Przetargi.pl
Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
    REGON: 00526506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I, polegająca w szczególności na: 1) robotach budowlanych na Placu Daszyńskiego w Piszu obejmujących w szczególności: a) rozebranie istniejących nawierzchni; b) ustawienie krawężników; c) wykonanie nawierzchni jezdni, parkingów i chodników o powierzchni 9175 m2, w tym: - nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni 8039 m2, - nawierzchni z płytek granitowych o powierzchni 208 m2, - nawierzchni z płyt granitowych o powierzchni 928 m2; d) montaż małej architektury: ławek, siedzisk, murków, koszy na śmieci; e) urządzenie zieleni; g) wykonanie fontanny; 2) robotach budowlanych na placu za kinem w Piszu obejmujących w szczególności: a) rozebranie istniejących nawierzchni; b) ustawienie krawężników; c) wykonanie nawierzchni jezdni i parkingów z kostki betonowej o powierzchni 1842 m2; d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej w systemie imitującym starobruk o powierzchni 2147 m2; e) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni 79 m2; f) montaż małej architektury: ławek, wiaty na śmieci, koszy na śmieci; g) urządzenie zieleni; 3) robotach budowlanych na ulicy Wyzwolenia w Piszu obejmujących w szczególności: a) rozebranie istniejących nawierzchni; b) ustawienie krawężników; c) wykonanie nawierzchni jezdni i parkingów z kostki betonowej o powierzchni 1412 m2; d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej w systemie imitującym starobruk o powierzchni 1926 m2; e) wykonanie nawierzchni fragmentu placu z kostki granitowej o powierzchni 235 m2; f) montaż małej architektury: placu zabaw, ławek, trzepaka, donic, wiaty na śmieci, koszy na śmieci; g) urządzenie zieleni; 4) robotach budowlanych na bulwarze nadbrzeżnym rzeki Pisy w Piszu obejmujących w szczególności: a) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej w systemie imitującym starobruk o powierzchni 1847 m2; b) wykonanie murków oporowych nadbrzeża rzeki Pisy; c) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci; d) urządzenie zieleni; 5) wykonaniu zewnętrznych instalacji sanitarnych i wodociągowych na Placu Daszyńskiego w Piszu i terenach przyległych, obejmujących w szczególności: a) wykonanie kanalizacji z rur PVC z infrastrukturą towarzyszącą o długości 784 m; b) wykonanie zewnętrznych przyłączy wodociągowych długości 40 m wraz z osprzętem; 6) wykonaniu zewnętrznych sieci elektrycznych na Placu Daszyńskiego, ulicy Wyzwolenia, w parku nad rzeką Pisą oraz na placu za kinem w Piszu, obejmujących w szczególności: a) wykonanie sieci elektrycznej rozdzielczej, oświetlenia zewnętrznego i iluminacyjnego oraz zasilania pompy fontanny; b) montaż słupów oświetleniowych - 47 szt.; c) montaż opraw oświetleniowych - 66 szt.; d) montaż projektorów oświetleniowych - 73 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 17 9364 0000 2002 0007 2065 0005. Do oferty należy wówczas dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 6) Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w przypadku: a) upływu terminu związania ofertą, b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, że protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, z zastrzeżeniem pkt 12 i 13. 9) Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 13, zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9 lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu zostanie unieważniona czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13) Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami również w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty drogowej o wartości nie mniejszej niż 3.500.000 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego), a także wykazu osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć Wykonawcy lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia) oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, z której wynikać będzie posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty drogowej o wartości nie mniejszej niż 3.500.000 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). 4. Wykaz osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć Wykonawcy lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, z której wynikać będzie posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach