Szpital Wojewódzki nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 60
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8664000 , fax. 017 8664702
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki nr 2
ul. Lwowska 60 60
35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8664000, fax. 017 8664702
REGON: 69069752900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji mechanicznej wraz z AKPiA w pomieszczeniach magazynu odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie instalacji mechanicznej wraz z AKPiA w pomieszczeniach magazynu odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - analogicznych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będący przedmiotem zamówienia tj. min w 2 obiektach użyteczności publicznej o wartości min 50 000,00 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2)Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia tj. osoby (będące sprawowały funkcje kierownicze i nadzorowi ) posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zm. ) i doświadczenie zawodowe min 3 lata. Odpowiednim doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami winien wykazać się również kierownik robót branżowych. 3)Posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. 4)Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia warunków. 4)Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień budowlanych oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwego samorządu zawodowego) - w celu potwierdzenia warunku. 5)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą klepek parkietowych i płyt mozaikowych
Dodano: 2015-07-23 - Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą klepek parkietowych i płyt mozaikowych
Dodano: 2015-07-10 - Remont schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku A Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza przy ul. W. Pola 2 w Rzeszowie
Dodano: 2014-04-04 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjno - laboratoryjnym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie Delegatura w Jaśle ul. Floriańska 108
Dodano: 2013-07-05 - Remont Szkoły Podstawowej w Żurawicy Etap I-wszy
Dodano: 2013-05-22 - Wykonanie robót naprawczych w budynku A i B Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b
Dodano: 2011-10-28 - Wykonanie remontu posadzki w korytarzach i remontu klatki schodowej w zabytkowym budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
Dodano: 2011-09-27 - Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Świerzowej Polskiej
Dodano: 2011-07-12 - Wykonanie remontu posadzek w ciągach komunikacyjnych w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b
Dodano: 2011-07-01 - WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH - POSZADZEK W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH PRZY UL. STASZICA 16 A W RZESZOWIE
Dodano: 2011-06-01