Gmina Końskie ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
ul. Partyzantów 1/24 1/24
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
REGON: 29100979700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty chodników na terenie miasta i gminy Końskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1- Wykonanie remontu chodnika przy Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich Zadanie 2- Wykonanie remontu chodnika przy bloku nr 2a- od ul. 16-go Stycznia do ul. Brzozowej Zadanie 3- Wykonanie remontu chodnika na ul. Waldemara Szwieca Robota o długości 200 mb w tym 10 szt. zjazdów Zadanie 4- Wykonanie remontu chodnika na ul. Kilińskiego w Końskich(od ul. 1-go Maja do ul. Kiepury) Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania stanowią: - specyfikacje techniczne - przedmiar robót -Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. -Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. -Uwaga: Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną wykonanych robót (w technologii cyfrowej) . Zdjęcia mają być wykonane na terenie objętym inwestycją przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich realizacji oraz po ich zakończeniu w miejscach i odstępach czasowych ustalonych z koordynatorem robót. Zdjęcia zapisane na płycie CD będą przedmiotem odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie n.w. oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał. nr 4) f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) .- załącznik nr 5 do oferty przetargowej) . g) Kosztorys ofertowy stanowiący ( wg wzoru załącznik nr 6a, 6b,6c,6d) h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Chabrowej w km 0+000 do km 0+520 na działkach 839/34, 839/26, 839/20, 839/20, 839/15 w miejscowości Dyminy.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul.Bursztynowej w km 0+000 do km 0+497 na działce nr 224/43 w miejscowości Bilcza
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 0451 T Krasna - Gustawów - Odrowążek w km 0+095 - 1+025 na długości 930 mb
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej położonej w msc. Lenarczyce na działkach o nr ewid. 322, 332 od km 0+249 do km 0+681
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 397024 T ul. Słonecznej we Włoszczowie.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi Nr 0453 T Stąporków - Mokra (ul. Górnicza w Stąporkowie) w km 0+000 - 0+378 na długości 378 mb
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza nr 316010T na odcinku od km 0+005 do km 0+500
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 0523 T Krzyż - Mikołajów - Bogoryja - Stropieszyn - Krzczonów - Gościniec od km 3+220 do km 5+280
Dodano: 2016-07-18 - Remont drogi powiatowej Nr 0350T Korzenno-Celiny-Głuchów-Rudki od km: 5+050 do km: 7+050- Etap II.
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa ul. Witosa od km 0+000 do km 0+240 dz. nr 123 i od km 0+000 do km 0+110 dz. nr 4/4 w miejscowości Skalbmierz Przebudowa drogi dojazdowej nr 154 od km 0+000 do km 0+425 w miejscowości Sielec Kolonia
Dodano: 2016-07-06