Przetargi.pl
NAPRAWY I KONSERWACJE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PLACACH ZABAW W OBIEKTACH WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW. Znak postępowania: ZP-69/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY I KONSERWACJE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PLACACH ZABAW W OBIEKTACH WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW. Znak postępowania: ZP-69/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 2. Następujących obiektach 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 4) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 5) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 6) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 7) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 8) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 9) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 10) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 11) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 12) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 13) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 3. Do zakresu prac naprawczych, konserwacyjnych i remontowych należy 3.1. dokonanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów urządzeń zabawowych lub elementów małej architektury (w tym ławek, koszy na śmieci, obudów śmietnikowych), 3.2. przeprowadzenie remontów urządzeń stanowiących zagrożenie dla osób korzystających z placu zabaw, 3.3. impregnacja i malowanie elementów drewnianych urządzeń zabawowych, piaskownic oraz w razie potrzeby oczyszczenie i impregnacja preparatami zabezpieczającymi przed pleśnią, mchem, itp. 3.4. zabezpieczenie metalowych elementów urządzeń zabawowych przed korozją (likwidacja rdzy, uzupełnienie malowania), 3.5. wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych (np. zamocowywanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin), 3.6. uzupełnienie brakujących tabliczek znamionowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, np. Certyfikat Kompetencji potwierdzający zdanie egzaminu i posiadanie umiejętności Inspektora w zakresie oględzin okresowych, kontroli funkcjonalnych i kontroli corocznych placów zabaw lub dokumenty równoważne. 5. Malowane elementy drewniane urządzeń zabawowych należy uprzednio oczyścić i oszlifować. 6. Do malowania elementów drewnianych urządzeń zabawowych należy użyć farb profesjonalnych, trwałych, zalecanych przez producentów, do użytku zewnętrznego, tj. farby impregnacyjno - dekoracyjnej albo farby akrylowej. Użyte farby muszą być bezpieczne dla dzieci po wyschnięciu. Farby muszą mieć właściwości niepalne oraz nietoksyczne (nie zawierać ołowiu, ani innych niebezpiecznych składników) oraz trwałe. Kolorystyka będzie zgodna z pierwotną, a ewentualne zmiany należy uzgodnić z kierownikiem żłobka. 7. Do malowania elementów metalowych urządzeń zabawowych należy użyć farb antykorozyjnych, w celu zabezpieczenia elementów metalowych przed rdzą. Malowane elementy należy uprzednio oczyścić z rdzy. 8. Umowa na naprawę i konserwację urządzeń zabawowych obowiązuje od dnia podpisania do 15.10.2016 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 9. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania ma obowiązek dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa, dokonać wszelkich niezbędnych pomiarów i ustaleń z kierownikiem placówki oraz osobą upoważnioną do koordynowania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Roboczogodzina brutto (wraz ze wszystkimi narzutami) + obowiązujący podatek VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach