Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni dróg i ulic gminnych oraz powiatowych na terenie miasta Lubina - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni dróg i ulic gminnych oraz powiatowych na terenie miasta Lubina, w tym: • remonty cząstkowe nawierzchni drogowych o powierzchni naprawianej do 5 m² i powyżej 5 m²; • przywracanie cech użytkowych nawierzchni drogowych poprzez m.in. uszorstnianie nawierzchni, powierzchniowe utrwalenie itp.; • wzmocnienie nawierzchni nowymi warstwami oraz przez wymianę warstw (frezowanie i układanie nowych warstw nawierzchni); • regulacja pionowa wbudowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego; • inne roboty niewymienione wyżej, a wynikające z utrzymania interwencyjnego mającego charakter działania awaryjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp; 2) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-04-19 - Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
Dodano: 2024-04-17 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-01-09 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-12-22 - Przebudowa ul. Hutniczej ( od Demokratów do Demokratów) wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową.
Dodano: 2023-10-13