Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 480 775 418 100 , fax. 480 775 418 121
- Data zamieszczenia: 2020-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
Pl. Daszyńskiego 1
45-064 Opole, woj. opolskie
tel. 480 775 418 100, fax. 480 775 418 121
REGON: 32366000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja portalu wejściowego do budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach (wraz z remontem drzwi, stopni wejściowych oraz murku ogrodzeniowego budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących „Renowację portalu wejściowego do budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach (wraz z remontem drzwi, stopni wejściowych oraz murku ogrodzeniowego budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach)”. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym obiekcie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 na działce nr 315/56 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót, które stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty, natomiast całkowitej i ostatecznej wyceny oferty należy dokonać na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem ewentualnej wizji lokalnej i stanu technicznego elementów budynku. 5. Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Rejonowego w Głubczycach i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, prace tzw. „głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Rejonowego w Głubczycach Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Rejonowego w Głubczycach maksymalnie do godziny 18.30 lub w wyjątkowych wpadkach w dni, które są dla Sądu Rejonowego w Głubczycach dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1.1. SIWZ. 2. Wysokość wadium wynosi: 1 000,00 zł; 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zważywszy na obowiązujący w Polsce od 20 marca 2020r. stan epidemii, Zamawiający rekomenduje wnoszenie przez Wykonawców wadium w formie pieniężnej, natomiast w przypadku wnoszenia przez Wykonawców wadium w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 pkt 3.2.-3.5. SIWZ, Zamawiający rekomenduje wnoszenie wadium przy zastosowaniu operatora publicznego lub skorzystaniu z usług operatorów niepublicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jednoznacznie wskazujące na uprawnienia do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy wskazane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie. 2. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja tarasu Domu Kultury na cele związane z promocją, edukacją, tradycją i kulturą rybacką”
Dodano: 2023-03-08 - Poprawa dostępności w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Oleśnie wraz z wymianą sieci LAN oraz instalacji elektrycznej i oświetlenia na energooszczędne
Dodano: 2023-02-08 - Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47- 230 Kędzierzyn-Koźle.
Dodano: 2022-11-14 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem) CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni
Dodano: 2022-08-23 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2021-01-26 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” - II postępowanie
Dodano: 2020-12-30 - „Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie”.
Dodano: 2020-12-08 - ,, PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W LEŚNICY W RAMACH STANDARYZACJI OBIEKTU"
Dodano: 2020-11-30 - ,,PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W LEŚNICY W RAMACH STANDARYZACJI OBIEKTU”.
Dodano: 2020-10-29 - Rozbudowa placu zabaw na terenie Publicznego Przedszkola nr 5
Dodano: 2020-09-30