Przetargi.pl
Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia - km 0+500 do km 0+928,00 (Etap II, Etap, III, Etap IV). Znak sprawy IZP.271.1.4.2014

Gmina Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7548900 , fax. 075 7612274
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piechowice
    ul. Żymierskiego 49 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7548900, fax. 075 7612274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia - km 0+500 do km 0+928,00 (Etap II, Etap, III, Etap IV). Znak sprawy IZP.271.1.4.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn.: Remont ulicy Gór-nej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia -km 0+500 do km 0+928,00 (Etap II, Etap, III, Etap IV). Zamówienie to opisane jest następującymi kodami wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: CPV 45 23 31 40 - 2 Roboty drogowe Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV 45 23 32 52 - 0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic CPV 45 20 00 00 - 9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV 45 23 00 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu, CPV 45 23 30 00 - 9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania na-wierzchni autostrad, dróg, CPV 45 26 20 00 - 1 Specjalistyczne roboty budowlane inne niż dachowe CPV 45 26 25 00 - 6 Roboty murarskie i murowe CPV 45 26 25 20 - 2 Roboty murowe 2.Zamówienie pn. Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia -km 0+500 do km 0+928,00 (Etap II, Etap, III, Etap IV) obejmuje wykonanie części ulicy Górnej w Pie-chowicach na odcinku od km 0+500 do km 0+980,00. Przywołany w tytule zamówienia podział na etapy tj. Etap II, Etap III, Etap IV ma charakter czysto formalny, bez wpływu na organizację i harmonogram ro-bót. Podział na Etapy wynika ze sporządzonej przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej oraz Spe-cyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) w odrębnych opracowa-niach tj.: 2.1. ETAP II - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP II - km 0+500,00 do 0+648,76 oraz remont przepustu (dz. nr 260/2 Obręb 0003): - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2.2. ETAP III - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP III - km 0+648,76 do km 0+883,50 (Dz. nr 260/2, 287/3, 334/1 Obręb 0003): - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2.3. ETAP IV - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP IV - Remont skrzyżowania km 0+883,50- do 0+928,00 (Dz.nr 260/3, 287/3, 334/1 Obręb 0003): - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ad. 2.1. ETAP II - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP II - km 0+500,00 do 0+648,76 oraz remont przepustu (dz. nr 260/2 Obręb 0003), obejmuje wykonanie: - wykonanie robót pomiarowych - rozbiórka istniejącej zniszczonej nawierzchni ulicy o powierzchni 385 m2 z wywiezieniem poza obręb robót materiałów z rozbiórki. - wykonanie koryta pod nawierzchnię z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dna koryta - wykonanie nawierzchni utwardzonej asfaltobetonowej o powierzchni 444 m2 na odcinku o dług. 149 m - wykonanie poboczy żwirowych - wykonanie ścieku betonowego wzdłuż krawędzi jezdni w tym na wjazdach i przejazdach przez ściek brukowa-ny na poszerzonej podbudowie drogi - wykonanie remontu istniejącego przepustu dł. 12 m dn 600 w km 0+541,50 - wykonanie remontu istniejącego rowu odwadniającego z oczyszczeniem , wyprofilowaniem oraz ułożeniem korytek ściekowych głębokich na podsypce jako kontynuacja wykonanego remontu rowu z I etapu. Etap I wykonany został w ramach odrębnego zamówienia. Dane techniczne odcinka drogi do wykonania: - Długość odcinka remontowanej drogi - 148,76 m w tym: - Powierzchnia projektowanej jezdni asfaltobetonowej - 444 m2 - Spadki podłużne zgodnie z zaprojektowaną niweletą - rys. nr 3 - Spadki poprzeczne 2% Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni należy wykonać wg rys. nr 3. Przyjęto kategorię ruchu KR2 oraz grup nośności podłoża G2 ( grunty wątpliwe ) Należy wykonać następujący układ warstw nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku AB: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu BA ( 0 /11 mm) gr. 5 cm - skropienie podbudowy asfaltobetonowej asfaltem w ilości 0.4 kg/m2 - warstwa wiążąca z asfaltobetonu BA 0/16 mm gr. 5 cm - skropienie podbudowy z kruszywa asfaltem w ilości 0.6 kg/m2 - podbudowa z kruszywa 4 / 63mm gr 20 cm klinowana klińcem gr 20 cm - stabilizacja kruszywa cementem Rm=1.5 MPa gr. 15 cm metodą mieszania na miejscu Całkowita grubość nawierzchni z uwzględnieniem warunku przemarzania dla KR2 i G2 - 45 cm Konstrukcję nawierzchni ogranicza: - krawężnik betonowy drogowy 12x25 na ławie betonowej z betonu żwirowego C8/10 z oporem - ściek korytkowy betonowy 50x50x15 układany na min. 5 cm podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie nowej nawierzchni - ściek z 6 rzędów kostki kamiennej na min. 5 cm podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie nowej na-wierzchni Pobocza żwirowe należy wykonać jako nawierzchnię żwirową jednowarstwową gr. 10cm Elementy odwodnienia powierzchniowego Ścieki wykonać wzdłuż krawędzi drogi po prawej stronie na odcinku ulicy od km 0+545 do końca projektowanego odcinka. W miejscach wjazdów na posesję oraz możliwych najazdów samochodów należy wykonać ściek z kostki kamiennej. Odprowadzenie wody do przepustu wykonanego w ramach niniejsze-go etapu w km 0+541,50. Sciek betonowy prefabrykowany należy wykonać na posypce cementowo-piaskowej na nowej podbudowie pod drogę. Sciek z kostki kamiennej 9/11 cm wykonać w postaci 6-ciu rzędów kostki na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i należy posadowić na poszerzonej podbudowie z kruszywa pod drogę. Co 50 metrów należy wykonać dylatację między elementami zalane bitumiczną masą asfaltową. W ramach etapu II należy wykonać remont przepustu (km 0+541,50) Należy wykonać następujący zakres robót: - przepusty z rur dwuściennych karbowanych PEHD , dn 600mm klasa sztywności obwodowej SN 6 ( 6kPa ) - długość przepustu - 12 m - spadek podłużny przepustów i=2% - podbudowa - mieszanka żwirowo-piaskowa 0/20 mm gr.15cm - przycięcie rury pod kątem 45 stopni od strony wylotów na istniejącą skarpę - skarpę na wylotach na obrukować kostką kamienną 9/11cm na podsypce cem - piask. gr 10cm - remont komory wlotowej w zakresie Walezym od jego stanu technicznego przepusty należy usytuować licząc od wierzchu rury min 45 cm pod poziomem projektowanej ulicy. Remont rowu odwadniającego - jako kontynuacja wykonanego remontu rowu z etapu I (Etap I wykonany został w ramach odrębnego zamówienia): - należy oczyścić rów z zamulenia, wyregulować niweletę dla uzyskania głębokości rowu min. 0,5 m. - wykonać podsypkę piaskową i ułożyć korytka ściekowe betonowe głębokie wg rys. nr 4 - włączenie rowu do wyremontowanej komory wlotowej przepustu. - włączenie rowu do przepustu wyremontowanego w etapie I. (Etap I wykonany został w ramach odrębnego zamówienia). Ad. 2.2. ETAP III - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP III - km 0+648,76 do km 0+883,50 (Dz. nr 260/2, 287/3, 334/1 Obręb 0003), obejmuje wykona-nie: - wykonanie robót pomiarowych - rozbiórka istniejącej zniszczonej nawierzchni ulicy o powierzchni 710 m2 oraz ścieków z wywiezieniem poza obręb robót materiałów z rozbiórki. - wykonanie koryta pod nawierzchnię z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dna koryta - wykonanie nawierzchni utwardzonej asfaltobetonowej o powierzchni 725 m2 na odcinku 235 m - wykonanie poboczy żwirowych - wykonanie ścieku betonowego lub brukowanego wzdłuż krawędzi jezdni na poszerzonej podbudowie drogi - remont miejsca odbioru wód ze ścieków Dane techniczne odcinka drogi do wykonania: - Długość odcinka remontowanej drogi - 235 m w tym: - Powierzchnia projektowanej jezdni asfaltobetonowej - 725 m2 - Spadki podłużne zgodnie z zaprojektowaną niweletą - rys. nr 3 - Spadki poprzeczne 2% Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni należy wykonać wg rys. nr 3. Przyjęto kategorię ruchu KR2 oraz grup nośności podłoża G2 ( grunty wątpliwe ) Należy wykonać następujący układ warstw nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku AB: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu BA ( 0 /11 mm) gr. 5 cm - skropienie podbudowy asfaltobetonowej asfaltem w ilości 0.4 kg/m? - warstwa wiążąca z asfaltobetonu BA 0/16 mm gr. 5 cm - skropienie podbudowy z kruszywa asfaltem w ilości 0.6 kg/m? - podbudowa z kruszywa 4 / 63mm gr 20 cm klinowana klińcem gr 20 cm - stabilizacja kruszywa cementem Rm=1.5 MPa gr. 15 cm metodą mieszania na miejscu Całkowita grubość nawierzchni z uwzględnieniem warunku przemarzania dla KR2 i G2 - 45 cm Konstrukcję nawierzchni ogranicza: - krawężnik betonowy drogowy 12x25 na ławie betonowej z betonu żwirowego C8/10 z oporem - ściek korytkowy betonowy 50x50x15 układany na min. 5 cm podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie nowej nawierzchni -ściek z 6 rzędów kostki kamiennej na min. 5 cm podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie nowej na-wierzchni Pobocza żwirowe należy wykonać jako nawierzchnię żwirową jednowarstwową gr. 10cm Elementy odwodnienia powierzchniowego Ścieki wykonać wzdłuż krawędzi drogi po prawej stronie na całym projektowanym odcinku - w miejscach wjaz-dów na posesję oraz możliwych najazdów samochodów - należy wykonać ściek z kostki kamiennej. Ściek betonowy prefabrykowany 50x50x15 cm należy ustawić na podsypce cementowo-piaskowej na nowej podbudowie pod drogę. Poszczególne elementy ścieków maja być łączone zaprawą cementową. Co 50 metrów należy wykonać dylata-cję między elementami zalane bitumiczną masą asfaltową. Ściek z kostki kamiennej 9/11 wykonać z 6-ciu rzędów kostki na podsypce cementowo-piaskowej i należy posa-dowić na poszerzonej podbudowie pod drogę. Miejsce odprowadzenia wód ze ścieków Po odkryciu studzienki odprowadzającej należy ocenić jej stan techniczny, dokonać ewentualnie jej wymiany na nową oraz udrożnić lub wymienić rurę odpływową. 2.3. ETAP IV - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP IV - Remont skrzyżowania km 0+883,50- do 0+928,00 (Dz.nr 260/3, 287/3, 334/1 Obręb 0003), obejmuje wykonanie: - wykonanie robót pomiarowych w celu wytyczenia skrzyżowania - rozbiórka istniejącej zniszczonej nawierzchni ulicy o powierzchni 280 m2 oraz ścieków z wywiezieniem poza obręb robót materiałów z rozbiórki. - wykonanie koryta pod nawierzchnię z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dna koryta - wykonanie nawierzchni utwardzonej asfaltobetonowej o powierzchni 360 m. - wykonanie poboczy żwirowych - wykonanie ścieku betonowego wzdłuż krawędzi jezdni na poszerzonej podbudowie drogi Dane techniczne odcinka drogi (skrzyżowania) do wykonania: - Szczegółową geometrię skrzyżowania pokazano na rys. nr 2a w skali 1:250 - Wysepka rozdzielającą ruch będzie otoczona wysokim opornikiem wystającym na 10 cm - W obszarze wysepki należy uporządkować teren i wykonać trawnik Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni należy wykonać wg rys. nr 3. Przyjęto kategorię ruchu KR2 oraz grup nośności podłoża G2 ( grunty wątpliwe ) Należy wykonać następujący układ warstw nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku AB: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu BA ( 0 /11 mm) gr. 5 cm - skropienie podbudowy asfaltobetonowej asfaltem w ilości 0.4 kg/m? - warstwa wiążąca z asfaltobetonu BA 0/16 mm gr. 5 cm - skropienie podbudowy z kruszywa asfaltem w ilości 0.6 kg/m? - podbudowa z kruszywa 4 / 63mm gr 20 cm klinowana klińcem gr 20 cm - stabilizacja kruszywa cementem Rm=1.5 MPa gr. 15 cm metodą mieszania na miejscu Całkowita grubość nawierzchni z uwzględnieniem warunku przemarzania dla KR2 i G2 - 45 cm Konstrukcję nawierzchni ogranicza: - krawężnik betonowy drogowy 12x25 na ławie betonowej z betonu żwirowego C8/10 z oporem - ściek korytkowy betonowy 50x50x15 układany na min. 5 cm podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie nowej nawierzchni - ściek z 6 rzędów kostki kamiennej na min. 5 cm podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie nowej na-wierzchni Pobocza żwirowe należy wykonać jako nawierzchnię żwirową jednowarstwową gr. 10cm Elementy odwodnienia powierzchniowego Ścieki Należy wykonać ściek betonowy prefabrykowany 50x50x15 cm ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej na nowej podbudowie pod drogę. Poszczególne elementy ścieków maja być łączone zaprawą cementową. Co 50 metrów należy wykonać dylata-cję między elementami zalane bitumiczną masą asfaltową. Ściek z kostki kamiennej 9/11 wykonać z 6-ciu rzędów kostki na podsypce cementowo-piaskowej i należy posa-dowić na poszerzonej podbudowie pod drogę. 3.Elementy z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania należy odwieźć do Zakładu Usług Komu-nalnych w Piechowicach przy ulicy Bocznej 15, jest to odległość do 5 km. 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. 5.Termin wykonania zamówienia. Termin zakończenia prac, robót i czynności będących przedmiotem zamówienia nie później niż w ciągu 66 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. O dochowaniu terminu zakończenia umowy decyduje data podpisania końcowego protokołu odbioru z zakończenia realizacji umowy. Przy czym termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego: nie później niż w ciągu 51 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. 6.Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 6.1.Załącznik nr 8 - WYKAZ DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN.: Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia - km 0+500 do km 0+928,00 (Etap II, Etap, III, Etap IV): a)ETAP II - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP II - km 0+500,00 do 0+648,76 oraz remont przepustu (dz. nr 260/2 Obręb 0003): - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b)ETAP III - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP III - km 0+648,76 do km 0+883,50 (Dz. nr 260/2, 287/3, 334/1 Obręb 0003): - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c)ETAP IV - Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia ETAP IV - Remont skrzyżowania km 0+883,50- do 0+928,00 (Dz.nr 260/3, 287/3, 334/1 Obręb 0003): - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNIA PRZEDMIARY ROBÓT DLA WW. ETAPÓW, JAKO MA-TERIAŁ POMOCNICZY, NIEOBOWIĄZUJĄCY I NIE STANOWIĄCY TREŚCI SIWZ. ZA WYKO-NANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRZYJĘTA JEST FORMA WYNAGRODZENIA RYCZAŁTO-WEGO, STĄD WYKONANIE PRZEDMIARU ROBÓT DO USTALENIA WYSOKOŚCI RYCZAŁTU LE-ŻY PO STRONIE WYKONAWCY. 6.2.Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, w szczególności: a) Wykonawca jest zobowiązany przez przystąpieniem do robót budowlanych i zajęciem pasa drogo-wego opracować, uzgodnić i zatwierdzić przez właściwy organ organizację ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, a także ponosić opłaty za czasowe zajęcie pasa drogowego, b) zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z Dokumentacja projektową i ST oraz ponoszenie kosztów tego nadzoru, w tym włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. jeżeli wystąpi taka potrzeba, c)wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania , Wyko-nawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązujący-mi w tym zakresie przepisami prawa, 7.Materiały, wyroby, rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu Dokumen-tacji projektowej i/lub Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. ST, STWiORB, Specyfikacje Techniczne) nazw producentów, nazw towarów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, o których mowa w art. 29 usta 3 PZP, bądź nom, aprobat, specyfikacji technicznych i sys-temów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 do 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany w swojej ofercie wykazać Zamawiającemu, że oferowane przez Wykonawcę wyroby, urządzenia, materiały, roboty budowlane spełniają funkcję i wymagania techniczne opisane w Dokumentacji projektowej i/lub STWiORB. W takim przypadku, do Wykonawcy należy wykaza-nie, że oferowane przez niego wyroby, materiały lub urządzenia spełniają wymagania techniczne pod katem przydatności (funkcji jaką mają spełniać0 i parametrów technicznych wyrobów, materiałów lub urządzeń przywołanych w Dokumentacji projektowej i/lub STWiORB. W każdym miejscu w Dokumentacji projektowej i/lub STWiORB, po każdym wyrazie wskazującym na kon-kretny wyrób, materiał lub urządzenie poprzez określenie nazwy producenta, znaku towarowego, nazwy towaru, patentu lub pochodzenia Zamawiający dodaje wyrazy: lub równoważny. Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie każdy materiał, wyrób, rozwiązanie równoważne, który/e spełnia podstawowe funkcje techniczne, w tym między innymi wytrzymałościowe, użytkowe, funkcjonalne co najmniej jak przywołane w Dokumentacji projektowej i/lub STWiORB Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opi-sywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres zamówienia zgodnie z SIWZ, przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 9.TERMIN WYKONANIA CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA. Termin zakończenia prac, robót i czynności będących przedmiotem zamówienia nie później niż w ciągu 66 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. O dochowaniu terminu zakończenia umowy decyduje data podpisania końcowego protokołu odbioru z zakończenia realizacji umowy. Przy czym termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego: nie później niż w ciągu 51 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. UWAGA: Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu uzyto skrótu: - SIWZ nalezy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na Remont ulicy Górnej w Piechowicach wraz z elementami odwodnienia - km 0+500 do km 0+928,00 (Etap II, Etap, III, Etap IV). Znak sprawy IZP.271.1.4.2014, - PZP, ustawa lub ustawa PZP należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówien publicznych (tekst jednolity z 2013 r. poz. 907 wraz z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 66 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2.Forma wadium. 1)Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) pręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 li-stopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2)W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja/poręczenie musi być nieodwo-łalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji lub poręczenia d)termin ważności gwarancji lub poręczenia e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświad-czenia: -Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zo-bowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że: ................ (nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo za-mówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków wynikają-cych z art. 46 ust. 5 ww. ustawy: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony przez bank PKO PB S.A.: Nr 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - IZP.271.1.4.2014 - Przetarg: Remont ulicy Górnej w Pie-chowicach. 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za skuteczne wniesienie Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Dołączenie do ofer-ty kopii polecenia przelewu nie jest wystarczającym warunkiem stwierdzenia terminowego wniesienia wdium przez Wykonawcę. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 10 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić np. w odrębnej kopercie oznaczonej -oryginał dowodu wniesienia wadium, przy czym oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale spinać z ofertą. 8.Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najko-rzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należyte-go wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o któ-rym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzu-lę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2) lit. e. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachun-ku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 15.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpiecza-ły w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, określonych ustawą PZP - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach