Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3. Adres inwestycji: ul. Skwierzyńska 23/2, 53-521 Wrocław, Obręb ewidencyjny: Grabiszyn Dz. Nr 37/9, AM-13, Wrocław.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3. Adres inwestycji: ul. Skwierzyńska 23/2, 53-521 Wrocław, Obręb ewidencyjny: Grabiszyn Dz. Nr 37/9, AM-13, Wrocław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3. Adres inwestycji: ul. Skwierzyńska 23/2, 53-521 Wrocław, Obręb ewidencyjny: Grabiszyn Dz. Nr 37/9, AM-13, Wrocław. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane; 45110000-1 - Roboty rozbiórkowe - demontażowe; 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia; 45262500-6 - Roboty murarskie; 45320000-6 - Roboty izolacyjne; 45262321-7 - Wyrównywanie podłóg; 4521141- 4 - Ściany z płyt gipsowo-kartonowych; 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali; 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45324000-4 - Tynkowanie; 45442100-8 - Roboty malarskie; 45450000-6 - Okładziny ścian płytkami ceramicznymi; 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych; 3. Zakres robót budowlanych w lokalu Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Skwierzyńśkiej 23/2, określony został w załączniku nr 9 (opis przedmiotu zamówienia), którę stanowią integralną część SIWZ oraz STWiOR oraz w dokumentacji projektowej i przedmiarach. 4. Nadzór autorski sprawować będzie Przedsiębiorstwo Budowlane Ada Bud Adam Gierczak, mającą siedzibę we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 27/1, 53-342 Wrocław. 5. Warunki wykonywania robót: 1) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i zasadami BHP; 2) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową; 3) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową, jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania kosztorysu ofertowego oraz do harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego robót; 4) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków inwestora oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 5) prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów; 6) przedmiar robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie jako jednej z podstaw do opracowania kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego robót; 7) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nim robót przewidzianych, należy zgłosić do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na podstawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w kosztorysie ofertowym oraz w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań; 8) wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego bezusterkowego; 9) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; 10) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamówienia; Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych użyte w dokumentacji technicznej, są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców, w związku z powyższym Zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowalane, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów. 11) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881); 12) wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (przedmiot zamówienia można oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DDPS p. Martą Krygier lub Mariolą Rzącą tel. 071 341 90 32, 071 321 47 48 oraz Starszym Administratorem ds. Technicznych p. Janem Stachowiakiemlub Wiesławem Nowakiem; 13) Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla Zamawiającego w związku z przetargiem i w przypadku zawarcia umowy w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania zamówieniania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 6.900,00zł (słownie: szęść tysięcy dziewięćset złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.03.2014 r. do godziny 10:00. 3. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji, winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: PKO BP 28 1020 5226 0000 6802 0416 4653, do dnia 10.03.2014 r. do godz. 1000(jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego). UWAGA: Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego w terminie j. w.). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada wykonawca. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym avista. Będzie one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potrąceniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy (art. 46 ust. 4 ustawy Pzp.). 8. Pozostałe formy wadium (gwarancje lub poręczenia), powinny być zdeponowane w kasie Zamawiającego do dnia 10.03.2014 r. do godz. 1000. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach