Przetargi.pl
Remont w budynku mieszkalnym ul. Warszawska nr 18 w Bolesławcu.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w budynku mieszkalnym ul. Warszawska nr 18 w Bolesławcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a.Remont części stropu drewnianego, b.Uzupełnienie tynków wewnętrznych, naprawę podłóg, wymianę instalacji elektrycznej, przebudowę pieca kaflowego, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej i stolarki okiennej, malowanie pomieszczeń w mieszkaniach i malo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Określą minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy od daty końcowego odbioru. 3. Wykonanie w latach 2003 do 2008 zamówienia o tożsamym lub podobnym charakterze robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (remont budynków mieszkalnych obejmujący swoim zakresem co najmniej remonty budowlane w tym pokrycia dachowe o wartości łącznej co najmniej 300000zł) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów, art. 22.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz. 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli występuje). 3. Wykazu osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - w formie pełnomocnictwa podpisanego przez oferenta. 4. Informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyznaczonego kierownika budowy, oraz dokumentów potwierdzających te uprawnienia (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa). 5. Wykaz wykonanych w latach 2003 do 2008 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wg. załącznika nr 6 6. Podpisane przez oferenta oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Oświadczenie wykonawcy, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 do 8 i 9 ustawy pzp. 9. Aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 11.Kosztorys ofertowy szczegółowy wg załącznika nr 7,8,9 13.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 3 W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1-2 oraz pkt 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie w formie załączników do oferty. Wszystkie dokumenty winny być przedłożone w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z datą wystawienia nie wcześniejszą niż sześć miesięcy od daty określającej termin złożenia oferty. Oświadczenia Wykonawcy winny być wystawione z datą składania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach