Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
ul. Targowa 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
REGON: 69048055700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Okulickiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1)remont chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - na powierzchni nie przekraczającej 2 278 m?., 2)remont nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych KR 3-6 - na powierzchni nie przekraczającej 10 128 m?, 3)remont zatoki autobusowej - na powierzchni nie przekraczającej 213 m? 4)remont chodnika asfaltowego - na powierzchni nie przekraczającej 1 664 m? Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 86 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania polegające na przebudowie lub remoncie drogi (ulicy) klasy G lub wyższej o podobnym charakterze i stopniu złożoności jak przedmiot zamówienia, długość drogi-ulicy co najmniej 1 000 m i wartości robót co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każde zadanie. Doświadczenie Wykonawcy w tym zakresie powinno zostać potwierdzone dokumentami, że prace powyższe zostały wykonane należycie. 3.Potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Kierownik budowy winien: 1)posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2)posiadać doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, 3)w opisie doświadczenia zawodowego, wykazać się doświadczeniem jako kierownik budowy przy realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub remontu drogi (ulicy) klasy G lub wyższej i jednego zadania, w którym wykonywane były roboty związane z wykonaniem drogowych nawierzchni bitumicznych, 4)posiadać aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, tj.: 1)koparko-ładowarka - 2 szt., 2)samochody samowyładowcze - 4 szt., 3)samochód dostawczy - 1 szt., 4)walec statyczno-dynamiczny - 2szt., 5)walec ogumiony - 1 szt., 6)rozściełacz mas bitumicznych - 2 szt., 7)otaczarnia nie mniej niż 60t/h, 8)skrapiarka - 1 szt., 9)szczotka mechaniczna - 1 szt., 10)zagęszczarka płytowa od 100 do 250 kg - 2 szt. 5.Posiadać środki finansowe lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. 6.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz, 1.5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.7. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt. III.2) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.8.Wykaz osób (zgodnie z pkt. pkt. III.2), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 4 - wraz z opisem doświadczenia zawodowego, dokumentami stwierdzającymi, że osoba ta posiada wymagane prawem uprawnienia i aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, 1.9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.8, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 1.10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, (zgodnie z pkt pkt. III.2) na załączniku nr 5. 1.11.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.10, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych narzędzi i urządzeń. 1.12.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (zgodnie z pkt. III.2) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt II pkt. III.2). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1)pkt 1.1, 1.3 i 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 1.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3)Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3.Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na formularzu oferty. 2.4.Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.5 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 870 Sieniawa - Jarosław km 11+775,00 - 13+000,00 m. Wiązownica w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 870 Sieniawa - Jarosław km 11+775,00 - 13+731,10 m. Wiązownica.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 872 rz. Wisła- Baranów Sandomierski - Majdan Królewski -Nisko w km 61+300 - 61+560 ul. Głowackiego w m. Nisko
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Kąkolówka do Bartonia i Cygana w km 0+000 do 0+350 na działkach nr ewid. 1716 i 1270/1 obręb ewidencyjny Kąkolówka uszkodzonej przez intensywne opady
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Narol
Dodano: 2016-07-27 - Remont przepustu w km 65+052 wraz z odtworzeniem rowu po str. lewej w ramach zadania pn.: /Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Szklary polegająca na budowie chodnika w km 64+993,40 - 65+209 Str. prawa w m. Dylągówka/ - II przetarg.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 115710R Końskie - granica gminy (Mrzygłód) w km 0+000 - 0+470
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi dz. nr ewid. 1832/13 w km 0+070 - 0+340 w miejscowości Dynów wraz z remontem przepustu w km 0+070
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 108014R ul. Słowackiego w Dynowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr ewid 1139, 1140, 1162 w miejscowości Lecka.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr ewid 750 i 772 w miejscowości Białka
Dodano: 2016-07-26