Przetargi.pl
ZP/3/2014

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Hoża 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779537 , fax. 076 8783989
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Hoża 11 11
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779537, fax. 076 8783989
    REGON: 00030877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzlotoryja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/3/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest montaż /modernizacja/ dwóch sztuk nowych dźwigów szpitalnych w budynku głównym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Złotoryi w miejsce obecnie czynnych dźwigów typu SDE. Dźwigi poruszają się w oddzielnych szybach, usytuowanych obok siebie. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z urządzeń i materiałów własnych Wykonawcy. 3.Zakres zamówienia: -demontaż użytkowanych dwóch sztuk dźwigów - po demontażu protokólarne przekazanie Zamawiającemu. -wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych w istniejącym szybie i maszynowni, mające na celu ich dostosowanie do montażu nowych elementów dźwigów /nowa tablica i szafka sterowa itp./ - bez wymiany głównego pionu zasilającego maszynownie. -dostarczenie nowych dźwigów oraz ich rozładunek i przemieszczenie na plac budowy, -wykonanie dokumentacji dźwigów z wymaganymi certyfikatami w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnień i czynności odbioru technicznego, -montaż nowych dźwigów, -rejestracja dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego po wymianie /na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego/ oraz poniesienie kosztów rejestracji, -przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigów, w szczególności: Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, instrukcji eksploatacji oraz innej dokumentacji i danych, umożliwiającej prowadzenie prawidłowej eksploatacji dźwigów bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego. -przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie. 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące dźwigów: -Nowe dźwigi winny być jednakowe, wykonane z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów, -rodzaj dźwigu: dźwig szpitalny z napędem elektrycznym linowym, z falownikowym systemem umożliwiającym łagodny start i zatrzymanie, -liczba przystanków: 7 nieprzelotowych, -udźwig: min. 1250 kg, -dźwig winien być dostosowany do wymiarów szybu : szerokość szybu - 2020 mm, głębokość szybu - 2700 mm, wysokość szybu - 24200 mm, głębokość podszybia - 1200 mm, wysokość podnoszenia - 19800 mm, wysokość nadszybia - 3200 mm, wysokość maszynowni - od 2800 do 3100 -kabina: nieprzelotowa, o minimalnych wymiarach szerokość 1420 mm , głębokość 2320 mm ,wysokość 2150 mm, ściany wykonane w technologii blacha INOX , oświetlenie kabinowe, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, gładką, niepalną z atestem, poręcz ze stali INOX, w przekroju okrągła - na ścianach bocznych i tylnej na wysokości 0,90 m, lustro na tylnej ścianie nad poręczą, wentylacja mechaniczna automatyczna i grawitacyjna. (Przed dostawą i montażem kabiny wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym w zakresie kolorystyki i wystroju -kaseta sterownicza w kabinie: pokrywa ze stali INOX, elektroniczny piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku jazdy w kabinie, awaryjne oświetlenie z własnego źródła /2 h zasilanie z baterii/ w przypadku braku zasilania, lampka przeciążenia, system informacji głosowej z możliwością programowania komunikatów, gong, przyciski podświetlane nierdzewne z alfabetem Brillea na wysokości dostosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne (0,8 m do 1,2 m), w tym przyciski dyspozycji przystanków i włączający alarm. Ponadto przyciski zamykania i otwierania drzwi ze stacyjką podtrzymania stanu otwartych drzwi. System łączności ze służbami ratowniczymi realizowany przez linię telefoniczną. -kasety sterownicze zewnętrzne: sterowane zdalnym systemem typu /czip/, elektroniczny piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku jazdy na wszystkich piętrach, wyświetlacz aktualnego położenia kabiny w szybie, oddzielne sterowanie dla każdej z wind. -drzwi kabinowe: ze stali INOX, automatyczne, napęd regulowany falownikiem, progi wzmocnione odporne na najzd wózków transportowych, zabezpieczenie: bariera fotoelektryczna (kurtyna) oraz mechanizm zabezpieczenia przed ściśnięciem, otwarcie drzwi w świetle 1200 mm x 2000 mm, -drzwi przystankowe: skrzydła z blachy INOX, automatyczne, otwarcie drzwi w świetle 1200 mm x 2000 mm, progi wzmocnione odporne na najazd wózków transportowych, 7 kompletów dla każdego dźwigu, sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze góra-dół, oddzielne dla każdego dźwigu, awaryjny zjazd kabiny na najbliższy przystanek i otwarcie drzwi przy zaniku napięcia - wymagane tylko dla jednego dźwigu do uzgodnienia ze Zleceniobiorcą, -wszystkie elementy dostarczanych dźwigów winny być fabrycznie nowe, -Zamawiający dopuszcza wykorzystanie z elementów istniejących dźwigów jedynie klocków przeciwwagi, prowadnic kabiny od poziomu parteru do piątej kondygnacji /tylko w przypadku gdy ich stan techniczny spełni wymogi techniczne/, prowadnice kabiny od poziomu piwnicy do parteru należy wymienić na nowe. Zamawiający dopuszcza też wykorzystanie prowadnic przeciwwagi z zachowaniem zasady jak w przypadku prowadnic kabiny. 5. Zamontowane mechanizmy eksploatowanych dźwigów przedstawiają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /dalej: siwz/ skany opisane jako Załącznik nr 1 ,2,3,4 do siwz. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty, we własnym zakresie, dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny dokonał wizji lokalnej w miejsca realizacji robót /szybów windowych/. Będzie to niezbędne do weryfikacji dokumentów opisujących przedmiot zamówienia ze stanem faktycznym oraz do uzyskania informacji, które mogą być przydatne do określenia pełnego zakresu prac, dokonania wyceny robót i przygotowania ceny oferty. Zamawiający nie posiada rysunków technicznych szybów windowych oraz maszynowni z rysunkami rozmieszczenia wciągarek dźwigów. O chęci przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie bądź za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający, w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia wyznaczy termin, nie później jednak niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz dostarczone urządzenia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8. Zamawiający informuje, że korzysta z usług wyspecjalizowanego podmiotu, obecnie z firmą Elektromechanika Dźwigowa Bronisław Cholewa z siedzibą w Legnicy, m.in. w zakresie konserwacji dźwigów i uwalniania pasażerów. W związku z czym wymaga się, aby Wykonawca oświadczył na potrzeby rękojmi i gwarancji, że czynności konserwatorskie i związane z uwalnianiem pasażerów wykonywane przez firmę Elektromechanika Dźwigowa Bronisław Cholewa, nie będą miały jakiegokolwiek wpływu na ponoszoną odpowiedzialność w ramach gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 9.2 Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000 zł. /słownie: trzy tysiące zł /. 9.3.Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06-03-2014r. do godz. 12:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzlotoryja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach