Przetargi.pl
Remont strefy wejściowej oraz stanowiska ochrony w budynku Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45-47

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-078 Katowice, Plac Wolności 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6047704 , fax. 0-32 6047713, 2072769
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach
    Plac Wolności 10 10
    40-078 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 6047704, fax. 0-32 6047713, 2072769
    REGON: 24059887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont strefy wejściowej oraz stanowiska ochrony w budynku Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45-47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest remont strefy wejściowej oraz stanowiska ochrony w budynku Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45-47. Przedmiotowy budynek jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków pod nr A.1488.92 od dnia 11.08.1992 r. Budynek posiada pięć kondygnacji nadziemnych i jedną kondygnację podziemną. Podstawowe dane budynku: kubatura - 26330 m?, wysokość - 19,7m. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. c) Zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje m.in.: - Remont strefy wejściowej - remont pomieszczenia ochrony - renowację zabytkowych elementów w strefie wejściowej - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych - stalacje elektryczne d) Z zakresu przedmiotu zamówienia są wyłączone roboty elektryczne związane z przełożeniem rozdzielni RG, które zostały już wykonane oraz dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, które nie będą realizowane w przedmiotowym postępowaniu. e) Szczegółowy zakres planowanych robót znajduje się w załączonej dokumentacji. f) Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. g) Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. h) Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. i) Od Wykonawców oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. j) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 18.07.2014r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto o nr 50 1130 1091 0003 9095 7990 0003 z adnotacją: Wadium - nr post.: OG-25-P-3/2014. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 18.07.2014 r. do godz. 10.00. w budynku Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 45-47, Kasa pok. 024. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach