Przetargi.pl
„Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.” Część II - nadzór nad realizacją zadania.

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Ks. St. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957632380 , fax. 957631126
  • Data zamieszczenia: 2024-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    Ks. St. Wyszyńskiego 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 957632380, fax. 957631126
    REGON: 210967350
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.” Część II - nadzór nad realizacją zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.” w zakresie kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczenia realizacji zadania. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi branży drogowej, oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Usługi Nadzoru powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich robót objętych Umową z Wykonawcą robót i podwykonawcami oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramem realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz jakość robót zgodną z wymaganiami Zamawiającego.Nadzór i roboty budowlane w ramach powyższej inwestycji są dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna i zawodowaCzęść IIWarunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru branży robót drogowych posiadającą:• uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,• tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz• co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania robót w branży drogowej (licząc od dnia nabycia uprawnień do dnia złożenia oferty) oraz• kwalifikacje/doświadczenie: w nadzorowaniu nad robotami polegającymi na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie, chodnika i/lub placu apelowego z kostki betonowej i/lub granitowej, którego wartość robót zakończonych lub odebranych wynosi co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto).Wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, powinny być zgodne z Prawem Budowlanym oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). Stosownie do art. 12 ust. 7 Prawa Budowlanego, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12a Prawa Budowlanego, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane powyżej, która ma miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeżeli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego usługa/usługi była/były lub jest wykonywana/są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.Osoby dedykowane przez Wykonawcę wskazane w wykazie osób muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia. Jakakolwiek zmiana tych osób, stała czy czasowa, wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego. Szczegółowe warunki dokonywania zmian w tym zakresie przewiduje załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy.Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach