Starostwo Powiatowe w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Tadeusza Kościuszki 76
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4381 700 , fax. 077 4381 701
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Prudniku
ul. Tadeusza Kościuszki 76 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4381 700, fax. 077 4381 701
REGON: 53142102900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie powiatu prudnickiego, mieszanką mineralno-asfaltową zgodnie z warunkami zamówienia i specyfikacjami technicznymi przy ubytkach: 1)do 5 m2 - orientacyjny zakres zamówienia 1 200,00 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do siwz, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4 powinny być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Lubsza
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 101713O o nawierzchni brukowo-szutrowej ul.Ludowa na długości 325m oraz drogi gminnej nr 101710 O o nawierzchni brukowo-szutrowej ul. Lipowa na długości 942,5m w miejscowości Biestrzykowice
Dodano: 2016-07-01 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 NA ODCINKU SZCZYTY WITOSŁAWICE W KM 0+100 - 4+110 ORAZ 4+925 - 7+765
Dodano: 2016-06-24 - Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 m. Biedrzychowice na odcinkach w km 45+739 - 46+286 i km 46+957 - 47+254 na terenie działania GDDKiA O/Opole Rejonu w Kędzierzynie -Koźle
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Chrząstowice
Dodano: 2016-06-06 - Remont nawierzchni dróg w gminie Praszka
Dodano: 2016-06-01 - BUDOWA RONDA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NAWIERZCHNI JEZDNI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 409 I 415 (UL. OPOLSKA, 1 MAJA, GŁOWACKIEGO) W MIEJSCOWOŚCI KRAPKOWICE
Dodano: 2016-05-18 - REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 40 M. ZWIASTOWICE W KM 48+579 - 49+163 NA TERENIE DZIAŁANIA GDDKIA O/OPOLE REJONU W KĘDZIERZYNIE -KOŹLE
Dodano: 2016-05-12 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2016-05-11 - REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-05-06