Przetargi.pl
Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu

Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 380 58 01 , fax. 71 389 27 99
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
    ul. Inwalidów Wojennych 26 26
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 380 58 01, fax. 71 389 27 99
    REGON: 02074959600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o. o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakupienie i montaż nowego dźwigu osobowego szpitalnego dla niepełnosprawnych wraz z jego uruchomieniem i rejestracją w UDT, dopuszczeniem do eksploatacji oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych w Powiatowym Centrum Medycznym w Wołowie Sp. z o.o. w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - Obszar B, realizowanego przez Powiat Wołowski jako zadanie pn. Usuwanie barier architektonicznych w szpitalu. Zamawiający informuje, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego dźwigu z napędem elektrycznym. w szczególności a) demontaż istniejącego dźwigu wraz z osprzętem oraz transport do miejsca przechowania (Wołów lub Brzeg Dolny), b) przebudowa nadszybia oraz uzupełnienie pokrycia dachu, c) dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego szpitalnego do przewozu osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U. Nr 75, poz. 690 ze zm.), d) Dźwig osobowy wraz z wyposażeniem powinien spełniać warunki polskiej, europejskiej normy, fabrycznie nowy, Kabina dźwigu osobowego dostępna dla osób niepełnosprawnych powinna mieć szerokość co najmniej 1400 x 2400 x 2150 mm, udźwig nie mniej niż 1300 kg (21 osób) (zgodnie z dokumentacja projektową oraz projektem zamiennym) poręcze na wysokości 0,9 m oraz tablicę przyzywową na wysokości od 0,8 m do 1,2 m w odległości nie mniejszej nić 0,5 m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową. Wystrój kabiny i drzwi - stal nierdzewna, pozostałe wymagania jak dla dźwigów szpitalnych - natężenie oświetlenia, podłoga i pozostałe e) wykonanie niezbędnych robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych w celu zamontowania dźwigu oraz niezbędnych uzgodnień, f) przygotowanie dokumentacji i urządzeń do odbioru i badania przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, g) dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigu, dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim h) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. i) przeszkolenie w zakresie konserwacji dostarczonych urządzeń oraz dźwigu; j) dokonywanie bez dodatkowych opłat przeglądów okresowych i niezbędnych prac konserwacyjnych w okresie gwarancyjnym i objętym rękojmią oraz obecność przy dozorach UDT k) wykonawca zapewnia kierownika budowy l) okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty sprzedaży w latach min. 10 lat 3.2. W zakresie opracowania zamiennego mieszczą się następujące zmiany w stosunku do projektu pierwotnego a) zmiana wysokości nadszybia - pozostaje nadszybie wg stanu istniejącego b) zmiana obudowy szybu c) zmiana napędu szybu z elektrycznego na hydrauliczny Zmiany obejmują następujący zakres 1. Pozostawienie nadszybia dźwigu osobowego w niezmienionym stanie przy zachowaniu pierwotnie projektowanej konstrukcji stalowej wewnątrz szybu - wysokość nadszybia ponad wykończoną posadzkę ostatniego przystanku - 315cm. 2. Wprowadzenie obudowy nadszybia - istniejącej maszynowni - ponad dachem w postaci okładziny z blachy tytanowo-cynkowej lub ocynkowanej na rąbek stojący w układzie wertykalnym, na podkonstrukcji stalowej z kształtowników zimno giętych. 3. Wprowadzenie, w miejsce pierwotnie projektowanych robót polegających na oczyszczeniu klatki z kształtowników stalowych obudowanych siatką stalową o drobnych oczkach z wyczyszczeniem i konserwacją oraz polakierowaniem w kolorze stalowym zbliżonym do RAL 9007, obudowy szybu wewnątrz budynku z blachy stalowej lub aluminiowej o wykończeniu matowym -szczotkowanej mocowanej do podkonstrukcji z kształtowników stalowych zimno giętych. 4. Dopuszcza się zmianę napędu dźwigu z elektrycznego na hydrauliczny z prefabrykowaną maszynownią w postaci szafy usytuowanej w sąsiedztwie szybu na kondygnacji piwnic lub w istniejącej maszynowni na poziomie poddasza. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ pozwolenie na budowę nr 63-15 z dnia 17 lutego 2015r., zmiana do pozwolenia na budowę nr 289-15 z dnia 2 lipca 2015r., projekt budowlany, zmiana do projektu budowlanego, STWiOR. 3.4 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku. 3.5. Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania. 3.6.Inwestor nie będzie wskazywał miejsca wywozu i składowania gruzu, wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje gruz i odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty. 3.7. Zamawiający informuje, że dołączenia do oferty cenowej (załącznika nr 1 do SIWZ) szczegółowego kosztorysu ofertowego na całość zadania jest dobrowolne. 3.8 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz uzyskanie akceptacji autora projektu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Materiały użyte do wykonania zamówienia zastosowane w pomieszczeniach winny być w I gatunku, posiadać atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia. 3.10 Wszelkie odpadki materiałowe, gruz oraz materiały pochodzące z rozbiórki będą usuwane przez Wykonawcę na bieżąco z zachowaniem maksymalnej czystości w pomieszczeniach. 3.11 Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 3.12 Ze względu na to, że obiekty, w których będą prowadzone prace są w stałym użytkowaniu, Zamawiający wymaga, aby roboty były prowadzone w sposób możliwie najmniej uciążliwy. 3.13 Organizacja placu budowy należy w całości do Wykonawcy. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo na placu budowy oraz odpowiada za odpowiednie zabezpieczenie placu budowy przed wejściem osób trzecich. 3.14 Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem wykonawcy będzie przygotowanie pomieszczeń do wykonania prac remontowych (w uzgodnieniu z zamawiającym i pod jego nadzorem) oraz zabezpieczenie mienia zamawiającego w czasie wykonywania prac remontowych przed uszkodzeniem. 3.15 Wykonawca opracuje plan BIOZ i przedstawi go do zatwierdzenia Zamawiającemu 3.16 Wykonawca zapewni wymagane warunki BHP i p. poż. i ponosi pełną odpowiedzialność za ich przestrzeganie w czasie wykonywania prac. 3.17 W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót, wykonawca jest zobowiązany do ich bezzwłocznego naprawienia. 3.18 Wartość robót należy skalkulować w oparciu o aktualne wymogi zawarte w SIWZ. Nie ujęte elementy tymczasowe jak m.in. przygotowanie placu budowy, organizacja budowy, zabezpieczenia, transport materiałów, itp. wykonawca powinien skalkulować we własnym zakresie i uwzględnić w cenie oferty. 3.19 Po zakończeniu robót należy uporządkować teren placu budowy. Na okoliczność odbioru sporządzany będzie protokół końcowy odbioru robót. 3.20 Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, a w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, również wskazania nazw (firm) tych podwykonawców. 3.21 Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zmieni lub zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.22 Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadkach gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.23 Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.24 Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Niniejsza specyfikacja obejmuje całość robót związanych z wykonaniem wymiany istniejącego dźwigu na nowy zgodny z dokumentacją. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania tych robót oraz ich zgodność z umową i poleceniami zarządzającego realizacją umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcmwolow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach