Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
ul. Targowa 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
REGON: 69048055700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Kochanowskiego w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Kochanowskiego w Rzeszowie. Zakres robót obejmuje wykonanie 1) nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej beton asfaltowy KR1-KR2 - 1881 m2, 2) mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineraln - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat: 1) ułożył minimum 10 000 m2 nawierzchni bitumicznej oraz 2) przełożył lub ułożył nie mniej niż 5 000 m2 nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płytek chodnikowych Wyżej wymienione zadania winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Kierownik budowy - jako osoba pełniąca bezpośredni nadzór przy prowadzeniu robót winien: 1) posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w pełnym zakresie oraz 2) udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, 4. Potencjał techniczny: Wykonawca winien dysponować sprzętem lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia tj.: 1) sprzętu pozwalającego na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni, 2) otaczarka, 3) zapewnienie transportu mieszanki bitumicznej zgodnie z normą PN-S-96025, 4) sprzęt ochronny tj. znaki drogowe. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.4. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z sekcją III.2) Opisu warunków udziału w postępowaniu ... ppkt 2 ogłoszenia) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Wykaz osób (zgodnie z sekcją III.2) Opisu warunków udziału w postępowaniu ... ppkt. 3 ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także za-kresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 4 - wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia i aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, 1.6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 1.7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, (zgodnie z sekcją III.2) Opisu warunków udziału w postępowaniu ... ppkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 5. 1.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.7, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych narzędzi i urządzeń. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) pkt 1.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo mu-si być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3. Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na załączniku nr 6. 2.4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 870 Sieniawa - Jarosław km 11+775,00 - 13+000,00 m. Wiązownica w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 870 Sieniawa - Jarosław km 11+775,00 - 13+731,10 m. Wiązownica.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 872 rz. Wisła- Baranów Sandomierski - Majdan Królewski -Nisko w km 61+300 - 61+560 ul. Głowackiego w m. Nisko
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Kąkolówka do Bartonia i Cygana w km 0+000 do 0+350 na działkach nr ewid. 1716 i 1270/1 obręb ewidencyjny Kąkolówka uszkodzonej przez intensywne opady
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Narol
Dodano: 2016-07-27 - Remont przepustu w km 65+052 wraz z odtworzeniem rowu po str. lewej w ramach zadania pn.: /Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Szklary polegająca na budowie chodnika w km 64+993,40 - 65+209 Str. prawa w m. Dylągówka/ - II przetarg.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 115710R Końskie - granica gminy (Mrzygłód) w km 0+000 - 0+470
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi dz. nr ewid. 1832/13 w km 0+070 - 0+340 w miejscowości Dynów wraz z remontem przepustu w km 0+070
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 108014R ul. Słowackiego w Dynowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr ewid 1139, 1140, 1162 w miejscowości Lecka.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr ewid 750 i 772 w miejscowości Białka
Dodano: 2016-07-26