Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana dźwigów windowych osobowych w budynkach: Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11 oraz I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6 wraz z obsługa serwisową

Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
    REGON: 00001775600260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana dźwigów windowych osobowych w budynkach: Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11 oraz I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6 wraz z obsługa serwisową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie, wykonanie i wymiana dźwigów windowych osobowych w budynkach: Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11 oraz I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6 wraz z obsługa serwisową. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę dwóch dźwigów windowych (osobowych) wraz z wykonaniem: - dokumentacji projektowo wykonawczej (w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz harmonogramu realizacji prac); - uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń - koniecznych prac budowlano-instalacyjnych szybów i maszynowni; - demontażu istniejących oraz wykonaniu i montażu nowych dźwigów wraz z ich rozruchem; - dokumentacji powykonawczej, oraz uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń; b) świadczenie przez okres 36 miesięcy obsługi serwisowej zamontowanych dźwigów. 2. Warunki finansowania: Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Nie przewiduje się rozliczenia wynagrodzenia w częściach. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie fakturą końcową wystawioną po podpisaniu protokołu odbioru końcowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu oraz sposobu realizacji zawarte są w części II SIWZ (Przedmiot zamówienia), na którą składają się następujące rozdziały: a) Rozdział I - Zakres oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji b) Rozdział II - Serwisowanie zainstalowanych dźwigów i urządzeń c) Rozdział III - Program funkcjonalno użytkowy (PFU). 4. Wartość zamówienia nie przekracza równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej uPzp). 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy zł). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 35 1020 5590 0000 0502 9400 7010 z dopiskiem: WADIUM: WYMIANA WIND OSOBOWYCH w ZUS O/Wrocław, 470000/271/8/2016-CZP. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu ustalonej kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Od Wykonawcy nie wymaga się dołączania do oferty kopii (kserokopii) dowodu wniesienia-wpłacenia wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Pretficza 11, w pok. 435. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach