Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz - Zdrój

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz - Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres do realizacji: - zagęszczanie mechaniczne tłucznia na wybojach o głębokości do 10cm w remontach cząstkowych nawierzchni tłuczniowych w ilości 350 m2, - uzupełnieniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, standard I, z mechanicznym obcinaniem krawędzi o powierzchni 250m2 o średniej głębokości 5cm, - wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami samowyładowczymi w ilości 10m3 - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją z grysem kamiennym w ilości 250m2. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 5 - przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania robót - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Uwaga! Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w specyfikacji technicznej. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 5) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia/kwalifikacje. 3.3. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi musi wynosić co najmniej 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.bip.podkarpackie.pl/index.php/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach