Przetargi.pl
Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja w systemie projektuj-buduj zadania pn. Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno- turystycznych w mieście obejmującego przebudowę infrastruktury publicznej w rejonie ujścia rzeki Ełk w zakresie wykonania parku edukacyjnego oraz parku rekreacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno- użytkowy, który określa sposób zagospodarowania terenu z uwzględnieniem podziału na 5 etapów realizacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. sporządzenia dokumentacji projektowej dla całości zakresu objętego programem funkcjonalno- użytkowym oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepisów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień w tym pozwoleń na budowę, 2. wykonania robót budowlanych w systemie projektuj-buduj na podstawie wykonanej dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego w następującym zakresie: - etap I  Park edukacyjny o pow. 0,52 ha, - etap II  Park rekreacyjny o pow 1,48 ha, - wykonanie monitoringu terenu, - wykonanie wizualizacji i montaż 2 tablic, 3. wykonania inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej. I. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej z zastosowaniem rozwiązań i materiałów nie gorszych niż określa Program funkcjonalno-użytkowy. Na obszarze objętym niniejszym zamówieniem obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Ełk- Nadjeziorna i Ełk- Cypel. Wykonawca powinien opracować projekt na całość przedsięwzięcia objętego programem funkcjonalno- użytkowym tj.: - etap I   park edukacyjny, - etap II  park rekreacyjny, - etap III południowy brzeg rzeki, - etap IV kładka piesza, - etap V renowacja ciągu rowerowego i pieszego oraz budowa drogi dojazdowej do terenów LOK Ełk. Każdy z w/w etapów powinien być objęty oddzielnym opracowaniem projektowym. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pozwolenie na budowę na całość na wszystkie etapy realizacji projektu. W cenie opracowania dokumentacji dla każdego etapu powinny być zawarte wszelkie koszty związane z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz uzgodnień. Opracowana dokumentacja powinna zawierać również specyfikacje techniczne i przedmiary robót. Dla III, IV i V etapu wykonawca projektu opracuje dodatkowo kosztorysy inwestorskie. Dokumentacja projektowa opracowana dla III, IV i V etapu powinna być przekazana zamawiającemu w 6 egz., przedmiary, kosztorysy i SST w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. Opracowana dokumentacja podlegać będzie uzgodnieniu z Zamawiającym poprzez uzyskanie opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta w Ełku przed wdrożeniem jej do realizacji. Projektant zobowiązany będzie również uzyskać pozytywną opinię autora programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i zastosowanych materiałów. Opracowanie dokumentacji projektowej powinno być poprzedzone wykonaniem badań geologicznych w zakresie umożliwiającym wykonanie konstrukcji pod nawierzchnie ciągów pieszych, rowerowych oraz drogi dojazdowej żwirowej do LOK. Konstrukcja nawierzchni musi być przystosowana do ruchu pojazdów mechanicznych obsługujących teren parku tj. zamiatarek, pługów odśnieżających itp. Drogę dojazdową do terenów LOK należy zaprojektować jako wewnętrzną drogę dojazdową żwirową wraz z jej oświetleniem. II. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Zamówieniem objęte jest wykonanie robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym w następującym zakresie: 1. Etap I   Park Edukacyjny, 2. Etap II  Park rekreacyjny, 3. Wykonanie kompletnego monitoringu terenu zgodnie z załącznikiem WYKONANIE MONITORINGU PARKU MIEJSKIEGO W EŁKU zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Z realizacji i wyceny wyłącza się wykonanie pozostałych elementów objętych Programem Funkcjonalno- Użytkowym, tj.: 1. Etap III - południowy brzeg rzeki, 2. Etap IV - kładka piesza, 3. Etap V - renowacja ciągu pieszo- rowerowego z budową drogi dojazdowej do LOK Ełk W ramach wykonywanych robót wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ciągów pieszych, pieszo- rowerowych, oświetlenia terenu, elementów małej architektury oraz zieleni . W cenie ofertowej Wykonawca powinien uwzględnić pielęgnację zieleni do końca pierwszego roku wegetacji w roku 2014 w zakresie obejmującym koszenie i nawożenie trawników (zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym), pielęgnację pozostałych nasadzeń (nawożenie, przycinanie), podlewanie w okresie bezdeszczowym, zabezpieczenie roślin na okres zimowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania elementów zagospodarowania terenu w ilościach nie mniejszych niż określono w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, tj.: I Etap- PARK EDUKACYJNY I.1. PROJEKTOWANE ELEMENTY BUDOWLANE ZAGOSPODAROWANIA TERENU - Ciągi piesze (nawierzchnie żwirowe i granitowe) o średniej szerokości 2 m i sumie długości 765,71 m (w tym ciąg pieszo- rowerowy: 117,68 m) - 1531,42 m?; - Ścieżki o nawierzchni mineralno- żywicznej - 211,46 m?; - Trasy o nawierzchni z kompozytu drewna - 279,93 m?; I.2. PROJEKTOWANE ELEMENTY ROŚLINNE ZAGOSPODAROWANIA TERENU - Drzewa - 18 szt.; - Krzewy - 2233 szt.; - Byliny - 2929 szt.; - Rośliny cebulowe - 1200 szt.; - Trawnik - 1500 m?; - Łąka kwietna - 326 m?; I.3. PROJEKTOWANE ELEMENTY WYPOSAŻENIA TERENU (mała architektura) - Ławki (w tym ławki podłużne modułowe) - 53 szt.; - Kosze na śmieci - 10 szt.; - Kosze na psie nieczystości - 2 szt.; - Edukacyjne rzeźby terenowe - kule granitowe - 10 szt.; - Rzeźba postaci siedzącej Mikołaja Kopernika - 1 szt.; - Edukacyjna instalacja terenowa: konstelacja Mały Wóz i Wielki Wóz - 1 kpl.; - 1 tablica projektu parku o wielkości 2,0 x 3,5 m z wizualizacją do montażu przed rozpoczęciem robót budowlanych. I.4. ELEMENTY OŚWIETLENIA (zastosowano dwa rodzaje oświetlenia: punktowe i słupowe) - Oświetlenie punktowe - 34 szt.; - Oświetlenie słupowe - 37 szt. Uwaga: Wymagane rozwiązanie (system) umożliwiać powinien kontrolę sieci oświetlenia alejek i łączenie różnych typów lamp z różnymi statecznikami oraz przekazywanie wszystkich danych do centrum kontroli gdzie podejmowane będą konkretne działania w zależności od potrzeb systemu. Monitoring i kontrola sieci oświetlenia winna być możliwa dzięki mapom pokazującym pozycję lamp i transformatorów energetycznych. Lampy powinny być kontrolowane indywidualnie lub przez zdefiniowane grupy. W celu optymalizacji zarządzania siecią oświetlenia system powinien włączać, wyłączać lampy oraz posiadać funkcję redukcji mocy według wskazanego scenariusza bazując na ustalonym planie, czujnikach ruchu, czy bazując na schemacie wynikającym z wędrówki słońca. Dodatkowo umożliwiać wprowadzenie różnych stanów redukcji mocy, oszczędzając w ten sposób energię elektryczną, gdy nie jest konieczne pełne oświetlenie z powodu ograniczonego ruchu. Komunikacja z każdym urządzeniem zainstalowanym na każdym słupie sieci oświetleniowym możliwa powinna być dzięki technologii PLC (Power Line Communication), używającej otwarty protokół LONWorks, przez przewody elektryczne zasilające oświetlenie uliczne. Architektura rozwiązania dla systemu zarządzania ulicznego oświetlenia jest następująca: 1. Sterowniki zainstalowane na każdej lampie. Funkcje na poziomie oprawy: - System powinien być w stanie zarządzać i monitorować każdą oprawą oświetlenia ulicznego z informacją o ich statusie; - Dostarczać informacje o błędnej pracy dostępne dla każdej oprawy oświetleniowej; - System powinien umożliwiać wydanie polecenia dla oprawy oświetleniowej. Dostępne polecenia to włączenie oprawy; wyłączenie oprawy; redukcja mocy w oprawach oświetlenia. - Funkcja ściemniania powinna być dostępna do lamp wyposażonych w elektromagnetyczny i elektroniczny statecznik; - Zgodność ze wszystkimi typami opraw i  stateczników (elektromagnetycznych i elektronicznych) - Do opraw powinien być dołączony zewnętrzny czujnik ruchu i oprawy będą reagowały na ruch, będą się włączały, wyłączały lub będzie stosowana redukcja mocy, w zależności od wybranego scenariusza. 2. Urządzenia zainstalowane w szafie zasilającej sekcję lamp (RTU - Remote Terminal Unit). Funkcje w szafie zasilającej: - System powinien monitorować i kontrolować szafy zasilające sekcję lamp; - Komunikacja między koncentratorami i kontrolerami odbywa się poprzez technologię  PLC (Power Line Communication) wykorzystującą protokół LonWorks w celu wykorzystania istniejących przewodów zainstalowanych oświetlenie uliczne; - System powinien obejmować mechanizm retransmisji danych w celu zwiększenia odległości komunikacyjnych PLC (Power Line Communication); - Komunikacja między szafkami zasilania sekcji lamp oświetlenia ulicznego i centrum zarządzania odbywać się powinna przez Ethernet lub HSUPA / GPRS; - Wszystkie elementy systemu muszą być zgodne z otwartymi protokołami komunikacyjnymi w celu umożliwienia dalszego rozwoju z różnymi dostawcami; - Indywidualny monitoring każdej fazy zasilającej oświetlenie miejskie; - Błyskawiczny odczyt danych z analizatorów sieci. 3. Centralny pakiet oprogramowania zarządzania i serwer Funkcje wykonywane na szczeblu centralnym będą przeprowadzane za pomocą zintegrowanego oprogramowania dostępnego on-line: - Pozwala na zdalne sterowanie i monitorowanie sieci oświetlenia ulicznego przez interfejs użytkownika; - Z kompatybilnością GIS (Geographic Information System) na mapach graficznych pokazane jest położenie poszczególnych punktów oświetleniowych, elementów sieci i transformatorów energetycznych. - System umożliwia operatorowi wykrycie błędów i ostrzeżeń, włączenie i wyłączanie światła, ręczne ustawienie poziomów redukcji mocy, zarówno dla pojedynczych i zgrupowanych lamp, - Wyświetlanie informacji z danego terenu i konfiguracji systemu - Ciągłe monitorowanie zużycia energii w czasie rzeczywistym. - Wykrywanie nieautoryzowanego zużycia (operacje poza harmonogramem, kradzież energii, uziemienia, itp.) - Aktywny/bierny wyświetlacz zużycia energii dla poszczególnych faz za pomocą interfejsu graficznego - System priorytetów alarmów i usterek, wywołane komendy reagujące na różne sytuacje. II Etap  PARK REKREACYJNY: II.1. PROJEKTOWANE ELEMENTY BUDOWLANE ZAGOSPODAROWANIA TERENU Ciągi piesze (nawierzchnie żwirowe i granitowe) o średniej szerokości 2 m i sumie długości 284,35 m - 568,70 m?; - Ścieżki o nawierzchni mineralno- żywicznej (bieżnia długości 400 m) - 1226,00 m?; - Tarasy o nawierzchni z kompozytu drewna (4 stanowiska treningowe) - 431,59 m?; II.2. PROJEKTOWANE ELEMENTY ROŚLINNE ZAGOSPODAROWANIA TERENU - Drzewa - 58 szt.; - Krzewy- 1423 szt.; - Byliny - 5115 szt.; - Trawnik - 5710 m?; - Łaka kwietna - 341 m?. II.3. PROJEKTOWANE ELEMENTY WYPOSAŻENIA TERENU (mała architektura) - Ławki- 6 szt.; - Kosze na śmieci - 4 szt.; - Kosze na psie nieczystości - 2 szt.; - Huśtawka dla dzieci- podwójne - 3 szt.; - Bujaki piłkowe - 5 kpl.; - Elementy treningowe (4 stanowiska): - 4 drążki do podciągania zróżnicowanej wysokości; - 4 ławeczki do ćwiczeń brzucha zróżnicowanej wysokości; - 2 pary poręczy o zróżnicowanej wysokości; - 1 para widełek do pompek - 15 kpl.; - 2 ławki do podskoków; - 2 liny wspinaczkowe. - Stoły piknikowe - 8 szt.; - 1 tablica projektu parku o wielkości 2,0 x 3,5 m z wizualizacją do montażu przed rozpoczęciem robót budowlanych. II.4. ELEMENTY OŚWIETLENIA (zastosowano cztery rodzaje oświetlenia: słupowe, kierunkowe, punktowe i otoczenia) - Oświetlenie słupowe - 8 szt.; - Oświetlenie kierunkowe - 31 szt.; - Oświetlenie punktowe - 14 szt.; - Oświetlenie otoczenia - 8 szt. Uwaga: Wymagane rozwiązanie (system) umożliwiać powinien kontrolę sieci oświetlenia alejek i bieżni , łączenie różnych typów lamp z różnymi statecznikami oraz przekazywanie wszystkich danych do centrum kontroli gdzie podejmowane będą konkretne działania w zależności od potrzeb systemu. Monitoring i kontrola sieci oświetlenia winna być możliwa dzięki mapom pokazującym pozycję lamp i transformatorów energetycznych. Lampy powinny być kontrolowane indywidualnie lub przez zdefiniowane grupy. W celu optymalizacji zarządzania siecią oświetlenia system powinien włączać, wyłączać lampy oraz posiadać funkcję redukcji mocy według wskazanego scenariusza bazując na ustalonym planie, czujnikach ruchu, czy bazując na schemacie wynikającym z wędrówki słońca. Dodatkowo umożliwiać wprowadzenie różnych stanów redukcji mocy, oszczędzając w ten sposób energię elektryczną, gdy nie jest konieczne pełne oświetlenie z powodu ograniczonego ruchu. Komunikacja z każdym urządzeniem zainstalowanym na każdym słupie sieci oświetleniowym możliwa powinna być dzięki technologii PLC (Power Line Communication), używającej otwarty protokół LONWorks, przez przewody elektryczne zasilające oświetlenie uliczne. Oświetlenie bieżni zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym należy wykonać z zastosowaniem oświetlenia kierunkowego załączanego czujkami ruchu w ten sposób by osoba poruszająca się na bieżni była oświetlona min. z trzech opraw kierunkowych z zapalającymi się lampami w kierunku ruchu. Architektura rozwiązania dla systemu zarządzania ulicznego oświetlenia jest następująca: 1. Sterowniki zainstalowane na każdej lampie. Funkcje na poziomie oprawy: - System powinien być w stanie zarządzać i monitorować każdą oprawą oświetlenia ulicznego z informacją o ich statusie; - Dostarczać informacje o błędnej pracy dostępne dla każdej oprawy oświetleniowej; - System powinien umożliwiać wydanie polecenia dla oprawy oświetleniowej. Dostępne polecenia to włączenie oprawy; wyłączenie oprawy; redukcja mocy w oprawach oświetlenia. - Funkcja ściemniania powinna być dostępna do lamp wyposażonych w elektromagnetyczny i elektroniczny statecznik; - Zgodność ze wszystkimi typami opraw i  stateczników (elektromagnetycznych i elektronicznych) - Do opraw powinien być dołączony zewnętrzny czujnik ruchu i oprawy będą reagowały na ruch, będą się włączały, wyłączały lub będzie stosowana redukcja mocy, w zależności od wybranego scenariusza. 2. Urządzenia zainstalowane w szafie zasilającej sekcję lamp (RTU - Remote Terminal Unit). Funkcje w szafie zasilającej: - System powinien monitorować i kontrolować szafy zasilające sekcję lamp; - Komunikacja między koncentratorami i kontrolerami odbywa się poprzez technologię  PLC (Power Line Communication) wykorzystującą protokół LonWorks w celu wykorzystania istniejących przewodów zainstalowanych oświetlenie uliczne; - System powinien obejmować mechanizm retransmisji danych w celu zwiększenia odległości komunikacyjnych PLC (Power Line Communication); - Komunikacja między szafkami zasilania sekcji lamp oświetlenia ulicznego i centrum zarządzania odbywać się powinna przez Ethernet lub HSUPA / GPRS; - Wszystkie elementy systemu muszą być zgodne z otwartymi protokołami komunikacyjnymi w celu umożliwienia dalszego rozwoju z różnymi dostawcami; - Indywidualny monitoring każdej fazy zasilającej oświetlenie miejskie.  - Błyskawiczny odczyt danych z analizatorów sieci. 3. Centralny pakiet oprogramowania zarządzania i serwer Funkcje wykonywane na szczeblu centralnym będą przeprowadzane za pomocą zintegrowanego oprogramowania dostępnego on-line: - Pozwala na zdalne sterowanie i monitorowanie sieci oświetlenia ulicznego przez interfejs użytkownika; - Z kompatybilnością GIS (Geographic Information System) na mapach graficznych pokazane jest położenie poszczególnych punktów oświetleniowych, elementów sieci i transformatorów energetycznych. - System umożliwia operatorowi wykrycie błędów i ostrzeżeń, włączenie i wyłączanie światła, ręczne ustawienie poziomów redukcji mocy, zarówno dla pojedynczych i zgrupowanych lamp, - Wyświetlanie informacji z danego terenu i konfiguracji systemu - Ciągłe monitorowanie zużycia energii w czasie rzeczywistym. - Wykrywanie nieautoryzowanego zużycia (operacje poza harmonogramem, kradzież energii, uziemienia, itp.) - Aktywny/bierny wyświetlacz zużycia energii dla poszczególnych faz za pomocą interfejsu graficznego - System priorytetów alarmów i usterek, wywołane komendy reagujące na różne sytuacje. III. ELEMENTY OCHRONY TERENU (monitoring- 1 system ochrony całego założenia) Kamery obrotowe zgodnie z załącznikiem WYKONANIE MONITORINGU PARKU MIEJSKIEGO W EŁKU zawartym w Programie funkcjonalno- użytkowym. - Kamera szybkoobrotowa IP - 2 szt.; - Rejestrator sieciowy 2TB - 1 szt.; - Monitor LCD -22cale - 2 szt.; - Oprogramowanie sieciowe - 1 szt.; - Słup z podstawą - 2 szt.; - Studzienki, rurarz, okablowanie,itp. - 1 kpl. IV. STAWY Istniejące stawy o powierzchni ok. 2000m2 i 1500m2 należy oczyścić z zalegającego dno warstwy mułu o gr. ok.1m wraz z porastającą trzciną i sitowiem. Rów doprowadzający wodę z rzeki długości ok. 50 m należy odmulić i oczyścić, wykonać umocnienie faszyną. Wymienić istniejące przepusty betonowe d-500 na rury PE HD o średnicy minimum d-600 szt. 3 długości 30 m. Przepusty zakończyć murkami czołowymi prefabrykowanymi lub żelbetowymi. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno- użytkowy. Załączony do programu funkcjonalno- użytkowego przedmiar robót określa orientacyjny zakres rzeczowy prac planowanych do wykonania zamówienia w rozbiciu na poszczególne etapy. Wycenie podlega I i II etap realizacji. Wykonawca powinien przygotować wycenę robót w oparciu o własną analizę załączonych dokumentów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego programu funkcjonalno- użytkowego. Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy wypełnionego zestawienia elementów zamówienia podlegających wycenie w ramach złożonej oferty, harmonogramu rzeczowo- finansowego oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800 000 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach