Przetargi.pl
Remont świetlicy środowiskowej w Markusach wraz z budową drewnianej wiaty rekreacyjnej

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy środowiskowej w Markusach wraz z budową drewnianej wiaty rekreacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie świetlicy środowiskowej w Markusach , budowie drewnianej wiaty rekreacyjnej na terenie posesji świetlicy oraz wyposażenie świetlicy.1.1. Roboty budowlane obejmują wykonanie remontu budynku w części użytkowanej przez świetlicę środowiskową oraz budowę drewnianej wiaty rekreacyjnej z utwardzeniem jej podłoża i wyposażeniem w drewniane stoły i ławy.1.2.Roboty remontowe obejmują:wymianę pokrycia dachowego z papy na podłożu betonowym, wymianę obróbek blacharskich, malowanie elewacji budynku,malowanie wewnętrzne pomieszczeń, montaż drzwi wewnętrznych, wymianę okna na okno PCV. 1.3.Wyposażenie świetlicy obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego (nieużywanego ) sprzętu z zakresu RTV (wieża i telewizor), sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz dostawę dywanu dziecięcego na podłogę; minimalne wymagania Zamawiającego zawarte są w załączniku nr 5. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje : a)rozbiórka pokrycia papowego na dachu betonowym P=149,68m2, b)rozbiórka obróbek blacharskich P=28,11m2, c)rozbiórka rynien L=29,46m, d)rozbiórka rur spustowych L=9,76m, e)wykonanie warstwy wyrównawczej pod pokrycie papowe z zaprawy cementowej gr. 30 mm zatartej na ostro P=149,68m2, f)pokrycie dachu betonowego papa termozgrzewalną (1 warstwa papa podkładowa, 1warstwa papa wierzchniego krycia) P=149,68m2, g)wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej P=26,05m2, h)montaż rynien PCW, półokrągłych fi 150 mm L=29,46m, i)montaż rur spustowych PCW okrągłych fi 110 mm L=9,20m, j)wykucie otworów w ścianach z cegieł gr. ponad 1/2c na zaprawie c-w V=0,27m3, k)wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegły i obsadzenie belek stalowych NP 120mm L=7,50m, l)montaż kraty okiennej 1,0mx0,85m:1szt., ł)wykonanie tynków wewn. zwykłych kat. III z zaprawy c-w (ościeża, pasy tynku) L=25,2m, m)montaż okna PCV o pow. P=0,68m2 z podokiennikiem wewnętrznym i zewnętrznym:1szt., n)montaż drzwi wewnętrznych płytowych jednodzielnych 0,9mx2,05m z drewnianą ościeżnicą:1 kpl., o)wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach P=430,20m2, p)dwukrotne malowanie farbą emulsyjną powierzchni wewnętrznych podłoża gipsowe z gruntowaniem P=430,20m2, r)dwukrotne malowanie farbą silikonową elewacji (po uprzednim przygotowaniu podłoża) P=189,51m2, s)wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej pod wiatę betonu B-20 V=2,60m3, t)montaż konstrukcji wiaty drewnianej z wykonaniem pokrycia dachówką bitumiczną, obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej oraz rynien i rur spustowych PCW:1 kpl., u)wykonanie stołów drewnianych o pow. blatu 150cmx100cm:2szt. w)wykonanie ław drewnianych z oparciem o dł. 150 cm:4 szt., y)wykonanie ław drewnianych z oparciem o dł. 100 cm:2szt. 3.Zadanie, o którym mowa realizowane jest w ramach ogłoszonego przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej Resortowego Programu dofinansowania standardów placówek wsparcia dziennego w 2013 roku. 4.Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5 - Opis wyposażenia, Załącznik nr 6 - Projekt budowlany, Załącznik nr 7 - Przedmiar robót, Załącznik nr 8 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 6. Wymagania dotyczące stosowanych materiałów i realizowanych robót : a)dostarczone przez Wykonawcę materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez Instytut Technologii Budownictwa, b)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną oraz atest Państwowego Zakładu Higieny, c)atesty Wykonawca dostarcza na swój koszt, d)dostarczone wyposażenie musi być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności, e)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowane materiały, f)Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką oraz postanowieniami umowy, g)zabezpieczenie folią mebli i podłóg w pomieszczeniach, gdzie realizowane będą roboty remontowe , a w przypadkach koniecznych przesunięcie mebli, h)sprzątnięcie pomieszczenia po zakończonych robotach i przywrócenie pomieszczenia do stanu przed robotami budowlanymi, i)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, j)realizację robót w sposób wykluczający powstanie przeszkód i zagrożeń dla remontowanego obiektu, k)okno jednoskrzydłowe, R-U, profil 4-ro komorowy bezołowiowy z nieplastyfikowanego PCV, szyba 4/16/4, U=1,1W/m2K, l)drzwi wewnętrzne jednoskrzydłowe, skrzydło drzwiowe płytowe pełne szer. 0,9m, drzwi wyposażone w okucia (klamka, rozety, zamek wewnętrzny), ościeżnica drewniana, m) papa termozgrzewalna podkładowa wykonana na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 160g/m2 i grubości 3,0 mm, n)papa termozgrzewalna wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej i gramaturze 160g/m2 i grubości 5,0 mm, o)drewniana wiata kryta gontem papowym koloru czerwonego, p)wszystkie elementy drewniane wiaty oraz drewniane stoły i ławy impregnowane dwukrotnie w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, q)blat stołu ażurowy o wymiarach 150cmx100cm, rozstaw desek w blacie maksymalnie 25 mm, grubość blatu (po wygładzeniu) 35 mm, konstrukcja nośna stołu z elementów o grubości minimum 35 mm i dwóch miejscach podparcia zapewniająca stabilność stołu, r)ława drewniana długości 150 cm, siedzisko ażurowe głębokości 40 cm, oparcie ażurowe wysokości 45 cm, odległość siedziska od posadzki 45 cm, konstrukcja nośna ławki z elementów grubości minimum 35 mm i dwóch miejscach podparcia zapewniająca stabilność ławy, s) ława drewniane o długości 100 cm, siedzisko ażurowe głębokości 40 cm, oparcie ażurowe wysokości 45 cm, odległość siedziska od posadzki 45 cm, konstrukcja nośna ławki z elementów grubości minimum 35 mm i dwóch miejscach podparcia zapewniająca stabilność ławy, t)wszystkie narożniki stołów i ław zaokrąglone. 7.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zapewnienie na swój koszt dostawy energii elektrycznej i wody, b)zabezpieczenie placu budowy, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d)po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, wywiezienie materiałów ubocznych powstałych w trakcie realizacji zamówienia typu gruz, złom, szkło ze zdemontowanej stolarki i inne, złożenie materiałów z odzysku tj. elementów drewnianych zdemontowanej stolarki (po usunięciu szkła) w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 8.Wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia:36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego dla robót budowlanych i 24 miesiące dla dostarczonego wyposażenia. 9. W przypadku wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z art. 647 1 Kodeksu Cywilnego oraz do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty. 10. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed- siębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Nr 62 8300 0009 0095 0015 2000 0100 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przy jęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w pokoju nr 17, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wy- kluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach