Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych

Gmina Strzelce Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, pl. Myśliwca 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049338 , fax. 077 4614422
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Opolskie
    pl. Myśliwca 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049338, fax. 077 4614422
    REGON: 53141327700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, zlecanych w zależności od potrzeb: bieżących remontów dróg oraz regulacji pionowych studzienek urządzeń podziemnych na terenie miasta i gminy Strzelce Opolskie. W ramach zamówienia Zamawiający będzie zlecać wykonywanie robót z następującego zakresu: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną (z mechanicznym obcinaniem krawędzi); remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, grysami przy użyciu remontera typu Patcher; remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych poprzez regenerację emulsją asfaltową z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych; remont nawierzchni asfaltowej poprzez położenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej; rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych; regulacja pionowa studzienek dla ulicznych kratek ściekowych; regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych; regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; regulacja pionowa studzienek telefonicznych; remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10cm; remont cząstkowy nawierzchni brukowca z kamienia łamanego o wysokości 13-17cm; rozebranie uszkodzonych krawężników i ułożenie nowych; remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną na zimno. Każde zlecenie cząstkowe obejmuje również dostawę materiałów oraz wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas jego realizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz niepodlegający wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału jeżeli: oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; przedłoży dokumenty z których będzie jednoznacznie wynikać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, roboty budowlane dotyczące budowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 600000zł; przedłoży dokument z którego będzie jednoznacznie wynikać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; oświadczy że nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; złoży stosownie: dokument lub oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 26 ust. 2b ustawy PZP, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przy czym Zamawiający uzna że wykonawca spełnia dany warunek, o ile udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału: (-) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; (-) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub też zamiennie dokumenty z których wynikać będzie jednoznacznie, że wykonawca będzie dysponował stosownymi zasobami; (-) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (-) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; (-) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; (-) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach