Przetargi.pl
Roboty budowlane pn.:Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8621266 , fax. 017 8622526
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8621266, fax. 017 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn.:Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle, 38 - 200 Jasło, ul. Mickiewicza 4a. W ramach prac budowlano - remontowych należy wykonać: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe,okładziny ścian, roboty posadzkarskie, roboty elewacyjne, roboty malarskie. Szczegółowy opis prac zawierają załączniki do SIWZ : Zał. Nr 4- Przedmiar robót, Zał Nr 5 - Kosztorys Inwestorski ( ślepy ) , Zał. Nr 6 - Specyfikacja techniczna Zał. Nr 9 - Projekt kolorystyki elewacji. Wszystkie prace budowlano-remontowe należy wykonywać, tak aby w trakcie ich trwania była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego.W związku z tym może zaistnieć sytuacja, iż część prac trzeba będzie wykonywać po godzinach pracy i w dni wolne od pracy. Harmonogram poszczególnych etapów prac Wykonawca winien ustalić z Zamawiającym. Jednocześnie informujemy, że podane w dokumentacji nazwy producentów należy traktować jako informacje odnośnie stawianych wymagań przez Zamawiającego, dopuszcza się zastosowanie materiałów o równorzędnym charakterze lub równoważnych parametrach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 .P. z. p., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w § 9 ust. 1 pkt 3 SIWZ , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą się realizacją budowy lub remontów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o łącznej wartości netto nie niższej niż 70.000,00 zł - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w § 9 ust. 1 pkt 5 SIWZ , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł - warunek ten potwierdza dokument wymieniony w § 9 ust. 1 pkt 4 SIWZ , d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.; 2)prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy - P.z.p., zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) aktualny na dzień złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych inwestycji budowlano - remontowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o łącznej wartości netto nie niższej niż 70.000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi ( referencje, listy polecające), że inwestycje zostały wykonane należycie - Zał. Nr 7 do SIWZ; 6) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, 7) wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp - Załącznik Nr 8 do SIWZ ; 8) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) albo kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania; 9) jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 10) w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą Wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach