Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2017-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
pl. Rynek 1-5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 970770540 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja budynku pofolwarcznego w Żarach w systemie zaprojektuj i wybuduj" - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku pofolwarcznego przy ul Poznańskiej w Żarach w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) opracowanym przez Atrium Grupa Doradcza B. Bańczyk, A. Żandarska Sp. J. przy ul. Ratajczaka 26/3, 61-813 Poznań, stanowiącym załącznik nr 2 oraz Zaleceniami konserwatorskimi określonymi w załączniku nr 3 do umowy – Rozdział IV SIWZ. Przedmiotowe zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja zespołu parkowofolwarcznego w Żarach wraz z utworzeniem Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura Społeczna”, Działanie 9.2 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych”, Poddziałanie 9.2.1. „Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekt realizowany poza formułą ZIT”. 2. Zakres rzeczowy. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę dokumentu formalno-prawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 2.1. Zakres rzeczowy został podzielony na dwie (2) części realizacji: 1) Część 1 – opracowanie dokumentacji projektowej. 2) Część 2 – wykonanie robót budowlanych oraz nadzór autorski. 2.2. Zakres rzeczowy Części 1 przedmiotu umowy obejmuje zakres określony w PFU, oraz Zaleceniach konserwatorski a w szczególności: 1) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji zawierającej propozycje rozwiązań projektowych. W koncepcji należy uwzględnić wymagania określone w załączniku nr 2 (PFU) oraz Zaleceniach konserwatorski określonych w załączniku nr 3 do umowy – Rozdział IV SIWZ. 2) Opracowanie projektu budowlanego wraz z projektami budowlanymi branżowymi. 3) Projekty wykonawcze w następujących branżach: a) Architektonicznej b) Instalacji: - instalacji elektrycznej w tym instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, - instalacji wod-kan, sanitarnej, przeciwpożarowej i kanalizacji deszczowej, - instalacji CO. i urządzeń kotłowni CO. c) Zagospodarowania terenu, droga, parking, ogrodzenie itp. 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla poszczególnych branż, 5) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych, 6) Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji, w tym również dokumentacje projektowe z ich uzgodnieniem i uzyskaniem dokumentu formalno-prawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją, 2.3. Przedmiot umowy w Części 1 realizowany będzie z podziałem na etapy: Etap I: 1) Wykonanie i przekazanie koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 (PFU) oraz Zaleceniach konserwatorski załączniku nr 3. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu II przedmiotu umowy. Etap II: 1) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 kompletów projektu budowlanego. 2) Sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku na uzyskanie dokumentu formalno-prawnego umożliwiającego wykonanie prac zgodnie wykonaną dokumentacją. 3) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentu formalno-prawnego umożliwiającego wykonanie prac wraz z 2 kpl. zatwierdzonego projektu budowlanego. 4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektów wykonawczych oraz pozostałych opracowań, o których mowa w PFU, zaleceniach konserwatorskich oraz w §1 pkt 1 umowy. 5) Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w ilościach egz. – zgodnie z PFU. 6) Całość dokumentacji, o której mowa w ust.4 powinna zostać przekazana dodatkowo w wersji elektronicznej na CD (wersje plików: pdf. + skany pełnej dokumentacji formalno-prawnej) – 1 szt. 7) Dokumentacja projektowa wykonana będzie zgodnie z prawem budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 2.4. Przedmiot umowy w Części 2 obejmuje: 1) Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych wszystkich branż, wynikającego z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy, wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy. 3) Przeszkolenie personelu przyszłego użytkownika obiektu w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń wbudowanych w obiekcie. 4) Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ścieżki rowerowej od ulicy Kilińskiego do jeziora Długie w ciągu ul. Poznańskiej w m. Rzepin
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa terenu przy blokach w Górczynie (dz. nr ewid. 519/1 oraz 518/8, obręb Górczyna).
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa terenu przy blokach w Górczynie (dz. nr ewid. 519/1 oraz 518/8, obręb Górczyna).
Dodano: 2024-07-04 - Budowa kancelarii podwójnej Jelenin i Stara Kopernia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-03 - Poprawa infrastruktury drogowej poprzez budowę i przebudowę dróg na terenie miasta Rzepin
Dodano: 2024-07-01 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1392F na odcinku Lubno - Stanowice.
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja szkolnego boiska lekkoatletycznego i szkolnego boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami towarzyszącymi, ETAP 2 – rozbiórka murów i trybuny oraz budowa murów oporowych
Dodano: 2024-06-20 - Termomodernizacja budynków mieszkalnych – leśniczówka Sosnówka i leśniczówka Odyniec
Dodano: 2024-06-18