Gmina Trzyciąż ogłasza przetarg
- Adres: 32-353 Trzyciąż, Leśna 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzyciąż
Leśna 4
32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie
REGON: 351556270 - Adres strony internetowej zamawiającego: gminatrzyciaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie prac konserwatorskich zabytkowej kapliczki domkowej wraz z otoczeniem w miejscowości Michałówka, Gmina Trzyciąż - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace budowlane związane z demontażem elementów istniejącej konstrukcji więźby dachowej i pokrycia, elementów istniejącego ogrodzenia (betonowe słupki i stalowe przęsła). Prace budowlane polegające na odcinkowym odsłonięciu fundamentów i wykonaniu izolacji pionowej (izolacja szlamowa) i poziomej (iniekcji niskociśnieniowej, dwurzędowej, wykonanej z poziomu posadzki w kapliczce). Uzupełnienie renowacyjnych tynków wewnątrz kapliczki i zewnętrznych - na elewacjach. Montaż nowych rynien i dwóch rur spustowych, nowego okna. Prace konserwatorskie - stolarka drzwiowa, zewnętrzna stopnie w wejściu do kapliczki. Montaż nowych elementów więźby i pokrycia dachu, z zabezpieczeniem istniejących tynków i elementów profilowanych, zabezpieczenie p- poż. elementów więźby dachowej. Prace terenowe - odcinkowe zasypanie odsłoniętych fundamentów, wykonanie niwelacji terenu z 10% spadkiem od ścian kapliczki, wykonanie korytka betonowego dla odprowadzenia wody deszczowej, dojścia do kapliczki i schodami zewnętrznymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:2000 zł ( dwa tysiące złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem sytuacji wskazanej w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto:Krakowski Bank Spółdzielczy oddz. Trzyciążnr 51 8591 0007 0280 0000 0097 0008 z dopiskiemwadium przetarg IiR.271.10.2024
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł. Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia.Dowodem spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku będzie:- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:− prace budowlane przy jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, w zakresie obejmującym co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( np. wykonanie izolacji pionowej (izolacja szlamowa) i poziomej (iniekcji niskociśnieniowej, dwurzędowej) o wartości co najmniej 30 000,00 złotych, wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; nie można sumować zadań o mniejszej wartości, aby uzyskać 30 000,00 złotych,− prace konserwatorskie przy jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lubgminnej ewidencji zabytków, w zakresie obejmującym co najmniej jedną pracę konserwatorską odpowiadającą swoim rodzajem pracy konserwatorskiej stanowiącej przedmiot zamówienia ( np. : wykonanie renowacji drzwi wejściowych zgodnie z programem prac konserwatorskich), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych, wykonane należycie i prawidłowo ukończone; nie można sumować zadań o mniejszej wartości, aby uzyskać 20 000,00 złotych,b) Dysponują lub będą dysponowali odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje:- Kierownikiem budowy, tj. osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, spełniający wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 ze zm.),i. Kierownik budowy:i. powinien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania robotami w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,ii. powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował (pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót) przy jednym zamówieniu (tj. umowie), które dotyczyło prac remontowych lub remontowo-konserwatorskich w zakresie której było także wykonanie izolacji pionowej i poziomej, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.Powyższe doświadczenie kierownika budowy wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób – zał. nr 4 do SWZ.- Kierownikiem prac konserwatorskich. Kierownik winien posiadać odpowiednie dowykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 ze zm.).Kierownik prac konserwatorskich:ii. powinien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,iii. powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował (był kierownikiem prac konserwatorskich) jednym zamówieniem tj. umową, która dotyczyła wykonania prac remontowo – konserwatorskich lub konserwatorskich w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem pracę konserwatorską stanowiącą przedmiot zamówienia, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.Powyższe doświadczenie kierownika prac konserwatorskich wykonawcawinien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób – zał. nr 4 do SWZZamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika prac konserwatorskich i kierownika budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącz do kolektora ściekowego dla osady położonej w Zawoi na Stonowie nr 1373.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica
Dodano: 2024-06-04 - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik
Dodano: 2024-05-28 - Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
Dodano: 2024-04-05 - Remont placu zabaw przynależącego do Przedszkola nr 3 im. Karola Szymanowskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-29 - Naprawa dróg po budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jawiszowice – etap I
Dodano: 2024-02-05 - Przebudowa układu komunikacyjnego na osiedlu Jana Pawła II w Andrychowie – Etap I
Dodano: 2024-01-30 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-12-08 - Budowa Domu Kultury "Senior"
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-11-05