Przetargi.pl
Wykonanie prac konserwatorskich dekoracji malarskich (XIX w.) w pomieszczeniach budynku dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego przy Rynku 2 w Jordanowie – ETAP II”

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 91 700 , fax. 18 26 91 719
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
    Rynek 1
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 91 700, fax. 18 26 91 719
    REGON: 52399100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jordanow.pl, https://bip.malopolska.pl/umjordanow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac konserwatorskich dekoracji malarskich (XIX w.) w pomieszczeniach budynku dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego przy Rynku 2 w Jordanowie – ETAP II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac konserwatorskich dekoracji malarskich (XIX w.) w pomieszczeniach budynku dawnego Ratusza i Sądu Grodzkiego przy Rynku 2 w Jordanowie – ETAP II” 2) Prace objęte przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią II etap prac konserwatorskich.. Zakres prac w II etapie zawiera Przedmiar prac stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Wobec powyższego Zamawiający informuje, iż zakres wykonywanych w ramach Etapu II robót objętych przedmiotowym postępowaniem jest węższy niż ujęty w Programie konserwatorskim i obejmuje wyłącznie prace określone w Przedmiarze. 3) Zakres prac obejmuje:  Wykonanie prac konserwatorskich zgodnie z:  Programem prac konserwatorskich – Załącznik nr 8 do SIWZ;  Decyzją Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie w sprawie wpisania dekoracji malarskich do rejestru zabytków ruchomych z dnia 05.04.2019r. (OZKr.5140B.23.2015.JH.2) i pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 24.07.2019r. na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w zabytku wpisanym do rejestru zabytków (nr ZR-I.S144.1.2019) - Załącznik nr 9 do SIWZ;  Przedmiarem robót – Załącznik nr 10 do SIWZ.  Wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej w tym na nośniku elektronicznym w 3 egz. formie papierowej i 3 egz. płyta CD  Opracowanie zaleceń/wytycznych dla użytkownika (Zamawiającego) odnośnie postępowania w tym bieżącej konserwacji polichromii - 3 egz. formie papierowej i 3 egz. na płycie CD  Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej (niezależnej od pkt 2) stanowiącej załącznik do sprawozdania końcowego z przyznanej dotacji - 3 egz. w formie papierowej i 3 egz. na płycie CD 4) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu własnych materiałów, sprzętu i narzędzi o odpowiednich parametrach jakościowych dopuszczonym do obrotu zgodnych z treścią programu prac konserwatorskich. 5) Uwaga! Prace konserwatorskie będą wykonywane równolegle z innymi pracami projektowymi i budowlanymi prowadzonymi w budynku Ratusza przez podmiot (wykonawca prac projektowych i robót budowlanych) wyłoniony w postępowaniu pn. „Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. „Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców – modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich”, dlatego od Wykonawcy będzie wymagana ścisła współpraca z wykonawcą prac projektowych oraz robót budowlanych na obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją „WADIUM dot. wykonanie konserwacji dekoracji malarskich - Rynek 2 Etap II”, Zamawiający zwraca uwagę, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (Zamawiającego). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty. 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej. Szczegółowy kosztorys ofertowy powinien zawierać planowane prace z wyszczególnieniem kosztów realizacji netto i brutto zadania. Ponadto kosztorys ofertowy jest niezbędnym dokumentem umożlwiającym zamawiającemu zweryfikowanie czy oferowany przedmiot jest poprawny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i prawidłowo wyceniony. Ponadto opisany w kosztorysie sposób i zakres wyceny poszczególnych prac pozwoli zamawiającemu wstępnie ocenić ofertę także pod kątem ewentualnego wystąpienia ceny rażąco niskiej 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 4.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach