Przetargi.pl
Rewitalizacja terenu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku przy ul. Piłsudskiego 8

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku przy ul. Piłsudskiego 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku przy ul. Piłsudskiego 8. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony Konserwatora Zabytków. Prace budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie ośrodka. Zakres robót obejmuje: 1. Budowę podjazdu wraz ze schodami wzdłuż północnej ściany budynku o długości 31,5m. i szerokości około 2,50m, 2. Budowę ogrodzenia o wysokości 1,70m i długości całkowitej 12,0m, w tym brama dwuskrzydłowa o szerokości około 2,40m. 3. Naprawę tarasu o powierzchni 38,8m2, 4. Uzupełnienie tynków i malowanie elewacji, 5. Wykonanie utwardzonych nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 173,6m2, 6. Zagospodarowanie terenów zielonych o powierzchni 184m2, 7. Wykonanie monitoringu (dostawa i montaż): - 2 kamer cyfrowych w standardzie IP minimum 2 MP, w obudowie odpornej na warunki atmosferyczne, mocowane do ścian zewnętrznych budynku ośrodka, obejmujące swoim obrazem wejście do budynku. Kamery z podswietlaczem, przystosowane do pracy w dzień i w nocy - rejestratora umożliwiającego rejestrację i przechowywanie obrazu przez okres minimum 30 dni w jakości maksymalnych parametrów kamery cyfrowej, - monitora LCD o przekątnej 17cali, - System monitoringu musi być kompatybilny z Systemem Bezpieczeństwa Miasta Ełku w tym w szczególności musi bez żadnych dodatkowych przeróbek współpracować z systemem NET-STATION wykorzystywanym przez UM Ełk. Dopuszcza się wykorzystanie innego systemu pod warunkiem wymiany całości systemu już posiadanego przez Zamawiającego. Prace polegać będą na wykonaniu następujących elementów: Branża budowlana: 1. wycince drzew wraz z karczowaniem, 2. rozbiórce nawierzchni utwardzonych, studni przy okiennych oraz istniejących schodów, 3. wykonaniu robót ziemnych, 4. zabezpieczeniu przyłączy rurami dwudzielnymi, 5. wykonaniu fundamentów, 6. zamurowaniu okien piwnicznych, 7. wykonaniu izolacji termicznej fundamentów, 8. wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych, 9. wykonaniu ściany oporowej z elementów prefabrykowanych, 10. wykonaniu balustrad ochronnych ze stali nierdzewnej, 11. wykonaniu ogrodzenia z elementów stalowych cynkowanych, malowanych proszkowo, 12. wykonaniu nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej grubości 8cm i 6cm w obrzeżu betonowym 6x25x100cm, 13. dostawie i montażu elementów małej architektury (ławki parkowej i kosza stalowego na odpadki), 14. wykonaniu zieleni (nasadzenia i założenie trawników). Powierzchnia terenu realizacji inwestycji - wynosi około 380 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, projekt budowlany oraz SST stanowiące integralną część SIWZ. Załączony przedmiar robót określa zakres robót planowanych do wykonania zamówienia. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonego na podstawie obmiaru robót sporządzonego przez kierownika budowy i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. Zawarte w projektach, SST i przedmiarach ewentualnie nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma takie same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w przedmiarze, projekcie i specyfikacji oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku zastosowania innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadały niezbędna atesty i dopuszczenia do użytkowania. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach