Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń zwolnionych przez archiwum znajdujących się na I piętrze w budynku przy placu Łódzkim 2, na potrzeby Katedry Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń zwolnionych przez archiwum znajdujących się na I piętrze w budynku przy placu Łódzkim 2, na potrzeby Katedry Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń znajdujących się na I piętrze w zabytkowym budynku przy placu Łódzkim 2, na potrzeby Katedry Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska. 2. Dane liczbowe dotyczące części budynku podlegającemu remontowi: Powierzchnia objęta remontem wynosi ok. 190 m2. 3. Zakres prac remontowych obejmuje: 3.1. Remonty związane z wymianą posadzek, naprawą tynków, ścianek działowych, wymianą okładzin ścian, remontem kominów, remontem zabytkowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniem szpachlowania i malowania. 3.2. Remont instalacji elektrycznych w zakresie wymiany: Rozdzielnicy głównej w piwnicy budynku; Instalacji oświetlenia podstawowego; Instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego; Instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia; Instalacji gniazd zasilania komputerów; Instalacji zasilania urządzeń wentylacji; Instalacja ochrony przeciwprzepięciowej; Instalacja ochrony przeciwpożarowej. 3.3. Remont instalacji sanitarnych w zakresie wymiany: Wentylacji mechanicznej; Instalacji wod-kan; Centralnego ogrzewania. 4.Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę NR II - 841/2011 z dnia 20.12.2011 r. 5. Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych NR 257/11 z dnia 24.11.2011 r. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa projekt wykonawczy opracowany przez ARCHE Biuro Obsługi Budownictwa z siedzibą przy ul. Wengris 30, 10 -718 Olsztyn, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót, który nie stanowi podstawy wyceny, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 500,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych zero groszy ), 3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: 67/2012/PN/DZP na konto: Bank PKO S.A. nr: 73 1240 5598 1111 0010 2908 4758; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w gwarancjach bankowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm. ) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4.W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dowodu wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt. 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach