Przetargi.pl
Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    REGON: 491892370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I część zamówienia - „Budowa Przedszkola w miejscowości Tenczyn”. Inwestycja objęta zamówieniem obejmuje budowę budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi: gazową, wod.-kan., c.o. wentylacją mechaniczną, klimatyzacją, elektryczną, instalacjami zewnętrznymi: kanalizacji opadowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznymi oświetlenia terenu przyłączem wod.-kan. gaz, budową komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, budową i przebudową zjazdu z drogi wewnętrznej , budową zbiornika wraz ze studnią, rozbiórką budynku.Zakres zamówienia składa się z następujących ogólnych założeń:1. budowa budynku przedszkola jako obiektu dwukondygnacyjnego,2. utwardzenie terenu w miejscach wskazanych na projektach zagospodarowania terenu,3. budowę instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych.Prace powyżej przedstawione jako ogólne ujęte szczegółowo zostały na projekcie architektoniczno-budowlanym oraz pozostałych załącznikach udostępnionych dla zamówienia. Dokumentacja obejmująca budowę budynku przedszkola wraz z żłobkiem oraz elementami uzupełniającymi. Budowa budynku zlokalizowana jest na działce zainwestowanej budynkiem gospodarczym, parterowym, który przeznacza się do rozbiórki wraz z infrastrukturą oraz utwardzeniami terenu w postaci tłucznia i płyt betonowych. Projektowany budynek będzie stanowił obiekt dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym. Inwestycja (teren inwestycji) obejmuje działkę nr ewid. 3440/27 oraz część działki nr ewid. 10499 w m. Tenczyn (powiat myślenicki, województwo Małopolskie). Projektowany budynek posiada wymiary zewnętrzne szer. 24,25 m x dł. 42,05 m, wysokość 11,94m, powierzchnia zabudowy 853,0m2 kubatura 7 577,54 m3 powierzchnia użytkowa 1 442,24m2. Budynek w poziomie parteru mieści w sobie 2 oddziały dla łącznie 46 dzieci wraz z sanitariatami i magazynami, szatnie dla dzieci, pomieszczenie socjalne, wc ogólnodostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie kotłowni, salę wielofunkcyjną (aulę), kuchnię ze stołówką i zapleczem, klatkę schodową oraz windę osobową. Na poziomie piętra znajduje się 6 oddziałów przeznaczonych dla łącznie 140 dzieci wraz z sanitariatami i magazynami. Poza oddziałami przedszkolnymi na poziomie piętra zlokalizowano pomieszczenia biurowe, pomieszczenie socjalne, gospodarcze i techniczne. Projektowane wewnętrzne odcinki instalacji na zewnątrz budynku stanowią nowe trasy z których odpowiednio zostanie zasilony nowy budynek. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie następujących przyłączy do projektowanego budynku: przyłącz elektroenergetyczny, przyłącz gazowy, przyłącz wodociągowy ze zbiornika zasilanego wodą ze studni głębinowej, przyłącz kanalizacji sanitarnej do biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków (objętej odrębnym opracowaniem) przyłącz kan. opadowej do kanału zrzutowego (objętego odrębnym opracowaniem). W ramach inwestycji planuje się wykonanie zbiornika na wodę do wewnętrznego gaszenia pożaru o pojemności 10m3 wraz ze studnią głębinową. Poza wskazanymi, w budynku projektowana jest instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją oraz klimatyzacja. Kolorystyka budynku zgodnie z projektem elewacji, którą zaprojektowano jako wykończoną tynkiem cienkowarstwowym z elementami dekoracyjnymi (lamele) w układzie pionowym. Pokrycie dachu stanowi blacha płaska na rąbek oraz na fragmencie membrana z tworzywa sztucznego. Forma przyjętego budynku w rzucie jest prosta zbliżona do litery „H”. Wejście główne do budynku w ścianie północno – wschodniej, zadaszone zapewniające dostęp dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja w zakresie zagospodarowania terenu zakłada również budowę kanalizacji opadowej, oświetlenia zewnętrznego, budowę monitoringu, a także wykonanie terenów utwardzonych spełniających funkcję dojścia i dojazdu do budynku z wyznaczeniem na wskazanym utwardzeniu drogi pożarowej wraz z miejscem do nawracania dla wozu bojowego oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Dojazd do budynku planowany jest poprzez istniejący zjazd z drogi wewnętrznej posiadającej włączenie komunikacyjne do drogi publicznej powiatowej. Droga wewnętrzna na terenie inwestycji zaznaczona na projekcie posiada parametry drogi pożarowej. Projektowane zagospodarowanie terenu stanowi budowę drogi dojazdowej wraz z wydzieleniem miejsc postojowych oraz utwardzenie terenu w zakresie dojść. Projektuje się również elementy uzupełniające zagospodarowanie terenu t.j. wydzielone miejsce na taras rekreacyjny z elementami małej architektury (ławki i kosze), a także ogrodzenie panelowe z bramami wjazdowymi oraz furtkami osobowymi. Szatę roślinną na terenie inwestycji projektuje się, jako zieleń niską w postaci trawy pielęgnowanej dywanowej oraz drzew ozdobnych i krzewów niskich.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).II część zamówienia – „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z odcinkiem sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej dla szkoły podstawowej i przedszkola w m. Tenczyn”.Przedmiot zamówienia obejmuje min. :- roboty przygotowawcze i ziemne - roboty ziemne zmechanizowane - roboty w zakresie budowy kanalizacji - wykonie/ montaż oczyszczalni ścieków - wykonie wylotu do wód powierzchniowych - wykonanie robót hydrotechnicznych – umocnienie z narzutu kamiennego wylotu- wykonanie instalacji elektrycznej zaliczkowej zasilającej oczyszczalnie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ w wysokości: 30.000,00 złotych (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla I części zamówienia, 1.000,00 złotych (jeden tysiąc złotych 00/100) dla II części zamówienia.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Spółdzielczym w Mszanie Dolnej, numer rachunku 24 8808 0006 0030 0300 1515 0020. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego) z adnotacją- „zamówienie pn. …………… (należy wpisać numer oraz nazwę zamówienia).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej,Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane:- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:* w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla I części zamówienia* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Zamawiający uzna również odpowiadające powyższym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 220)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach