Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3 3
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
REGON: 83040992700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty ulic o nawierzchni asfaltowej w Sandomierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Roboty będą polegały na remoncie ulic o nawierzchni asfaltowej w Sandomierzu w zależności od stanu technicznego nawierzchni oraz podbudowy na po - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności: - w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami roboty podobne do niniejszego zamówienia tj. wykonanie nawierzchni asfaltowych, oraz o porównywalnej wartości. - posiadają co najmniej 3 referencje dot. prac wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości prac daty i miejsca ich wykonania oraz zamawiającego - dysponują lub będą dysponować sprzętem (własny, pożyczony, dzierżawiony) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia - kierownik budowy posiada zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 roboty podobne do niniejszego zamówienia tj. wykonanie nawierzchni asfaltowych oraz o porównywalnej wartości z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego. 7. Co najmniej 3 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością. 8. Kserokopia aktualnego zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień- specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. 9. Wykaz sprzętu. 10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego 11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 14. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót- na formularzu oferty 15. Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 16. Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 17. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum). 18. Parafowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Chabrowej w km 0+000 do km 0+520 na działkach 839/34, 839/26, 839/20, 839/20, 839/15 w miejscowości Dyminy.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul.Bursztynowej w km 0+000 do km 0+497 na działce nr 224/43 w miejscowości Bilcza
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 0451 T Krasna - Gustawów - Odrowążek w km 0+095 - 1+025 na długości 930 mb
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej położonej w msc. Lenarczyce na działkach o nr ewid. 322, 332 od km 0+249 do km 0+681
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 397024 T ul. Słonecznej we Włoszczowie.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi Nr 0453 T Stąporków - Mokra (ul. Górnicza w Stąporkowie) w km 0+000 - 0+378 na długości 378 mb
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza nr 316010T na odcinku od km 0+005 do km 0+500
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 0523 T Krzyż - Mikołajów - Bogoryja - Stropieszyn - Krzczonów - Gościniec od km 3+220 do km 5+280
Dodano: 2016-07-18 - Remont drogi powiatowej Nr 0350T Korzenno-Celiny-Głuchów-Rudki od km: 5+050 do km: 7+050- Etap II.
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa ul. Witosa od km 0+000 do km 0+240 dz. nr 123 i od km 0+000 do km 0+110 dz. nr 4/4 w miejscowości Skalbmierz Przebudowa drogi dojazdowej nr 154 od km 0+000 do km 0+425 w miejscowości Sielec Kolonia
Dodano: 2016-07-06