Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż ul. Korfantego w Gierałtowicach

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpglieice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż ul. Korfantego w Gierałtowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2908S ul. Korfantego w Gierałtowicach o długości ok. 133 mb ( istniejący chodnik na wiadukcie jest wyłączony z robót a jego naprawa nastąpi na podstawie odrębnego opracowania w innym terminie) . Planowany do wybudowania chodnik wykonany będzie z kostki betonowej koloru szarego Szerokość chodnika 2,0 metra. Pochylenie poprzeczne chodnika zaprojektowano jako jednostronne o spadku równym 1 % w kierunku jezdni. Wzdłuż chodnika od strony terenów zielonych na odcinku w km 0+071,79 – 0+129,26 zaprojektowano wykonanie palisady z tworzyw sztucznych W celu zabezpieczenia pieszych przed upadkiem z wysokości na tym odcinku zabudowane zostaną bariery ochronne U-11a. Skarpa wzdłuż palisady zabezpieczona zostanie płytami ażurowymi 60x40x8 cm z wypełnieniem płyt betonem C12/15 oraz ich ograniczeniem od strony terenu istniejącego ławą fundamentową 20x60 cm z betonu C12/15. Obramowanie chodnika od strony jezdni wykonane zostanie z krawężników betonowych 15x30 cm wyniesionych 12 cm ponad krawędź jezdni na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej. W obrębie zjazdów indywidualnych należy zastosować krawężniki najazdowe 15x22 cm wyniesione 3 cm ponad krawędź jezdni. Przy posesji nr 8 i 8a istniejący krawężnik oraz nawierzchnia zjazdu będąca w dobrym stanie technicznym zostanie pozostawiona bez zmian. W celu ograniczenia od zewnątrz chodnika zastosowano obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej. W celu połączenia projektowanej konstrukcji z terenem istniejącym zaprojektowano skarpy o pochyleniu max 1:1,5 z wyprofilowaniem dna skarpy w sposób umożliwiający sprawny spływ wód powierzchniowych. Skarpy o wysokości pow. 1,0 m oraz istniejący rów przy posesjach nr 8 i 8a zostaną zabezpieczone płytami betonowymi ażurowymi gr. 8 cm z wypełnieniem płyt betonem C12/15. Zabezpieczenie rowu przy posesji 8a z płyt ażurowych zostanie odseparowane od nawierzchni drogi powiatowej za pomocą krawężnika wtopionego betonowego 12x25 cm. Istniejący chodnik wraz z obramowaniem jezdni i chodnika wzdłuż ul. Korfantego od strony ul. Chudowskiej należy wyremontować z zastosowaniem nowych materiałów (konstrukcja remontowanego chodnika analogiczna do konstrukcji chodnika nowoprojektowanego, krawężniki i obrzeża betonowe nowe). Na terenie zielonym należy wykonać fragment chodnika zapewniając tym samym dojście do przejścia dla pieszych. W obrębie przejścia dla pieszych należy obniżyć krawężniki najazdowe oraz wykonać pas z kostki betonowej integracyjnej koloru czerwonego. Po wykonaniu chodnika zostanie odtworzona istniejąca nawierzchnia jezdni na szerokości min 1.0 m. Po stronie południowej obiektu mostowego do wyremontowania jest istniejący zjazd w ul. Brzeziny o nawierzchni asfaltowej. Istniejąca infrastruktura podziemna. W obrębie projektowanej drogi występują urządzenia infrastruktury podziemnej takie jak: wodociąg, kanalizacja deszczowa, elektryka oraz sieć teletechniczna, jednakże nie kolidują one z projektowaną inwestycją. W przypadku oddziaływania na jakąkolwiek sieć infrastruktury podziemnej należy ściśle przestrzegać wytycznych od zarządzającego daną siecią. 4) Do Wykonawcy należeć będzie dopełnienie wszelkich formalności wynikających ze zlecenia nadzoru nad urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi a zlokalizowanymi w pasie drogowym drogi powiatowej (w przypadku zaistnienia takiej konieczności). 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koordynację robót związanych z koniecznymi przełożeniami lub zabezpieczeniami istniejących urządzeń podziemnych i napowietrznych oraz za włączenie tych robót do wszystkich programów prowadzenia robót. W razie uszkodzenia urządzeń podziemnych lub napowietrznych Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego zawiadomienia odpowiednich władz, współpracy z nimi w usuwaniu szkód i pokrycia kosztów napraw. 6) Do zgłoszenia Zamawiającemu robót do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dołączyć wynikające z art. 57 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oświadczenie kierownika budowy wraz z kopią strony Dziennika budowy z wpisami inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie potwierdzenia zakończenia robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 7) Do zgłoszenia Zamawiającemu robót do odbioru końcowego , Wykonawca skompletuje i dołączy wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy a w szczególności: dziennik budowy, dokumentację powykonawczą, protokoły badań, prób, sprawdzeń i odbiorów od gestorów sieci ( w przypadku zaistnienia takiej konieczności) . 8) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesiące od dnia końcowego odbioru robót. Okres rękojmi tożsamy będzie z okresem gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł. 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Sekretariacie Zamawiającego (pok. 14) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Budowa chodnika wzdłuż ul. Korfantego w Gierałtowicach ”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. • wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.4 i III.5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach