Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)

Akademia im. Jakuba z Paradyża ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Teatralna 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 95 7279515
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jakuba z Paradyża
    Teatralna 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, fax. 95 7279515
    REGON: 365193022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru dla zadania: „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2” Etap 1 (budynek nr 1), w oparciu o dokumentację projektową. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zamówienia zleconego Wykonawcy. Celem Umowy z Inspektorem Nadzoru jest zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego, usług związanych z umową z Wykonawcami w czasie trwania Umowy, zgodnie z zakresem i okresami podanymi w Umowie oraz niniejszym OPZ.Usługi Inspektora Nadzoru powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich Robót objętych umowami z Wykonawcami Robót Budowlanych oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska. W trakcie budowy Inspektor Nadzoru winien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania Robót zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz harmonogramami realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz jakość Robót zgodną z Planem Zapewnienia Jakości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.4) zdolności technicznej lub zawodowej:warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:4.1 w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorowaniu robót budowlanych przy realizacji minimum jednej inwestycji obejmującej remont, rozbudowę lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej na obiektach wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa nadzoru została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy usługa wykonana została należycie.4.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:A) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej – Koordynator Zespołu (1 osoba)Wykształcenie: Wyższe TechniczneUprawnienia: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).B) Inspektor nadzoru branży sanitarnej (1 osoba)Wykształcenie: Wyższe TechniczneUprawnienia: Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych i cieplnych bez ograniczeńDoświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem robót budowlanych, w tym co najmniej przy realizacji jednej inwestycji obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej.C) Inspektor nadzoru branży elektrycznej (1 osoba)Wykształcenie: Wyższe TechniczneUprawnienia: Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeńDoświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem robót budowlanych, w tym co najmniej przy realizacji jednej inwestycji obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej.Zamawiający wymaga potwierdzenia uprawnień ww. Inspektorów - dokumentów z Izby ArchitektówZamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania odpowiednio w ww. zakresach uprawnień budowlanych lub doświadczenia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach