Przetargi.pl
Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957426930
  • Data zamieszczenia: 2024-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    Rynek 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957426930
    REGON: 210966846
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia: pełnienie pełnobranżowego (droga, ścieżka pieszo-rowerowa, odwodnienie, oświetlenie, przepusty) nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Budowa obwodnicy Międzyrzecza – I etap”.1.2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, pełnobranżowego przy realizacji budowy odcinka drogi gminnej. 1.3. W skład przedmiotowej inwestycji wchodzi:- Budowa drogi gminnej w km 0 + 000 – 0 + 775 o nawierzchni bitumicznej,- Budowa oświetlenie drogi, - Budowa skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 137,- Budowa skrzyżowań odcinka budowanej drogi gminnej z istniejącymi drogami,- Budowa zjazdów,- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Obry,- Budowa przepustów,- Usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą uzbrojenia (napowietrzna linia energetyczna, wodociągowe itp.),- Wycinka drzew kolidujących z planowaną inwestycją.1.4. Specyfika głównych wymagań:1.4.1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego;1.4.2. monitorowanie postępu prac;1.4.3. pobyt na budowie inspektora nadzoru, zgodnie z technologią wykonania robót (w tym m. in. kluczowych robót – pomiary, uzgodnienia), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji;1.4.4. czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;1.4.5. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na budowie;1.4.6. po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, inspektor nadzoru potwierdza gotowość obiektu do odbioru;1.4.7. przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym;1.4.8. udział w pracach komisji odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy/robót dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie ich Zamawiającemu;1.4.9. przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji;1.4.10. kontrola zgodności wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność z przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej;1.4.11. kontrola zgodności wykonywanych robót z umową zawartą z Wykonawcą;1.4.12. w przypadku zgłoszenia usterek w okresie gwarancyjnym - nieodpłatny udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek;1.4.13. jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą to Inspektor powinien niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy. 1.4.14. bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych;1.4.15. wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach