Przetargi.pl
Wykonanie instalacji mechanicznej wraz z AKPiA w pomieszczeniach magazynu odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie

Szpital Wojewódzki nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 60
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8664000 , fax. 017 8664702
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki nr 2
    ul. Lwowska 60 60
    35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8664000, fax. 017 8664702
    REGON: 69069752900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji mechanicznej wraz z AKPiA w pomieszczeniach magazynu odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji mechanicznej wraz z AKPiA w pomieszczeniach magazynu odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - analogicznych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będący przedmiotem zamówienia tj. min w 2 obiektach użyteczności publicznej o wartości min 50 000,00 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2)Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia tj. osoby (będące sprawowały funkcje kierownicze i nadzorowi ) posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zm. ) i doświadczenie zawodowe min 3 lata. Odpowiednim doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami winien wykazać się również kierownik robót branżowych. 3)Posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. 4)Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia warunków. 4)Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień budowlanych oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwego samorządu zawodowego) - w celu potwierdzenia warunku. 5)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach