Przetargi.pl
Wykonanie bieżni czterotorowej o nawierzchni poliuretanowej, skoczni w dal, rzut kulą, rzut oszczepem, odwodnienie liniowe bieżni, chodniki i opaski w ramach inwestycji pod nazwą Budowa bieżni okólnej wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi przy Szkole Pods

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżni czterotorowej o nawierzchni poliuretanowej, skoczni w dal, rzut kulą, rzut oszczepem, odwodnienie liniowe bieżni, chodniki i opaski w ramach inwestycji pod nazwą Budowa bieżni okólnej wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi przy Szkole Pods
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa bieżni okólnej wraz z urządzeniami lekkoatletycznymi przy Szkole Podstawowej w Grębocicach. Prace budowlane polegać będą na: Wykonaniu bieżni czterotorowej z nawierzchnią syntetyczną poliuretanowo - gumową o gruboś
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: a)przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b)przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. c)udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na budowie elementów kompleksów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem nawierzchni poliuretanowej. Na potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty dokumenty takie jak np.: protokoły odbioru, referencje. d)przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. e)udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa f)udzielą 3-letniej gwarancji na wykonywane roboty. g)do oferty dołączą kosztorys szczegółowy. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy do oferty dołączą: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na budowie elementów kompleksów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem nawierzchni poliuretanowej z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, opinie, listy intencyjne), e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; f) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. g) kosztorys szczegółowy h) oświadczenie wykonawcy zał. nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach