Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANIA W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY WŻW W BUDYNKU NR 12 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO JW NR 2098 W BEMOWIE PISKIM

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANIA W ZAKRESIE REMONTU POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY WŻW W BUDYNKU NR 12 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO JW NR 2098 W BEMOWIE PISKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń na potrzeby WŻW w budynku nr 12 na terenie Kompleksu Wojskowego JW Nr 2098 w Bemowie Piskim 2.Opis budynku nr 12 WŻW: Budynek wybudowany w 1937 roku, piętrowy, częściowo podpiwniczony, ściany budynku murowane, konstrukcja dachu drewniana, kryty dachówką ceramiczną, budynek wyposażono w instalacje: wod - kan., c.o., elektryczną i odgromową. Dane techniczne budynku nr 12: - kubatura budynku 10699 m3; - powierzchnia użytkowa 1296 m2; 3.Zakres robót do wykonania: wymiana stolarki drzwiowej, wymiana okienka w pom. oficera dyżurnego, zamurowanie otworów drzwiowych, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wymiana płytek ściennych glazurowanych w pomieszczeniach sanitariatów, odgrzybienie ścian ceglanych metodą smarowania, wykonanie izolacji poziomej posadzek i pionowej ścian sanitariatów, wykonanie i obsadzenie krat stalowych w ścianach z cegieł, wymiana balustrad schodowych, wykucie otworów drzwiowych w ścianach z cegły , rozebranie ścianek działowych, budowa rur co. płytami gipsowymi na rusztach metalowych, zerwanie starych i wykonanie nowych posadzek cementowych w pom. sanitariatów, korytarzach i klatkach schodowych, wykonanie warstwy wyrównawczej posadzek w pozostałych pomieszczeniach, wykonanie posadzek z terakoty, gresu, wykładzin podłogowych PCV i paneli wymiana posadzki z płytek terakotowych na kamienne na klatkach schodowych, wymiana barierek stalowych klatek schodowych na barierki ze stali nierdzewnej, wykonanie ścianek działowych z cegieł pełnych o gr. 1 i 1 cegły, uzupełnienie ścianek z cegły. na zaprawie cementowo-wapiennej, wymiana parapetów wewnętrznych na parapety kamienne (prawa str.), wykonanie sufitu podwieszanego w sali tradycji, montaż drzwi przeszklonych ppoż. EI 30 na korytarzu, wymiana drzwi ppoż. EI30 (drzwi piwniczne), EI15 (wejścia na strych), gładzie gipsowe dwuwarstwowe na stropach i ścianach, ułożenie paneli ściennych w sali tradycji, malowanie emulsyjne tynków wewnętrznych, wykonanie tynków cienkowarstwowych strukturalnych na ścianach korytarzy i klatkach schodowych, montaż klimatyzatorów, wymiana instalacji wodociągowej o śr. 15 mm stalowej ocynkowanej o połącz. gwintowanym w pomieszczeniach sanitariatów, wymiana podejść kanalizacyjnych, montaż osprzętu sanitarnego, wykonanie kabin natryskowych z odpływem liniowym, wymiana grzejników żeliwnych na płytowe podwójne, wykonanie próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych, wymiana przewodów wtynkowych YDY 3x2,5 (prawa str.), wymiana rozdzielnicy wnękowej RW 3x12 z listwami zaciskowymi, montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach, wymiana osprzętu elektrycznego, wymiana opraw oświetleniowych, pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiar 1- fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, wykonanie zabudowy meblowej stałej (biurka, blaty, szafki stojące i wiszące) w pomieszczeniu oficera dyżurnego wg załączonego rysunku. 3.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 15 000,00 zł. 2.Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Okr./Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 24/2015 remont pomieszczeń na potrzeby WŻW w budynku nr 12 na terenie kompleksu wojskowego JW Nr 2098 w Bemowie Piskim), b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach