Przetargi.pl
Wykonanie usługi przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw oraz dostawa przykrycia na piaskownice w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-69/WZŻ/2014

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl /www.bip.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw oraz dostawa przykrycia na piaskownice w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-69/WZŻ/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw oraz dostawa przykrycia na piaskownice w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław 2) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław 3) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław 4) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 5) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław 6) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 7) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 8) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 9) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 10) Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław 11) Żłobek nr 14- ul. Mulicka 4c, Wrocław 12) Żłobek nr 15- ul. Łukowa 37, Wrocław Dostawa przykrycia na piaskownice nastąpi do Żłobka nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, - Projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Do zakresu prac naprawczych , konserwacyjnych i remontowych należy: 3.1 dokonanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów urządzeń zabawowych lub elementów małej architektury ( ławki, kosze na śmieci), 3.2 przeprowadzenie remontów urządzeń stanowiących zagrożenie dla osób korzystających z placu zabaw, 3.3. impregnacja elementów drewnianych urządzeń zabawowych i piaskownic, 3.4. zabezpieczenie metalowych elementów urządzeń zabawowych przed korozją ( likwidacja rdzy, uzupełnienie malowania), 3.5. wykonanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych ( np. zamocowanie Poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin). 4. Przykrycie na piaskownice musi być wykonane na wymiar, z trwałego, nieprzemakalnego i odpornego na warunki atmosferyczne tworzywa. Ponadto wzdłuż krawędzi muszą znajdować się otwory na linkę umożliwiające ściągnięcie całego przykrycia i zapięcia kłódką, co zabezpieczy przed przesuwaniem się przykrycia oraz przed odkryciem piaskownicy. Plandeka powinna być w kolorze ciemnej zieleni, tak aby wtapiała się w tło powierzchni zielonej dookoła piaskownicy. 5. Malowane elementy drewniane urządzeń zabawowych muszą zostać przed malowaniem oczyszczone i oszlifowane. 6. Do malowania elementów drewnianych urządzeń zabawowych należy użyć farb profesjonalnych , zalecanych przez producentów , do użytku zewnętrznego tj. farby impregnacyjno- dekoracyjnej albo farby akrylowej. Użyte farby muszą być bezpieczne dla dzieci także po wyschnięciu . Farby muszą mieć właściwości niepalne oraz nietoksyczne ( nie mogą zawierać w swoim składzie ołowiu a ni innych szkodliwych i niebezpiecznych składników) oraz muszą charakteryzować się wysoką trwałością. 7. Do malowania elementów metalowych urządzeń zabawowych muszą być użyte farby antykorozyjne w celu zabezpieczenia elementów metalowych przed rdzą. 8. Przedmiot umowy musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw PN-EN 1176-1:2009, oznakowaniem i zabezpieczeniem robót zgodnie z przepisami obwiązującymi w tym zakresie, ochroną mienia, zabezpieczeniem p-poż, przestrzeganiem przepisów BHP, utrzymaniem ogólnego porządku w miejscu wykonywania robót. 9. Koszty transportu, dojazdu oraz koszty materiałów pomocniczych ( niezbędnych do napraw i konserwacji, czyli śrub, nakrętek itp.) a także inne koszty nie wymienione powyżej zawarte muszą zostać w cenie ofertowej i Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 10. Wymogi dotyczące technologii napraw i materiałów używanych do wykonania napraw: 10.1. należy stosować materiały odpowiadające wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 10.2. do fundamentowania nowo naprawianych konstrukcji należy stosować marki stalowe ocynkowane ogniowo, 10.3. należy stosować łańcuchy ocynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe , 10.4. nowe elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo, 10.5. nowe elementy metalowe muszą być ocynkowane i malowane proszkowo, 10.6. elementy urządzeń zabawowych montowane w miejscu zdemontowanych elementów urządzeń zabawowych powinny być: - drewniane wykonane z drewna klejonego, posadowione na markach stalowych, z elementami tj. daszki, barierki, wykonanymi z płyty HDPE, - metalowe- ocynkowane i pomalowane proszkowo, pozostałe elementy m. in. daszki, barierki należy wykonać z płyty HDPE, 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie osobiście lub z pomocą podwykonawców po pisemnej zgodzie Zamawiającego . Wykaz podwykonawców zostanie przedstawiony Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 z dopiskiem dotyczy ZP-69/WZŻ/2014 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z poduszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 12. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 11 i 12 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach