną do przedsionka ZRL. Gniazda wtyczkowe: Zasilanie instalacji gniazd wtyczkowych wykonać z rozdzielnicy T-11. W tym celu należy rozbudować istniejącą rozdzielnicę o dodatkowy wyłącznik instalacyjny nadprądowy z członem różnicowo - prądowym. Gniazda wtyczkowe montować na wysokości ok. 140 cm od powierzchni podłogi, zgodnie z dokumentacją elektryczną wykonawczą. Ochrona przeciwporażeniowa i przeciwprzepięciowa: Ochronę przed dotykiem bezpośrednim stanowić będzie izolacja podstawowa przewodów, urządzeń i osprzętu. Ochronę przed dotykiem pośrednim stanowić będą urządzenia ochronne, powodujące samoczynne wyłączenie zasilania w przypadku zwarcia. Ochronę uzupełniającą stanowić będzie wyłącznik różnicowo - prądowy wysokoczuły o znamionowym prądzie różnicowym. Ochrona przeciwprzepięciowa klasy C w rozdzielnicy piętrowej T-11. Po wykonaniu instalacji elektrycznych, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu pomiary instalacji elektrycznej wymagane prawem. B) Wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w ilości dwóch egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie edytowalnym /.odt/ lub /.doc/ i /.pdf/ dla części opisowej oraz /dwg/ i /.pdf/ dla rysunków. C) Przekazanie Zamawiającemu certyfikatów materiałów użytych w trakcie wykonywania zadania. D) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Certyfikatu Energetycznego wyremontowanego budynku. Realizacja zamówienia winna nastąpić według załączonej dokumentacji: 1.Projekt budowlany-zamienny-opracowanie wielobranżowe (opracowanie: Symetria Pracownia Architektoniczna w Gdyni z lutego 2014 roku) stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, 2.Projekt wykonawczy-zamienny część architektoniczna i konstrukcyjna (opracowanie: Symetria Pracownia Architektoniczna w Gdyni z lutego 2014 roku) stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ, 3.Projekt wykonawczy-zamienny część sanitarna (opracowanie: Symetria Pracownia Architektoniczna w Gdyni z lutego 2014 roku) stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ, 4.Projekt wykonawczy-część elektryczna (opracowanie: ELWO Piotr Wolski z Gdyni z lutego 2014 roku) stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ, 5.Projekt budowlany-zamienny część elektryczna (opracowanie: ELWO Piotr Wolski z Gdyni z lutego 2014 roku) stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ, 6.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-remontowych (opracowanie: Symetria Pracownia Architektoniczna w Gdyni z lutego 2014 roku) stanowiąca Załącznik nr 14 do SIWZ, 7.Audyt energetyczny budynku łącznika Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie (opracowanie: Pomorskie Centrum Termomodernizacji Sp. z o.o. Gdańsk z 03 października 2013 roku) stanowiący Załącznik nr 15 do SIWZ, 8.Przedmiar robót-Kosztorys ślepy (zerowy)-autorstwa Krzysztofa Łygońskiego-Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych i Architektonicznych WZR Sopot z lutego 2014 roku stanowiący Załącznik nr 16 do SIWZ. 4.Budynek łącznika jest budynkiem łączącym dwa budynki-budynek szpitala reumatologicznego (Pawilon II) przy ul. Grunwaldzkiej 1-3 i budynek Zakładu Rehabilitacji Leczniczej (budynek balneologii) przy ul. Plac Zdrojowy 3. Posadowiony jest na słupach w kształcie litery V. Słupy znajdują się w poziomie parteru, natomiast budynek w poziomie pierwszego piętra. Ściany łącznika wykonane z cegły pełnej grubości 25 cm, dach płaski kryty papą, rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Wody opadowe odprowadzone do kanalizacji deszczowej. Tynki cementowo - wapienne z licznymi zaciekami. Stolarka okienna drewniana osadzona w ościeżach nieszczelna z licznymi ubytkami w złym stanie technicznym. Elewacja budynku wykonana z tynku cementowo-wapiennego z licznymi pęknięciami i odspojeniami w złym stanie technicznym. 5.Budynek łącznika oraz budynki znajdujące się przy ul. Grunwaldzkiej w Sopocie są umiejscowione na obszarze wpisanym do rejestru zabytków i są pod nadzorem Konserwatora Zabytków miasta Sopot. Budynek Zakładu Rehabilitacji Leczniczej WZR Sopot przy ul. Plac Zdrojowy 3, wpisany został do rejestru zabytków pod numerem 1084 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku (dawniej 865) i usytuowany jest w obszarze układu urbanistycznego miasta Sopotu wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 936 (dawniej 771) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. 6.Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę, iż wystąpią utrudnienia w realizacji prac z uwagi na prowadzenie robót w czynnym obiekcie szpitalnym, trudne dojścia i dojazd dla ciężkiego sprzętu, dostawy materiałów i wywozu gruzu. 7.Dostęp do wnętrza łącznika w trakcie prowadzenia prac remontowych powinien być zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych oraz przed przedostawaniem się w szczególności kurzu i pyłów na teren Pawilonu II i Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. 8.Wykonawca musi wziąć po uwagę, że prace związane z wymianą instalacji c.o. muszą być wykonane poza sezonem grzewczym oraz wziąć pod uwagę konieczność zasilania w c.w.u. Pawilonów szpitalnych I i II w trakcie wymiany rurociągów poprzez prowizorycznie wykonaną instalację, w taki sposób aby przerwy w dostawie c.w.u. były zminimalizowane. 9.Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu w celu zlokalizowania zakresu robót zadania termomodernizacyjnego na obiekcie. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, w którym będą wykonywane roboty budowlane oraz wizji lokalnej przyległego terenu dla oceny warunków dojazdów i dojść oraz możliwości zastosowania sprzętu związanego z wykonywaniem robót. 10.Budynek położony w Sopocie przy ul. Plac Zdrojowy 3 tylko po obrysie należy do Zamawiającego, konieczna jest zgoda Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie na korzystanie z przyległego do nich terenu, rusztowania czy wjazd ciężarówek na teren Miasta Sopotu. 11.Wykonawca, przed wykonaniem robót, które będą miały wpływ i styczność z Parkiem Południowym, winien, w uzgodnieniu z Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie, zabezpieczyć rośliny w Parku Południowym Sopotu na czas prowadzenia prac budowlanych, a po zakończeniu tych prac naprawić ewentualne szkody w sposób uzgodniony z Zarządem Dróg i Zieleni. Zewnętrzne prace termomodernizacyjne mogą być wykonywane w taki sposób, aby jedno przejście pod łącznikiem było otwarte dla samochodów ZDiZ oraz spacerowiczów. 12.Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 13.Wszystkie materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane, posiadające dopuszczenie do stosowania w budynkach użyteczności publicznej oraz posiadające gwarancję producenta. Materiały użyte do wykonania zadania muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, a co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie, na każde żądanie Zamawiającego, do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą, aprobat technicznych itd. 14.Realizacja robót budowlanych i instalacyjnych będzie odbywała się w czynnym obiekcie Zamawiającego, a prace muszą być prowadzone w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Zamawiającego. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania akceptacji Dyrektora Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego odnośnie terminów wykonywania poszczególnych prac. 15.Prace, których charakteru i sposobu prowadzenia nie można pogodzić z wykonywaniem zadań statutowych przez Zamawiającego, mogą być realizowane tylko w piątki, soboty i niedziele, po uprzednim (z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni) uzgodnieniu ich terminu i zakresu z Zamawiającym. 16.Wykonawca zobowiązany jest do organizacji warunków realizacyjnych robót zgodnie z przepisami budowlanymi, bhp i ppoż. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót budowlanych w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania pracy Zamawiającego. Prace objęte są Pozwoleniem na budowę wydanym przez Prezydenta Miasta Sopotu nr UA.6740.57.1.2014.TC.3 z dnia 21.03.2014 r. oraz Decyzją Konserwatora Zabytków Miasta Sopotu nr KZ.4120.135.2014.MM z dnia 04.03.2014 r. 17.Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń i wyrobów równoważnych co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót (kosztorysie) powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji technicznej. 18.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącego, sukcesywnego wywozu elementów pozostałych z rozbiórki gruzu i innych odpadów budowlanych na wysypisko komunalne, innego ich zagospodarowania poza terenem prowadzonych robót budowlanych lub ich utylizacji. 19.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu Certyfikatów Energetycznych wyremontowanego budynku. 20.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 21.Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz odpowiednio (o ile dotyczy) podać nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 22.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 23.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu są zawarte we Wzorze umowy w Rozdziale XIII SIWZ. 24.Zamawiający informuje, iż nie wymaga od Wykonawców na etapie składania ofert przedkładania umów lub ich projektów z podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami, ponieważ zgodnie z art. 143b ust. 1 ustawy Pzp obowiązek ten występuje w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, a zatem po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. 25.Wykonane prace budowlane mają być realizowane zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z: a)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), b)ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.), c)rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r., poz. 739), d)ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 ze zm.), e)rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 165, poz. 987), f) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowaną inwestycją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium - jest wymagane. Wysokość wadium dla całości zamówienia wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach