Przetargi.pl
Remont schodów wraz z murkiem oporowym, remont korytarza I - ego piętra na terenie Szkoły Podstawowej nr 236 przy ul. Elekcyjnej 21/23 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów wraz z murkiem oporowym, remont korytarza I - ego piętra na terenie Szkoły Podstawowej nr 236 przy ul. Elekcyjnej 21/23 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont schodów wejściowych do węzła c.o. wraz z murkiem oporowym, remont korytarza I - ego piętra na terenie Szkoły Podstawowej nr 236 przy ul. Elekcyjnej 21/23 w Warszawie. Informacje o obiekcie: Teren Szkoły Podstawowej nr 236 ul. Elekcyjna 21/23 w Warszawie zlokalizowany jest na działce nr 173, z obrębu nr. 6 - 07 - 03. Właścicielem gruntów jest miasto stołeczne Warszawa. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Remont schodów zewnętrznych (od strony boiska szkolnego) 1)Rozebranie elementów schodów, ścianki oporowej, podestu przed schodami oraz balustrady, 2)Betonowanie ścian oporowych i schodów, 3)Wykonanie schodów żelbetowych zgodnie z rysunkiem roboczym, 4)Montaż systemu rozsączającego wód z rurą, osadnikiem i kratką podwórzową, 5)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 6)Wymiana okna i drzwi wejściowych do węzła cieplnego, 7)Montaż kraty w oknie , i balustrady (balustrada z odzysku) oraz nowych podchwytów przy balustradzie, 8)Odtworzenie terenu po robotach budowlanych, 9)Wywiezienie gruzu. 2. Remont korytarza I piętra 1) Roboty rozbiórkowe, 2)Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami drewnianymi do sali nr 39, 41, 42, pokoju logopedy i łazienek, 3)Wykonanie tynków na ościeżach, 4)Wymiana płytek okładzinowych ściennych na ościeżach po wymianie futryn, 5)Naprawa obudów na grzejniki, 6)Remont desek odbojowych, 7)Malowanie rur, grzejników, krat w oknach, 8)Lakierowanie osłon, desek odbojowych, 9)Dwukrotne malowanie tynków na korytarzu z gruntowaniem tynków emulsją penetrująco - wzmacniającą . Zakres prac zgodnie z przedmiarami robót, rysunkiem roboczym i specyfikacją techniczną wykonania i odebrania robót. UWAGA!. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, fundamentowanie , itp.) wyglądu (struktura, faktura, barwa). Przyjęte w przedmiarze nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. Wykonawcy wolno zastosować zamienniki produktów pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem wykonania przyszłych robot, przedmiarami STWiOR. Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić: 1)na roboty - nie mniej niż 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł. (jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia za min. 50.000,00 zł brutto każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą (kadry kierowniczej), zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Kierownikiem robót, który musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania. 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. W przypadku braku ww. polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz, tj. oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach