Przetargi.pl
Remont tras rowerowych powstałych w ramach projektu pn. „ Zaplecze aktywnej turystyki rowerowej dla mieszkańców zachodniej części Subregionu Centralnego”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tras rowerowych powstałych w ramach projektu pn. „ Zaplecze aktywnej turystyki rowerowej dla mieszkańców zachodniej części Subregionu Centralnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie przedmiarem robót (załącznik nr 1 do umowy) oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - remontu tras rowerowych powstałych w ramach projektu pn. „Zaplecze aktywnej turystyki rowerowej dla mieszkańców zachodniej części Subregionu Centralnego” na terenie: Gminy Wielowieś – trasa Nr 388 (pkt 30-32) Gminy Toszek – trasa Nr 30 (pkt 239-240) Gminy Rudziniec – trasa Nr 30 (pkt 233-232) Gminy Sośnicowice – trasa Nr 15 (pkt 103-104) Gminy Pilchowice – trasa Nr 6 (pkt 281-282) 2. Zakres prac: (TRASA Nr 388 pkt 30-32) ) 1. Frezowanie nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm wraz z odwozem na odl. 20 km i utylizacją - 36 m2 2. Rozebranie podbudowy/ korytowanie na gł. 15 cm wraz odwozem i utylizacją na odl. 20 km – 36 m2 3. Uzupełnienie podbudowy kruszywem kamiennym poprzez rozścielenie i zagęszczeniem walcem – śr. grubość w-wy po zagęszczeniu 10cm – 36 m2 4. Wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno- bitumicznej gr. 6 cm (AC 16S) wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową – 36 m2 5. Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 4 cm ( AC 11S) wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową - 36 m2 ( TRASA Nr 30 pkt 239-240) 1. Uzupełnienie nierówności z kruszywa kamiennego poprzez rozścielenie i zagęszczenie walcem śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 140 m2 ( TRASA Nr 15 pkt 103-104) 1. Uzupełnienie nierówności z kruszywa kamiennego poprzez rozścielenie i zagęszczenie walcem śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 690 m2 ( TRASA Nr 30 pkt 233-232) a) Wykonanie koryta gł. 30 cm wraz z odwozem gruntu na odl. 15 km i utylizacją - dł. odcinka 65 mb – 227,50 m2; b) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0-63 mm - warstwa dolna gr. 20 cm – 227,50 m2 c) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm - warstwa górna gr. 10 cm – 227,50 m2 ( TRASA Nr 6 pkt 281-282) Uzupełnienie nierówności z kruszywa kamiennego poprzez rozścielenie i zagęszczenie walcem śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 810 m2 4) Niniejszy SIWZ zawiera wszelkie niezbędne informacje do złożenia prawidłowej oferty, niemniej jednak Zamawiający wskazuje na możliwość pozyskania dodatkowych danych w ramach oględzin miejsca realizacji robót. 5) Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych. 6) Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia oraz oznakowanie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 7) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: minimum 12 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego robót dla całego zadania. Termin rękojmi tożsamy będzie z zadeklarowanym okresem gwarancji. 9) Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 000,00 zł. 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie Zamawiającego (pok. 14-15 ) w godzinach 8:30 -12:00 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – „Remont tras rowerowych powstałych w ramach projektu pn. „ Zaplecze aktywnej turystyki rowerowej dla mieszkańców zachodniej części Subregionu Centralnego”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III4 i III.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach