Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 23,24,10, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY AL. 1 MAJA 11

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 23,24,10, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY AL. 1 MAJA 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Remont magazynów MPS nr 23 i 24 JW. 3797 al. 1-go Maja 11 w Giżycku; - Remont świetlików dachowych na budynku nr 10 w JW. 3797 Giżycko al.1-go Maja 11 Opis budynku nr 23 i 24 oraz ogrodzenia wewnętrznego JW. 3797 Giżycko al.1 Maja 11: Budynki nr 23 i 24 wolnostojące o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjne. Dachy budynków betonowe pokryte papą. Stolarka okienna drewniana, drzwiowa stalowa. Budynki wyposażone są w instalację odgromową. Ogrodzenie wewnętrzne z siatki na słupkach żelbetowych i stalowych. Opis budynku nr 10 w JW. 3797 Giżycko al. 1-go Maja 11 Budynek parterowy z poddaszem, nie podpiwniczony ze ścianami murowanymi, konstrukcja dachu - stropodach pełny. Zewnętrzna stolarka okienna oraz drzwiowa w stanie dobrym, wewnętrzna stolarka okienna oraz drzwiowa do wymiany. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. - kubatura zewnętrzna - 2.636m3 - powierzchnia ogólna - 552m2 Ogólny zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót): 1. Zakres robót do wykonania w budynku nr 23, 24: 1.1. Rozebranie posadzki cegłygr.1/2 cegły. 1.2. Skucie cokołu betonowego wokół budynku. 1.3. Skucie podjazdy i schodów - zejścia betonowych do budynków. 1.4. Demontaż wywietrzaków dachowych. 1.5. Rozebranie pokrycia dachu z dwóch warstw papy. 1.6. Demontaż parapetów oraz obróbki daszku z blachy nie nadającej się do obróbki. 1.7. Wykucie z muru okien drewnianych o powierzchni do 1m2. 1.8. Wykucie z muru drzwi i ościeżnic stalowych o powierzchni ponad 2m2. 1.9. Demontaż parapetów oraz obróbki daszku z blachy nie nadającej się do obróbki. 1.10. Demontaż słupów żelbetowych. 1.11. Wywóz elementów metalowych samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku. 1.12. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.13. Osadzenie bram metalowych dwuskrzydłowych o wymiarach 2,44x2,23m rozwieranych, dwuskrzydłowych - symetrycznie dzielonych, ocieplanych pianką poliuretanową gr. minimum 40mm. Ramy (konstrukcja) skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych 40x60x3mm, bramy wypełnione blachą profilowaną trapezową (profil optyczny) powlekaną w kolorze brązowym RAL 8016 lub 8017, wyposażone w dwa zamki z wkładką patentową, plombowniczkę i klamkę. Montaż ościeży bram z kątownika 80x80x10 walcowanego zabezpieczonego antykorozyjnie wraz z obróbka ościeży oraz montaż progów wejściowych. Osadzenie zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram. 1.14. Wykonanie spadków pod obróbki blacharskie. 1.15. Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej gr.0,55mm. 1.16. Osadzenie okna PCV uchylnego 1,30x0,65m w kolorze białym z profila pięciokomorowego, z szybą zespoloną o właściwościach termicznych K< 1.1 - 14szt. 1.17. Osadzenie mechanizmu do otwierania okna z poziomu (od podłogi) 120cm. 1.18. Oklejenie okien folią uniemożliwiającą naświetlenie pomieszczeń - matujące szyby. 1.19. Odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania, ponad 5m2, 2-krotnie. 1.20. Wykonanie ręczne tynków wewnętrznych kat. III na ścianach. 1.21. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, z zeskrobaniem farby na stropach. 1.22. Podkłady betonowe na podłożu gruntowym pod posadzki z betonu B-20 gr.7cm. 1.23. Izolacja posadzki z folii posadzkowej. 1.24. Zbrojenie posadzki siatką stalową. 1.25. Wykonanie posadzki cementowej gr.5cm. 1.26. Malowanie dwukrotne posadzki farbą epoksydową dwuskładnikową, odporną na ścieranie i bardzo odporną na chemicznie na oleje, rozpuszczalniki oraz kwasy. 1.27. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. 1.28. Wykonanie warstwy wyrównawczej gr.20mm pod papę termozgrzewalną. 1.29. Pokrycie dachu dwoma warstwami papy termozgrzewalnej (papa podkładowa modyfikowana SBS osnowa na włókninie poliestrowej 180g/m2 grubości 4,00mm, papa wierzchniego krycia modyfikowana SBS na osnowie włókninie poliestrowej 250g/m2 grubości 5,2mm. 1.30. Montaż rynny dachowej półokrągłej o średnicy 12cm z blachy ocynkowanej gr.0,55mm. 1.31. Montaż rury o średnicy 10cm z blachy ocynkowanej gr.0,55mm. 1.32. Wykonanie obróbek daszku, pasu nadrynnowego oraz wywietrzaków z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm. 1.33. Podstawy dachowe stalowe kołowe typ B/II w układach kanałowych o średnicy do 250mm. 1.34. Podstawy dachowe stalowe kołowe typ B/II w układach kanałowych o średnicy do 315mm. 1.35. Wywietrzaki dachowe o średnicy do 200mm cylindryczne. 1.36. Wywietrzaki dachowe o średnicy do 315mm cylindryczne. 1.37. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokość do 1,5m w gruncie kategorii III - na odkład do ponownego zasypania. 1.38. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej 2-warstwowej. 1.39. Izolacja ścian z folii kubełkowej wraz z wykończeniem listwą profilowaną wykończeniową. 1.40. Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gruncie kategorii III. 1.41. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych ścian kategorii III. 1.42. Dwukrotne malowanie ścian zewnętrznych farbą emulsyjną elewacyjną (kolor farby do uzgodnienia z Inwestorem). 1.43. Zeskrobanie starej farby wraz z oczyszczeniem oraz dwukrotne malowanie farbą olejną krat okiennych. 1.44. Wykonanie opaski o szerokości 70cm i gr.15cm z betonu B20 wokół budynku. 1.45. Ułożenie chodnika przed budynkiem z polbruku gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 1.46. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe 20x20cm grunt kategorii III-IV pod policzki oraz podstopnice schodów zewnętrznych. 1.47. Ławy pod krawężniki jw. betonowe zwykłe z betonu B-20. 1.48. Obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - policzki oraz podstopnice schodów zewnętrznych. 1.49. Wykonanie zjazdu oraz schodów zewnętrznych do budynków z kostki betonowej Polbruk grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 1.50. Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim na papie na betonie. 1.51. Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub 1.52. Pręta mocowanych na dachu płaskim. 1.53. Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. Do 60cm w gruncie kat. III. 1.54. Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku, podłoże z cegły, mechaniczne wykonanie otworu, bednarka 120mm2. 1.55. Łączenie przewodów uziemniających przez spawanie w wykopie - bednarka 120mm2. 1.56. Montaż osłon przewodów uziemniających o długości do 2m na podłożu z cegły. Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężanej na ścianach i dachach, naciągane z 1 złączką przelotową naprężającą, na ścianie z cegły. Montaż zwodów poziomych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynk. o średnicy 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim. 1.57. Montaż zwodów pionowych inst. odgromowej naprężanych z pręta ocynk. o średnicy 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie. 1.58. Łączenie pręta o średnicy do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych. 1.59. Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych. 1.60. Montaż złączy kontrolnych z podłączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych. 1.61. Montaż wsporników dla instalacji naprężanej na dachach, wsporniki przelotowe pośredniczące na dachu betonowym, klejone. 1.62. Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej na dachu z pręta ocynkowanego Fi do 18mm oraz iglic z ostrzem odgromowym na słupie z rury stalowej Fi do 48mm, zwód na dachu lub dymniku stromym- iglice fi 10 mm dł 1,8mb. 1.63. Mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych, grunt kategorii III. 1.64. Montaż osłon przewodów uziemiających, długości do 2m, podłoże z cegły. 1.65. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 2. Ogrodzenie wewnętrzne 2.1. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych. 2.2. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie. 2.3. Rozebranie bramy wjazdowej z kształtowników stalowych ze słupkami przybramowymi metalowymi. 2.4. Wywóz elementów metalowych samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Giżycku. 2.5. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 3. Zakres robót do wykonania w budynku nr 10 3.1. rozebranie obróbek blacharskich świetlików; 3.2. wymiana szklanych świetlików dachowych na świetliki z poliwęglanu; 3.3. wymiana podstawy pod świetliki; 3.4. uzupełnienie styropianu; 3.5. wykonanie obróbek blacharskich wokół świetlików oraz na połączeniu bud nr 6 i10. 3.6. uszczelnienie w/w obróbek; 3.7. pokrycie obróbki blacharskiej papą termozgrzewalną; 4. Warunki realizacji zadania: 4.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 14.07.2014r. do 18.07.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC, tel. 87 429 49 81, bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM, tel. 727 040 516. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 4.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 4.2.2. trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 4.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4.5. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 4.6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 4.7. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 4.8. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797 4.9. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 4.10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 4.11. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.12. Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 4.13. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4.14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 4.16. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 5. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy al. 1-go Maja 11. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 64/2014 - roboty budowlane w budynku nr 23,24,10 na terenie JW. Nr 3797 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.5.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.5.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach