Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych” w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    REGON: 970770534
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych” w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zadanie 1 - Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na:- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczenie,- rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm,- rozbiórce nawierzchni z betonu,- rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej,- wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników,- ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 15x22 cm,- ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm i 30x8 cm,- wykonaniu jezdni i chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm i 8 cm,- regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych,- wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych,- budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych,- układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych.2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych stanowiących Załącznik nr 1-1 do SWZ (Zadanie 1), oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załącznik nr 9-1 do SWZ (Zadanie 1),3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu.4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy,a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów,b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych,d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym,e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp.f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp.g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł, i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów,j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.1.2. Zadanie 2 - Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na:- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczenie,- naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym,- wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych.2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych stanowiących Załącznik nr 1-2 do SWZ (Zadanie 2) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załącznik nr 9-2 do SWZ (Zadanie 2).3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu.4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów,b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych,d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym,e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp.f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp.g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł, i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów,j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia), tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: Zadanie 1: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej lub z kamienia naturalnego, Zadanie 2: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na naprawie dróg gruntowych.UWAGA: Zamawiający uzna za spełnienie ww. warunku w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót od wymaganych.b) zdolności zawodowej (w zakresie personelu) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. do realizacji zadania zostaną skierowane przez Wykonawcę osoby posiadające niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności: Zadanie 1: inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba), Zadanie 2: inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba).UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 poz. 334 t.j.).c) zdolności zawodowej (w zakresie potencjału technicznego), tj. dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi, w tym: Zadanie 1:• walcem statycznym – 1 szt.• płytą zagęszczającą – 1 szt.• pojazdem do transportu (samochód ciężarowy albo ciągnik z przyczepą) – 1 szt. Zadanie 2:• walcem – 1 szt.• równiarką – 1 szt.• pojazdem do transportu (samochód ciężarowy albo ciągnik z przyczepą) – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach