Przetargi.pl
„Remonty trzynastu odcinków dróg na terenie Gminy Rzezawa w roku 2020 r. z podziałem na dwie części w zakresie: 1) Remontu dróg o nawierzchni bitumicznej ( 8 odcinków), 2) Wykonania nawierzchni bitumicznych na drogach z kruszyw drogowych ( 5 odcinków)

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146858600, , fax. +48146858600
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    Długa 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. +48146858600, , fax. +48146858600
    REGON: 85166066000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty trzynastu odcinków dróg na terenie Gminy Rzezawa w roku 2020 r. z podziałem na dwie części w zakresie: 1) Remontu dróg o nawierzchni bitumicznej ( 8 odcinków), 2) Wykonania nawierzchni bitumicznych na drogach z kruszyw drogowych ( 5 odcinków)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: „Remonty trzynastu odcinków dróg na terenie Gminy Rzezawa w roku 2020 r. z podziałem na dwie części w zakresie: 1) Remontu dróg o nawierzchni bitumicznej ( 8 odcinków), 2) Wykonania nawierzchni bitumicznych na drogach z kruszyw drogowych ( 5 odcinków) 2. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na dwie części: 1 część przedmiotu zamówienia pn: Remontu dróg o nawierzchni bitumicznej ( 8 odcinków), - część 1 2 część przedmiotu zamówienia pn: Wykonania nawierzchni bitumicznych na drogach z kruszyw drogowych ( 5 odcinków) - część 2 Podział przedmiotu zamówienia na dwie części oznacza, że w ramach niniejszego postępowania Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oznacza to, że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia (np. oferta na 1 część zamówienia). Wykonawca może również złożyć po jednej, odrębnej ofercie na każdą z części przedmiotu zamówienia (np.: oferta na 1 cześć przedmiotu zamówienia, oferta na 2 część przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza więc możliwość, że jednemu Wykonawcy w wyniku niniejszego postępowania zostaną powierzone dwie części przedmiotu zamówienia. Na każdą z części przedmiotu zamówienia podpisana zostanie odrębna umowa. Jeżeli Wykonawca ubiegać się będzie o udzielenie zamówienia na każdą z części przedmiotu zamówienia, to na każdą z wybranych części zamówienia składa ofertę przetargową, zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania. Oznacza to, że każda składana oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia na tym etapie postępowania. Zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia: Pierwsza część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn.: Remontu dróg o nawierzchni bitumicznej ( 8 odcinków), - część 1 w zakresie: 1. Wykonanie nakładki asfaltowej na ulicy Cichej w miejscowości Rzezawa. - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno–bitumiczną – warstwa wiążąca, grubość 2 cm. po zawałowaniu = 701 m2, ( 47 m. x 4,0 m + 183 m x 2,8 m) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 3 cm po zawałowaniu = 701 m2, ( 47 m x 4,0 m + 183 x 2,8 m) - wyrównanie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,3 mm. z zagęszczeniem mechanicznym śr. grubość 6 cm = 184 m2 (230 m x 2 x 0,4 m) 2. Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej wewnętrznej stanowiącej dz.nr 425 w Dąbrówce. - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną, warstwa wiążąca , grubość 2 cm po zawałowaniu = 690 m2 ( 230 m x 3.0 m) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 3 cm. po zawałowaniu = 690 m2 ( 230 m x 3,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0 – 31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym śr. grubość 6 cm. = 184 m2 (230 m x 2 x 0,4 m) 3a. Remont drogi gminnej „Mole-Górka” - część 1 (w km. od 0+420 do 0+520) - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną, warstwa wiążąca, grubość 2 cm. po zawałowaniu = 360 m2 ( 90 m x 4,0 m ) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 3 cm. po zawałowaniu = 360 m2 ( 90 m x 4,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym śr. grubość 6 cm. = 72 m2 ( 90 m x 2 x 0,4m) 3b. Remont drogi gminnej „Mole-Górka” - część 2 ( w km. od 0 + 520 do 0 + 620 ) - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną, warstwa wiążąca, grubość 2 cm. po zawałowaniu = 360 m2 ( 90 m x 4,0 m) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 3 cm. po zawałowaniu = 360 m2 ( 90 m x 4,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym śr. grubość 6 cm. = 72 m2 ( 90 m x 2 x 0,4 m) 4a. Remont drogi gminnej wewnętrznej stanowiącej działkę nr 38 w Dębinie - część 1 (w km. od 0+000 do 0+150). - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną , warstwa wiążąca, grubość 2 cm. po zawałowaniu = 420 m2 ( 140 m x 3,0 m) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 3 cm. po zawałowaniu = 420 m2 ( 140 m x 3,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym, śr. grubość 6 cm. = 84 m2 ( 140 m x 2 x 0,3 m) 4b. Remont drogi gminnej wewnętrznej stanowiącej działkę nr 38 w Dębinie – część 2 (w km. od 0+150 do 0+270). - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną , warstwa wiążąca , grubość 2 cm po zawałowaniu = 360 m2 ( 120 m x 3 m) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 3 cm. po zawałowaniu = 360 m2 ( 120 m x 3,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,3 mm. z zagęszczeniem mechanicznym, śr. grubość 6 cm. = 72 m2 (120 m x 2 x 0,3m) 5. Modernizacja drogi stanowiącej działkę nr 225/1 w miejscowości Łazy. - mechaniczne obcięcie krawędzi jezdni wzdłuż uzyskanego poszerzenia drogi i wykonanie podbudowy z kruszywa drogowego na uzyskanym poszerzeniu drogi (96 m x 1,4 m.) = 135 m2 - wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm. po zawałowaniu na uzyskanym poszerzeniu drogi = 135 m2 6. Remont drogi gminnej stanowiącej działkę nr 1337 w miejscowości Borek. - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną, warstwa wiążąca, grubość 2 cm po zawałowaniu = 825 m2 (165 m x 5,0 m) - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, grubość 4 cm (165 m x 5 m) = 825 m2 - wykonanie poboczy z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym, śr. grubość 6 cm. po wcześniejszym wyrównaniu terenu = 66 m2 (165 m x 0,4 m) Wszystkie użyte w dokumentacji przetargowej (dotyczące zakresu 1 części) wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególności procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte w/w wskazania należy traktować je, jako propozycję projektanta i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej maja służyć : winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt : nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. W sytuacji, gdy w dokumentacji przetargowej wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ i pozwolą na uzyskanie parametrów nie gorszych niż przewidzianych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem wykonywania robót i jego otoczeniem przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Druga część przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn.: Wykonania nawierzchni bitumicznych na drogach z kruszyw drogowych ( 5 odcinków) - część 2 w zakresie: 1. Remont drogi stanowiącej działkę nr 517/4 w miejscowości Buczków. - mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm. po uprzednim wyprofilowaniu istniejącego podłoża = 255 m2 ( 85 m x 3,0 m) - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm. po zawałowaniu = 255 m2 ( 85 m x 3,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym, śr. grubość 6 cm = 68 m2 (85 m x 2 x 0,4 m) 2. Remont drogi stanowiącej działkę nr 642 w miejscowości Buczków. - mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm. po uprzednim wyprofilowaniu istniejącego podłoża = 300 m2 ( 100 m x 3,0 m) - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm po zawałowaniu = 300 m2 (100 m x 3,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym, śr. grubość 6 cm. = 60 m2 ( 100 m x 2 x 0,3 m) 3.Remont drogi gminnej wewnętrznej stanowiącej działkę nr 490/28 w Ostrowie Królewskim. - mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm. po uprzednim wyprofilowaniu istniejącego podłoża = 255 m2 (85 m x 3,0 m) - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm. po zawałowaniu = 255 m2 (85 m x 3,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym, śr. grubość 6 cm. = 68 m2 (85 m x 2 x 0,4 m) 4. Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze stanowiącej działkę nr 1062/12 w Krzeczowie. - mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10 cm. po uprzednim wyprofilowaniu istniejącego podłoża = 600 m2 (150 m x 4,0 m ) - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm. po zawałowaniu = 600 m2 (150 m x 4,0 m) - wyrównanie poboczy kruszywem drogowym frakcji 0/31/5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym , śr. grubość 6 cm. = 150 m2 (150 m x 2 x 0,5 m) 5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej na parkingu stanowiącym działki nr 589/4 i 589/5 w miejscowości Łazy. - mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10 cm. po zawałowaniu po uprzednim wyprofilowaniu istniejącego podłoża = 380 m2 - mechaniczne wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm. po zawałowaniu = 380 m2 - ułożenie krawężnika betonowego wzdłuż granicy wykonywanego parkingu = 38 mb. Wszystkie użyte w dokumentacji przetargowej (dotyczące zakresu 2 części) wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególności procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte w/w wskazania należy traktować je, jako propozycję projektanta i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej maja służyć : winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt : nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. W sytuacji, gdy w dokumentacji przetargowej wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ i pozwolą na uzyskanie parametrów nie gorszych niż przewidzianych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem wykonywania robót i jego otoczeniem przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w danym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy przygotowana na specjalnym druku (druk formularza oferty) załącznik do SIWZ + kosztorys ofertowy uproszczony dla każdej części przedmiotu zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 9 lub 10 do SIWZ 4) Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 11 5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza również informacji o tych w postępowaniu, które stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ. 7) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza również informację o tych podmiotach w oświadczeniu, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców. 9) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawie przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 w/w ustawie. Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Druk oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie w/w załączniki dotyczą części nr 1,2 przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach