Przetargi.pl
Roboty budowlane pn. Rozbudowa szkoły podstawowej w Kiełczowie - etap II

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pn. Rozbudowa szkoły podstawowej w Kiełczowie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie szkoły podstawowej w Kiełczowie - etap II obejmującej: budowę hali sportowej w miejscowości Kiełczów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1 pkt 1, polegać będzie na wykonaniu następujących prac: a. budowa jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku hali sportowej o podstawowych parametrach technicznych: a1) powierzchnia zabudowy - ok. 1312,9 m2, a2) powierzchnia użytkowa hali - ok. 1249,31 m2, a3) długość maksymalna - ok. 45,75 m, a4) szerokość maksymalna - ok. 28,68 m, a5) wysokość maksymalna - ok. 11,16 m, a6) kubatura netto - ok. 11564,03 m3. b. budowa powierzchni utwardzonych: 1. chodniki o łącznej powierzchni ok. 245,00 m2, 2. parking wraz z drogą dojazdową o łącznej powierzchni - ok. 725 m2 b. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonać montaż 2-óch okien w istniejącym budynku wraz z nadprożami. zgodnie z pozwoleniem zamiennym dla etapu II. Wykonanie otworów okiennych, montaż nadproży, stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w sali S.08 gimnastycznej i siłowni S.09 oraz niezbędne malowania ścian wewnętrznych i ściany zewnętrznej. c. uzyskania przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, 2. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 3 ma zostać wykonane poprzez realizację następujących robót budowlanych: a) roboty przygotowawcze i roboty ziemne; b) konstrukcje żelbetowe - ławy i stopy fundamentowe; c) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych: ściany fundamentowe z bloczków betonowych konstrukcje żelbetowe nadproży podciągów, słupów, wieńców, schodów wewnętrznych; konstrukcje murowane ścian; d) wykonanie konstrukcji dachowych z drewna klejonego, e) wykonanie pokryć dachowych, f) montowanie stolarki okiennej i drzwiowej; g) wykonanie podłoża, posadzek i podłóg (m.in. posadzki grysowe i kamienne, wykładziny z tworzyw sztucznych, podłogi drewniane); h) wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów, i) wykonanie elewacji (elewacje szklane, tynki zewnętrzne, silikatowe, blaszane); j) montaż pozostałych urządzeń (tj. m.in. ścianki wspinaczkowej); k) wykonanie dróg i chodników z kostki brukowej; l) montaż instalacji m.in.: l1) przeciwpożarowej (hydrantowa), l2) kanalizacji deszczowej, l3) centralnego ogrzewania, l4) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, l5) elektrycznej, l6) niskoprądowych - sieć komputerowa, LAN, sieć telefoniczna, sieć domofonowa, okablowanie strukturalne (np.; tablice informacyjne, nagłośnienie) m) Wykonanie trawników i terenów zielonych, 3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia poza wyżej opisanymi zmianami opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez: ARCHIMMODICUS spółka jawna Mariusz Fabjanowski Grzegorz Kędzierski ul. Kluczborska 13/1A, 50-323 Wrocław, faks. 071/ 758 45 95 4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale I SIWZ, 2) Pozwoleniu na budowę i pozostałych decyzjach : a) decyzja nr 3893/2012 z 28 grudnia 2012r. b) decyzja zamienna nr 1694/2015 z 30 czerwca 2015r. c) decyzja zamienna nr 1712/2016 z 30 czerwca 2016r. d) Decyzja pozwolenia na użytkowanie Etapu I - nr 253/2015 z dnia 27 sierpień 2015 e) Postanowienie konserwatorskie 1567/2012 z dnia 5 grudnia 2012r. 3) dokumentacji projektowej obejmującej: a) projekt budowlany z dnia 28 grudnia 2012r. b) projekt budowlany zamienny 30 czerwca 2015r. c) projekt budowlany zamienny 30 czerwca 2016r. d) projekt wykonawczy zamienny: Branża budowlana e) projekt wykonawczy zamienny: Instalacje sanitarne f) projekt wykonawczy zamienny: Instalacje elektryczne g) projekt wykonawczy branży drogowej 4) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót: a) Branża budowlana b) Instalacje sanitarne c) Instalacje elektryczne. d) Branża drogowa 5) Przedmiary robót a) przedmiar robót (Branża budowlana wraz z branżą drogową); b) przedmiar robót (Instalacje sanitarne zewnętrzne); c) przedmiar robót (Instalacje sanitarne wewnętrzne ); d) przedmiar robót (Instalacje elektryczne); - będących załącznikami do niniejszej siwz. UWAGA !!!! Z uwagi na przyjęty rodzaj wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający podkreśla, iż załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót mają jedynie charakter poglądowy. Na Wykonawcy natomiast ciąży obowiązek prawidłowej wyceny całego zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdyby okazało się, że w przedmiarach pominięto część robót, które występują w projekcie, Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego podwyższenia kwoty ryczałtu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 98 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina ) wyznaczonym na składanie ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KIEŁCZOWIE - ETAP II (Nr. sprawy:RI.271.31.2016.AK) tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rekojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach