Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku powojskowego na nowoczesne Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Grunwaldzka 19A 19A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku powojskowego na nowoczesne Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg nieograniczony; numer sprawy TI.3421-9/2010 na kompleksową realizację zadania pod nazwą zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej specyfikacja). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych na podstawie koncepcji architektonicznej i programu funkcjonalno - użytkowego wraz z ich realizacją. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zakres szczegółowy zamówienia: 1) Opracowanie wielobranżowej, kompleksowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej architektoniczno - budowlanej, wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych związanych z projektem wykonanym na podstawie załączonego projektu koncepcyjnego i programu funkcjonalno - użytkowego, który stanowi element załącznika nr 1 do specyfikacji; 2)Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej branżowej wraz z kosztorysami w branżach: architektura, konstrukcje, sanitarnej, grzewczej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, elektrycznej, okablowania strukturalnego, nisko prądowej, ochrony przeciw pożarowej; 3)Wielobranżowe wykonawstwo robót wynikających z opracowanych dokumentacji; 4)Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. Ofertę należy przygotować w oparciu o Załącznik NR 1 SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - koncepcji architektonicznej i programu funkcjonalno - użytkowego oraz opracowania z zakresu ochrony środowiska. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w stosunku do koncepcji stanowiącej załącznik programu funkcjonalno-użytkowego pod warunkiem, że zaproponowana zmiana uzyska akceptację Autora koncepcji i Zamawiającego; 5)Opracowanie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego będzie w zakresie koniecznym do zrealizowania inwestycji zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dnia 2 września2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 202 z 2004r., poz. 2072, Dz. U. Nr 75 z 2005r., poz. 664), Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymogami art. 20 ust. 1, Ustawy Prawo budowlane, Projektant będzie konsultował z Zamawiającym na bieżąco rozwiązania projektowe w trakcie realizacji projektu w tym dobór materiałów oraz technologii, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy, zwłaszcza pozwolenia na budowę;6) realizacja robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową: a) wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat, b) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, c) ustanowienie kierownika budowy, d) naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego, e) przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu, f) zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 260 000 zł. (słownie dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach